1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Huiselijk geweld in Nederland : bijna de helft zijn mannen het slachtoffer

    Wat is huiselijk geweld jegens mannen oftewel mannenmishandeling?

    Mannenmishandeling is een vorm van partnergeweld, het betreft huiselijk geweld jegens mannen, zie de*factsheet (ex)-partnergeweld. Geschat wordt dat in 40 procent van de huiselijk geweld casuïstiek, er (ook) sprake is van mannenmishandeling. Er worden ongeveer 80.000 mannen per jaar ernstig mishandeld in huiselijke kring.

    Er zijn ook verschillen, waarmee bij de signalering en aanpak rekening gehouden moet worden. Allereerst is dat de beleving van de mannen. Mannenmishandeling wordt door de mannen die dit betreft niet altijd gezien als een probleem, noch als een vorm van huiselijk geweld. Verder hebben deze mannen vaak het idee dat er weinig tot geen lotgenoten zijn oftewel dat zij de enige zijn dit meemaken. Een feit is dat slecht 3 procent van deze mannen zich meldt bij de politie.

    Daarnaast spelen maatschappelijke beelden en normen een belangrijke rol. Denk hierbij aan denkbeelden als: 'Een man laat zich niet slaan (en zeker niet door een vrouw)'. De schaamte is dan ook vaak groot. Hierdoor komen deze mannen minder snel naar voren, praten er minder over en vragen minder om hulp. Deze schaamte wordt ook gevoed door de eerder genoemde maatschappelijke beelden en normen.

    https://www.huiselijkgeweld.nl/vorme...d-tegen-mannen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Nu begrijp ik waarom mannen steeds meer bang worden van vrouwen en ze ontwijken.

    Ik voel me alleen op mijn gemak tussen specifieke vrouwen, die rustig, lief en zacht zijn.

    Soms moet je je afschermen, zodat je niet ontmannenlijkt, zeg maar, vernederd wordt.
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nu begrijp ik waarom mannen steeds meer bang worden van vrouwen en ze ontwijken.

    Ik voel me alleen op mijn gemak tussen specifieke vrouwen, die rustig, lief en zacht zijn.

    Soms moet je je afschermen, zodat je niet ontmannenlijkt, zeg maar, vernederd wordt.
    Idd sommige vrouwen zijn duivels. Als ze een man slaan die mannelijk is dan zal die man haar teruf slaan en zullen die feministen doen alsof zij de slachtoffer zijn

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Lastig. Wat moet je doen als een vrouw jou zou slaan? Moet je terug slaan? Dat is ook een schande, vechten met een zieke en labiele vrouw.

    Ik wil daar niets mee te maken hebben. Het is een schande om zulke mensen persoonlijk mee te maken.
    Sterker door Strijd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Lastig. Wat moet je doen als een vrouw jou zou slaan? Moet je terug slaan? Dat is ook een schande, vechten met een zieke en labiele vrouw.

    Ik wil daar niets mee te maken hebben. Het is een schande om zulke mensen persoonlijk mee te maken.
    Klopt.maar hier op de site lopen er genoeg van die narcisten rond

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Echt? Ik word echt labiel door zulke vrouwen. Opdonderen met deze onzin. Beter niets hiermee te maken hebben.
    Sterker door Strijd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Echt? Ik word echt labiel door zulke vrouwen. Opdonderen met deze onzin. Beter niets hiermee te maken hebben.
    Juno en Asfoureh zijn de grootste narcisten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Stop feminism!

    Gewoon een halt toeroepen aan de verspreiding daarvan.

    Zulke dingen zorgen voor desoriëntatie. Waardoor je niet meer weet hoe en wat?

    Dit kan jou gewoon labiel maken. Zonder grap.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Echt erg dat te weinig mensen hier dit veroordelen.
    Sterker door Strijd

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Echt erg dat te weinig mensen hier dit veroordelen.
    http://bilaljh386.386.axc.nl/feminisme.htm

    Door jou heb ik deze pagina gemaakt!

    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Dank je wel man.

    Ik ben blij dat er nog mensen zijn die dit erg vinden.

    Gewoon bespreekbaar maken en niet onder het tapijt vegen.
    Sterker door Strijd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dank je wel man.

    Ik ben blij dat er nog mensen zijn die dit erg vinden.

    Gewoon bespreekbaar maken en niet onder het tapijt vegen.
    Graag gedaan broeder.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  13. #13
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Sommige "mannen" moet je echt slaan aangezien ze zich als vrouwen gedragen. Die vrouwelijkheid moet je er gewoon uitslaan, dat maakt ze weerbaarder. Echter bij sommigen blijft het gewoon een hardnekkige zaak. Deze wezens zijn dan ook een verloren zaak.
    Sincerity is the face of the soul.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    89
    03-07-2021

    Die social media addict vrouwen zijn helemaal gestoord in hun bovenkamer. Een vrouw die gewoon goed opgevoed is door haar ouders, manieren heeft, niet in een fantasie leeft en serieuze doelen heeft die hoef je niet te vrezen. Zulke vrouwen steunen altijd hun man. Die zieke bitches die dat niet zijn die bellen de politie en maken valselijke aangiftes. Dat zijn de vrouwen van de straat, dat noem je eigenlijk niet eens vrouwen. Als man moet je scherp zijn wie je kiest als jouw vrouw en toekomstige moeder. Trouw een kuise maagd en wees goed voor haar. Dat is ook aanbevolen door de profeet saw.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    89
    03-07-2021

    Daarnaast heb je de Rosa Parks onder de straatwijven die zogenaamd achterin de bus en onopvallend fitna zaaien en mensen tegen elkaar opzetten. Deze wijven hebben nooit een man echt mogen leren kennen in hun leven alleen via zijn lusten en dus via haar vagina. Ze balen daar vreselijk van, no lobe no deep interesse is er voor ze niemand wilt ze als aanvulling in hun leven. Daar balen ze elke dag van. Ze zijn nog lager dan die onopgevoede straatwijven, dit zijn onzekere slangen met ernstige persoonlijkheidsstoornis en die sneaky bezig zijn. Deze fleuren op van gevechten tussen mensen en huwelijkspartners. Wat moet ik zeggen? Rosa Parks moest achterin de bus zitten, maar deze Gogh en Maghogh aanhang wijven die moet je uit de bus gooien, niet eens een 2 de rangs plek geven, uit je leven gooien, blokken nooit meer opnemen, compleet negeren en een wereldreis gaan maken om ze van je af te schudden ren...want ze zullen je als een blok aan je been willen blijven volgen. In iedere geval voor de 1ste range straatwijven ga wat doen in je leven maak er iets van pak je geloof op jullie hebben enigszins nog een lichtpuntje voor die 19de rangs fiitna Gogh en Magogh wijven daar is geen hoop meer voor. Snij ze af van je leven amputeer die shit fasstt