1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Nederlanders noemen duitsers moffen,zie jij een Duitser hier om klagen ikke niet

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Mensen die dit niet racistisch zien zijn echt raar, kijk als het onderling zou gebeuren dus tussen Arabieren kan ik het begrijpen, maar dat weer typisch een witte man zulke denigrerende woorden moet uitspreken omdat iemand een kleurtje heeft en een andere afkomst spreekt toch boekdelen.
    Gelukkig hebben we jou nog nooit op racisme kunnen betrappen


    Niet zo hypocriet doen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Gelukkig hebben we jou nog nooit op racisme kunnen betrappen


    Niet zo hypocriet doen
    Die Duitser zegt niks racistisch,ik noemde vandaag we7d turkse mattie van mij ewa a knoflook hoofd hoe issie,hij lachde gewoon,tegenwoordig gaan dom oren gelijk van iets kleins iets groot maken,als ik kamelendrijver word genoemd lach ik er gewoon om is tog grappig,we zitten in 2021 dubbd in 201

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Racisme is iemand beledigen op zn afkomst zijn huidskleur of zijn geloof,kamelendrijver kan iedereen zijn,ook in Azie heb je kamelen

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Ook in zuid Amerika heb je kamelen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Die Duitser zegt niks racistisch,ik noemde vandaag we7d turkse mattie van mij ewa a knoflook hoofd hoe issie,hij lachde gewoon,tegenwoordig gaan dom oren gelijk van iets kleins iets groot maken,als ik kamelendrijver word genoemd lach ik er gewoon om is tog grappig,we zitten in 2021 dubbd in 201
    Allemaal sneeuwvlokjes tegenwoordig, kennen niks meer hebben

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    TrumpDump jii bent de grootste racist als je wist, dus dat jij het normaal vindt betekent niet veel

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Hahaha neejoh mensen met een tintje en een Arabische achternaam kameel drijver namen of wat dan ook is natuurlijk niet racistisch ewa dan moet je ook niet zeuren om Wilders of die andere blanken

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Alleen types als jou janken om de diarree die Weert Gilders uitkraamt ... wij laten dat soort onbelangrijke figuren links liggen.

    Zonde van je energie om jezelf daar druk over te maken.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Het is natuurlijk niet oké wat ie zegt.
    Vrienden onderling kunnen best zulke dingen tegen elkaar zeggen, maar met dit podium moet je dat niet doen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het is natuurlijk niet oké wat ie zegt.
    Vrienden onderling kunnen best zulke dingen tegen elkaar zeggen, maar met dit podium moet je dat niet doen.
    haha eindelijk een keertje met je eens, wel raar dat die verwesterde Marokkanen dit niet zo zien maar jij als Nederlander het wel kan inzien.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Alleen types als jou janken om de diarree die Weert Gilders uitkraamt ... wij laten dat soort onbelangrijke figuren links liggen.

    Zonde van je energie om jezelf daar druk over te maken.
    nee alleen kleine mannetjes die grote mond hebben op het internet en niet durven te komen janken erom. Jij bent zeker zo een type die alles accepteert en graag bij wilt horen, als ze in de stadion van pisvee kut Marokkanen zouden roepen, zou je gewoon mee roepen omdat je er bij wilt horen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Lightbulb

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    haha eindelijk een keertje met je eens, wel raar dat die verwesterde Marokkanen dit niet zo zien maar jij als Nederlander het wel kan inzien.
    Wanneer je eerst bevestiging nodig hebt van een 'kaaskop' voordat je die ''verwesterde'' Marokkanen een lesje gaat leren..

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    nee alleen kleine mannetjes die grote mond hebben op het internet en niet durven te komen janken erom. Jij bent zeker zo een type die alles accepteert en graag bij wilt horen, als ze in de stadion van pisvee kut Marokkanen zouden roepen, zou je gewoon mee roepen omdat je er bij wilt horen
    Leef je uit krullenbol

    https://www.youtube.com/watch?v=DCXcgEe0dgk


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wanneer je eerst bevestiging nodig hebt van een 'kaaskop' voordat je die ''verwesterde'' Marokkanen een lesje gaat leren..



    Leef je uit krullenbol

    https://www.youtube.com/watch?v=DCXcgEe0dgk

    Heb geen krullen en wat een kutmuziek. Nee ik hou gewoon een spiegel voor je gezicht.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    haha eindelijk een keertje met je eens, wel raar dat die verwesterde Marokkanen dit niet zo zien maar jij als Nederlander het wel kan inzien.
    Elke keer dat jij een beetje logisch nadenkt zul je het met me eens zijn hoor

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wanneer je eerst bevestiging nodig hebt van een 'kaaskop' voordat je die ''verwesterde'' Marokkanen een lesje gaat leren..



    Leef je uit krullenbol

    https://www.youtube.com/watch?v=DCXcgEe0dgk

    Het zou wel een belediging zijn als die kop van mij zgn van laag kwaliteit kaas is gemaakt ....