1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hahhaha ik ben er zeker van dat ze geen mannen haten, ze haten een bepaalde soort mannen. Maar voor sommigen is een vrouw met een mening ook al een feminist. Ik heb gemerkt dat sommigen verwachten dat een vrouw gewoon mooi dient te wezen en te zwijgen. Alles wat daar van afwijkt wordt als feminist beschouwd.
    Neej neej het is duidelijk dat ze haat strooien. Enige mannen die voor hun bestaan zijn vrouwen als hun. Maar er bestaan hamdoullah ook topmannen net als er topvrouwen bestaan.

  2. #17
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dit is onzin wat onzeker betreft. Dat straal ik niet op het werk uit. Je wordt gewoon niet geaccepteerd.
    Waarom durven ze het dan wel bij jou en niet bij een ander? Heb je jouw grens aangegeven?

    Geef eens een voorbeeld dan zodat ik mij beter kan inleven. Hoe plagen ze jou dan? Hoe maken ze jou belachelijk?
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #18
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Neej neej het is duidelijk dat ze haat strooien. Enige mannen die voor hun bestaan zijn vrouwen als hun. Maar er bestaan hamdoullah ook topmannen net als er topvrouwen bestaan.
    Geen idee heb die topic niet gelezen. Inderdaad dus maak je niet druk. Op ieder potje past een dekseltje. Marokkanen onder elkaar kunnen verhit discussiƫren maar at the end of the day kunnen ze niet zonder elkaar en eindigen ze ook met elkaar.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Geen idee heb die topic niet gelezen. Inderdaad dus maak je niet druk. Op ieder potje past een dekseltje. Marokkanen onder elkaar kunnen verhit discussiƫren maar at the end of the day kunnen ze niet zonder elkaar en eindigen ze ook met elkaar.
    Dat Klopt wel. Maar toch, FEMINISM is shit.

  5. #20
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Dat Klopt wel. Maar toch, FEMINISM is shit.
    Wat vind je van een vrouw die haar rechten opeist? Een vrouw die niet op haar mondje is gevallen maar wel binnen het islamitische kader blijft?
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #21
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    @ SDS

    De eerste 2 vragen die ze jou stelden vind ik normaal maar alles wat erna kwam, vind ik zelf schandalig. Jij moet echt wel leren om jouw grenzen aan te geven! Als iemand zo tegen me zou praten, ik maak die met de grond gelijk. Dat is pure disrespect.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Wat vind je van een vrouw die haar rechten opeist? Een vrouw die niet op haar mondje is gevallen maar wel binnen het islamitische kader blijft?
    Een vrouw dient haar man te kiezen op vlak van deen. Niet op vlak van rijkdom of schoonheid of wat dan ook

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Ze dacht dat ze getrouwd was met een man. Ze komt er achter dat ze met een vrouw is getrouwd.
    Dan krijg je problemen.

    Trouwens, anders krijg je ook problemen,

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Ze dacht dat ze getrouwd was met een man. Ze komt er achter dat ze met een vrouw is getrouwd.
    Dan krijg je problemen.

    Trouwens, anders krijg je ook problemen,
    Echt erg die feministen vol met mannen haat mannen moeten vechten voor hun rechten

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Echt erg die feministen vol met mannen haat mannen moeten vechten voor hun rechten
    Hoor je wat die vrouw deze Turkse zegt? Ze geeft de man de schuld dat hij door de vrouw wordt mishandeld? Dus als je als man mishandeld wordt, wordt je nog ook uitgelachen?

    Kijk waar dit heen gaat.

    Luister. Als jij straks niet meer normaal over straat kan lopen doordat je helemaal labiel wordt in je hoofd, dan weet je waardoor het komt.
    Sterker door Strijd

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Echt erg

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Zonder een lieve en ouderwetse vrouw zal het leven niet hetzelfde zijn.

    Ik ben gewend geraakt aan lieve vrouwen. Zo ben ik opgevoed. Met aandacht en liefde. Dit is dus mijn verwachting.

    Een harde vrouw die het feminisme aanhangt, is niets voor mij.
    Sterker door Strijd

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Dat zal het nog mooier vinden na lang zoeken van het diamant

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Waar gaat de wereld toch naartoe