From the South

Reacties
    1.291
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Hahahah jij bent alles behalve serieus hier op deze website. Je gebruikersnaam alleen al spreekt boekdelen
    Luister had ik geweten dat Kandinsky een slechte naam had, dan had ik dat meteen gezegd tegen je. Ik heb er nooit wat over gehoord.

Niemand is je een verklaring schuldig hier. Just let it go..
    Hahhahaha inderdaad maar als je het intellect niet hebt om het sarcasme er af te lezen dan krijg je onzinnige discussies.

Mohim heb daar alleen nette mensen gezien. Hij heeft er waarschijnlijk nooit één voet binnen gezet want volgens hem was het een café.
    Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me.

MVC Lid

Reacties
    5.696
    16-08-2016

Ik weet niet onder welke steen jullie vandaan komen … maar Kandinsky is gewoon een OP PIK PLEK !!!!!!

Ach ja ….. ik weet ook niet meer wat tegenwoordig als nette plek word gezien …… en wat njet ……. Volgens mij is enkel een h o er en club geen nette plek in jullie ogen .. en alles daar onder een nette plek …..::

MVC Lid

Reacties
    10
    07-08-2019

Ik ben hier een tijdje niet meer geweest. Maar ik snap nu weer waarom. Positieve mensen aub blijf weg van dit forum! Ik snap echt niet dat dit forum überhaupt nog bestaat. Wat een niveau hier! Ik lees de ene topic na de andere waar vooral negatieve mannen zich uiten over het leven, trouwen en de Marokkaanse vrouw en zo gaat het maar door. In vrijwel elke topic lees ik frustratie, boosheid en meningen die gebaseerd zijn op eigen slechte ervaringen en of omgeving en een gebrek aan zelfreflectie. Schaam je dood aub! Ik word echt kots misselijk van de communicatie en gedachtegangen van deze negatieve beschadigde zielen. Ik hoop wollah oprecht vanuit mn hart dat Allah jullie geest en hart geneest!!!

Yummie

Reacties
    285
    12-11-2020

Citaat Geplaatst door Mooierd1 Bekijk reactie
    Ik ben hier een tijdje niet meer geweest. Maar ik snap nu weer waarom. Positieve mensen aub blijf weg van dit forum! Ik snap echt niet dat dit forum überhaupt nog bestaat. Wat een niveau hier! Ik lees de ene topic na de andere waar vooral negatieve mannen zich uiten over het leven, trouwen en de Marokkaanse vrouw en zo gaat het maar door. In vrijwel elke topic lees ik frustratie, boosheid en meningen die gebaseerd zijn op eigen slechte ervaringen en of omgeving en een gebrek aan zelfreflectie. Schaam je dood aub! Ik word echt kots misselijk van de communicatie en gedachtegangen van deze negatieve beschadigde zielen. Ik hoop wollah oprecht vanuit mn hart dat Allah jullie geest en hart geneest!!!
    Laat mensen gewoon lekker hun gesprekken en discussies voeren negatief of positief. Je hoeft het er niet mee eens te zijn en dan zal het niet veel invloed op je leven hebben.

MVC Lid

Reacties
    507
    02-11-2004

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    broer deze man is pooier in opleiding..
    Thanks for making me laugh

maar up voor dit topic

From the South

Reacties
    1.291
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door Mooierd1 Bekijk reactie
    Inderdaad na een tijdje ben je die negativiteit gewoon zat. Sommige kunnen het naast zich leggen en anderen dan weer niet en dan moet je hier wel weg.

Allahoema ameen!!!!
    Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me.

twee sokken

Reacties
    282
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ik weet niet onder welke steen jullie vandaan komen … maar Kandinsky is gewoon een OP PIK PLEK !!!!!!

Ach ja ….. ik weet ook niet meer wat tegenwoordig als nette plek word gezien …… en wat njet ……. Volgens mij is enkel een h o er en club geen nette plek in jullie ogen .. en alles daar onder een nette plek …..::
    Kandinsky is voor kijken en bekenen worden
    Ik kon geen verrassender onderschrift bedenken dan dit

From the South

Reacties
    1.291
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Kandinsky is voor kijken en bekenen worden
    Om hoe laat dan want volgens mij ga ik altijd te vroeg. Ik zie alleen maar muren en lege tafels.

twee sokken

Reacties
    282
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Om hoe laat dan want volgens mij ga ik altijd te vroeg. Ik zie alleen maar muren en lege tafels.
    Oke misschien ga je te vroeg dan, zo in de namiddag kan je die plek beter vermijden
    Ik kon geen verrassender onderschrift bedenken dan dit

MVC Lid

Reacties
    411
    22-06-2010

Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Echt, sommige vergeten hoe ze zelf deel van het probleem zijn.
    Hypocriet ten top

MVC Lid

Reacties
    24
    08-08-2021

Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik vind je laatste zin en je ondertekening een beetje tegenstrijdig.
    Hij mag

MVC Lid

Reacties
    24
    08-08-2021

Oké genoeg gelezen
    Deze topic moet met een zware ijzeren balk zinken naar de bodem van de oceaan

Spread love!

Reacties
    966
    18-01-2018

Al deze onzin tips. Mekteb staat vast. Mensen die t hardst roepen.... wat zij willen. Krijgen precies t tegenovergestelde!

MVC Lid

Reacties
    27
    23-07-2021

Hallo, is iemand daar?

1m88

Reacties
    53
    15-11-2019

Topic mag volgens m.nl niet gesloten worden. Too much actionable advice.
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.