1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Zoals ik al zei niet iedereen denkt hetzelfde.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Zoals ik al zei niet iedereen denkt hetzelfde.
    niet iedereen jaaaaa

    En niet ieddereen wint de loterij ….. en ja niet iedereen word chirurg …… wanneer ik praat dannoraat ik over de meerderheid … over statestieken …. Dat jiji NIET zo bent …. Is njet RELEVANT …. Is een druppel op een hete plaat …….

    We gaan het njet over druppels hebben …..

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    niet iedereen jaaaaa

    En niet ieddereen wint de loterij ….. en ja niet iedereen word chirurg …… wanneer ik praat dannoraat ik over de meerderheid … over statestieken …. Dat jiji NIET zo bent …. Is njet RELEVANT …. Is een druppel op een hete plaat …….

    We gaan het njet over druppels hebben …..
    Ik ben wel benieuwd naar die statistieken.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Meziann Bekijk reactie
    Dit zie je vaak bij ons marokkanen. Teveel ogen op anderen met weinig zelfreflectie. Narcisme enzov
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Echt, sommige vergeten hoe ze zelf deel van het probleem zijn.
    Haha.
    dordles

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Ik ben wel benieuwd naar die statistieken.
    Google maar … hier veel literatuur over dat honderden jaren terug gaat .. en vele wetenschappelijke onderzoeken….

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Google maar … hier veel literatuur over dat honderden jaren terug gaat .. en vele wetenschappelijke onderzoeken….
    Ik ga niet googlen. Jij zegt dat jouw mening gebaseerd zijn op statistieken/wetenschappelijk literatuur. Als dat echt zo is dan kan je makkelijk een link of iets delen.

  7. #22
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    En weer ben je alle vrouwen over een kam aan het scheren. Niet alle vrouwen interpreteren liefde anders en kiezen liefde boven respect. Er zijn zat vrouwen die respect op nummer 1 hebben staan. Daarnaast hoe kan je van iemand houden als zo'n persoon je niet respecteert.
    Sis die batatahoofd hierboven heeft gelijk. Een vrouw wil liefde en een man wil als eerste respect. Wat heeft hij aan liefde als je hem niet respecteert? Dat is echt een mannending. Dus wees slim en kies jou een man die jij respecteert. Ik zou nooit een man kunnen huwen die ik niet respecteer want dat zal nooit slagen. Voor mannen is respect net zoals een man die beweert van zijn vrouw te houden maar zich tegenover haar gedraagt als een boer. Je mag hem nog zoveel liefde geven als je wil maar als je hem niet respecteert dan ontmannelijk je hem. En daar zal hij het altijd moeilijk mee hebben. Be a smart woman!
    Sincerity is the face of the soul.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Sis die batatahoofd hierboven heeft gelijk. Een vrouw wil liefde en een man wil als eerste respect. Wat heeft hij aan liefde als je hem niet respecteert? Dat is echt een mannending. Dus wees slim en kies jou een man die jij respecteert. Ik zou nooit een man kunnen huwen die ik niet respecteer want dat zal nooit slagen. Voor mannen is respect net zoals een man die beweert van zijn vrouw te houden maar zich tegenover haar gedraagt als een boer. Je mag hem nog zoveel liefde geven als je wil maar als je hem niet respecteert dan ontmannelijk je hem. En daar zal hij het altijd moeilijk mee hebben. Be a smart woman!
    Ik geef hem ook geen ongelijk wat betreft het respecteren. Respect geven en krijgen staat ook voor mij op nummer 1. Liefde komt daarna.

    True. Een man moet een man blijven en dat moet je als vrouw niet (willen) veranderen.

  9. #24
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Ik geef hem ook geen ongelijk wat betreft het respecteren. Respect geven en krijgen staat ook voor mij op nummer 1. Liefde komt daarna.

    True. Een man moet een man blijven en dat moet je als vrouw niet (willen) veranderen.
    Zo denk ik er ook over. Be like LaVida, be smart.
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Zo denk ik er ook over. Be like LaVida, be smart.
    Dan zitten we op een lijn.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Weet je wat het is ?????? En Wollah dit heb ik echt GEMERKT ….. wat een vrouw zegt dat ze wilt .. kolt NIET over een met wat ze DOET …

    Een vrouw zegt bv dat ze een rustige man wilt .. maar dr leven ziet ze die mannen njet STAAN en iz daar blind voor omdat ze achter die gevaarlijke man aan gaat ……


    let op dat doen ze ONBEWUST vaak …….

    En eerlijk ik heb zo vaak gezien dat vrowien die rustige nette man afwijzen en achter die man aan gaan waarvan iedereen eigenlijk wel weet dat het geen makkelijke man is …..


    En dat bewijzen de onderzoeken ook



    https://m.youtube.com/watch?v=p8ePDKlF6T0

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Je vergeet niet kunnen koken! !

    Sterker door Strijd

  13. #28
    MrDigBick

    Reacties
    89
    15-11-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Weet je wat het is ?????? En Wollah dit heb ik echt GEMERKT ….. wat een vrouw zegt dat ze wilt .. kolt NIET over een met wat ze DOET …

    Een vrouw zegt bv dat ze een rustige man wilt .. maar dr leven ziet ze die mannen njet STAAN en iz daar blind voor omdat ze achter die gevaarlijke man aan gaat ……


    let op dat doen ze ONBEWUST vaak …….

    En eerlijk ik heb zo vaak gezien dat vrowien die rustige nette man afwijzen en achter die man aan gaan waarvan iedereen eigenlijk wel weet dat het geen makkelijke man is …..


    En dat bewijzen de onderzoeken ook



    https://m.youtube.com/watch?v=p8ePDKlF6T0
    Je kunt alles zijn voor een dame, behalve saai.

    Vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen.. female psychology 101.

    Learn game.
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Citaat Geplaatst door RedBlood_Alpha Bekijk reactie
    Je kunt alles zijn voor een dame, behalve saai.

    Vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen.. female psychology 101.

    Learn game.
    learn game voor wat? Voor een goede vader zijn?

  15. #30
    MrDigBick

    Reacties
    89
    15-11-2019

    Citaat Geplaatst door Wawei Bekijk reactie
    learn game voor wat? Voor een goede vader zijn?
    Een goede vader zijn, begint bij je zelf.. inner game.

    Als jij erbij loopt als een zoutzak, hangtieten, low energy.. wat verwacht je van het beeld wat je kind van je zal hebben?
    Hoe zelf verzekerd ben je als je in de spiegel kijkt?

    Als saaie echtgenoot., hoe verwacht je je vrouw te verleiden als je totaal geen idee hebt hoe een vrouw in elkaar zit en wat verleiding überhaupt betekent?
    When I was little, girls hated when I pulled their hair. Funny how some things change.