1. #1
    MrDigBick

    Reacties
    89
    15-11-2019

    RED FLAGS (dames)

    Wat is een red flag? Het is een gedragsindicator om ervoor te kiezen niet bij iemand te zijn. Gedrag zegt iets over karakter. Het is aan jou om een huwelijkspartner te kiezen met goed karakter en afstand te houden van dames met een slecht karakter.
    Dit is geen rocket science.

    Iemand leren kennen is een selectie proces. Bij het tonen van merkwaardig gedrag en slecht karakter, zit er maar 1 ding op. Maak er een eind aan..

    Hieronder een lijst met duidelijke RED FLAGS. Als iemand je onderstaande punten (nog) moet uitleggen, dan wens ik je veel succes..


    1. Slechte relatie hebben met ouders. Voornamelijk met de vader, haat jegens moeder, broers en zussen.

    2. Het totaal verwaarlozen van gezondheid, fysieke verschijning en uiterlijke verzorging.

    3. Duidelijke psychische issues (spontane woede uitbarstingen, drama, extreme emoties), komt er openlijk voor uit.

    4. Veel beta aanbidders via social media

    5. Vriendschappelijk contact met ex.

    6. Meer vijanden dan vriendinnen.

    7. Erg gepassioneerd over Feminisme

    8. Celebrity persoonlijkheden adoreren.

    9. Behandelt mensen als shit

    10. Continu liegen zonder reden.

    11. Probeert je te isoleren van familie en vrienden. Eist dat je tijd alleen met haar doorbrengt.

    12. Drugs gebruik verleden. Geexperimenteerd met andere substanties.

    Dit is geen eindige lijst. Er zijn meer indicatoren. Maar dit is al een aardige basis.

    Gebruik je verstand en eindig NIET met trash!
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.

  2. #2
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik vind je laatste zin en je ondertekening een beetje tegenstrijdig.

  3. #3
    MrDigBick

    Reacties
    89
    15-11-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik vind je laatste zin en je ondertekening een beetje tegenstrijdig.
    Wat heeft mijn fun fact te maken met het onderwerp?
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.

  4. #4
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door RedBlood_Alpha Bekijk reactie
    Wat heeft mijn fun fact te maken met het onderwerp?
    Dat je roept niet te eindigen met trash.


    Maar je ot toch wel een beetje aangeeft dat je trash bent.


    Je bent bekend met ironie?

  5. #5
    MrDigBick

    Reacties
    89
    15-11-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat je roept niet te eindigen met trash.


    Maar je ot toch wel een beetje aangeeft dat je trash bent.


    Je bent bekend met ironie?
    Bekend met White Knighting?
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.

  6. #6
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Een red flag voor mij:

    - grote walima en grote mahr eisen. Hier zie je de kwaliteit van de vrouw in mijn ogen.

    - roddelen over andere mensen en hen beledigen, bespotten en neerkijken op hen.

    - hoge zelfbewondering en haarzelf hoog achten: ma kayanch phali.

    - Een komma plaatsen waar Allah een punt heeft geplaatst. Redetwisten over duidelijke ahkaam in de Islam, dus als vb: Allah en Zijn boodschapper zeggen duidelijk dit of dat is verplicht of dit of dat is verboden en zij zegt: ja maar deze tijd is anders en die tijd was anders.

    - Kijken naar degenen die het beter hebben en ondankbaar en klagend zijn over wat Allah haar gegeven heeft en waarom Hij haar niet heeft gegeven wat Hij andere mensen heeft gegeven. (Doet me denken aan het verhaal van Ibrahim alayhi salam toen hij bij zijn zoon Ismail alayhi salam langs ging, maar de vrouw van zijn zoon aantrof en haar vroeg naar haar leef situatie. Waarop zij klaagde en ondankbaar was, waarna hij zijn zoon adviseerde van haar te scheiden).

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door RedBlood_Alpha Bekijk reactie
    Bekend met White Knighting?
    Je vond mijn funfact niet leuk mag ik aannemen?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    54
    09-06-2020

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat je roept niet te eindigen met trash.


    Maar je ot toch wel een beetje aangeeft dat je trash bent.


    Je bent bekend met ironie?
    Dit zie je vaak bij ons marokkanen. Teveel ogen op anderen met weinig zelfreflectie. Narcisme enzov

  9. #9
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Alhamdoellilah is geen enkel punt van mij op toepassing.
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Alhamdoellilah is geen enkel punt van mij op toepassing.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Een vrouw die geen of weinig respect voor dr vader heeft ??? En het beter dan dr vader weet …… vaak zijn dit vrouwen die opgegroeid zijn in een huishouden waar de moeder de BROEK aan had ….

    Hoe gaat deze vrouw jou als man respecteren allle ze dr eigen vader njet eens respecteert ????


    Ik ben een keer wezen kennis maken voor huwkijk … tijdens het gesorek met de vader over simpele dingen .. gewoon kletsen Zz en die vader vertelde wat ….. toen haakte die dochter in .. en met zo een toon van … ach pappa neeeee dat is echt njet zo …. Het is zus en zo .. beetje op een manier can dar die pa een beetje dom is ….

    Op zich is er niks mis mee wannneer een dochter in dusdhussie gaat …. Maar zij deed het OPENLIJK waar iedderen hij was …. En dat was voor mij een teken dat het geen goede vrouw voor mij is ….

    Ze zij niet eeens echt wat verkeerd ….. maar in mijn ogen was dat een teken dat deze vrouw een man niet de RESPECTA KAN GEVEN die het verdiend …..

    En ik weet zeker dat al ik er njet bij zou zijn dat zo nog veeeeel feller tegen dr vader in zou gaan … want mensen laten in het begin de beste kant van hun ZELF zien … dus haar aktie was maar de TOP van de IIJSBERG !!!!!!!!


    Een man zal ALTIJD respect boven LIEFDE kiezen …..

    Een vrouw interpreteert liefde anders dan een man ….. wanner een man RESOECT krijgt .. dan voelt hij dat er van word GEHOUDEN …..

    Bij een vrouw is dat anders ……

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Een vrouw die geen of weinig respect voor dr vader heeft ??? En het beter dan dr vader weet …… vaak zijn dit vrouwen die opgegroeid zijn in een huishouden waar de moeder de BROEK aan had ….

    Hoe gaat deze vrouw jou als man respecteren allle ze dr eigen vader njet eens respecteert ????


    Ik ben een keer wezen kennis maken voor huwkijk … tijdens het gesorek met de vader over simpele dingen .. gewoon kletsen Zz en die vader vertelde wat ….. toen haakte die dochter in .. en met zo een toon van … ach pappa neeeee dat is echt njet zo …. Het is zus en zo .. beetje op een manier can dar die pa een beetje dom is ….

    Op zich is er niks mis mee wannneer een dochter in dusdhussie gaat …. Maar zij deed het OPENLIJK waar iedderen hij was …. En dat was voor mij een teken dat het geen goede vrouw voor mij is ….

    Ze zij niet eeens echt wat verkeerd ….. maar in mijn ogen was dat een teken dat deze vrouw een man niet de RESPECTA KAN GEVEN die het verdiend …..

    En ik weet zeker dat al ik er njet bij zou zijn dat zo nog veeeeel feller tegen dr vader in zou gaan … want mensen laten in het begin de beste kant van hun ZELF zien … dus haar aktie was maar de TOP van de IIJSBERG !!!!!!!!


    Een man zal ALTIJD respect boven LIEFDE kiezen …..

    Een vrouw interpreteert liefde anders dan een man ….. wanner een man RESOECT krijgt .. dan voelt hij dat er van word GEHOUDEN …..

    Bij een vrouw is dat anders ……
    En weer ben je alle vrouwen over een kam aan het scheren. Niet alle vrouwen interpreteren liefde anders en kiezen liefde boven respect. Er zijn zat vrouwen die respect op nummer 1 hebben staan. Daarnaast hoe kan je van iemand houden als zo'n persoon je niet respecteert.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    En weer ben je alle vrouwen over een kam aan het scheren. Niet alle vrouwen interpreteren liefde anders en kiezen liefde boven respect. Er zijn zat vrouwen die respect op nummer 1 hebben staan. Daarnaast hoe kan je van iemand houden als zo'n persoon je niet respecteert.
    https://m.youtube.com/watch?v=Qh_XyVLan6g


    Zij legt het goed uit

  14. #14

  15. #15
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meziann Bekijk reactie
    Dit zie je vaak bij ons marokkanen. Teveel ogen op anderen met weinig zelfreflectie. Narcisme enzov
    Echt, sommige vergeten hoe ze zelf deel van het probleem zijn.