1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Casus

    Mijn vrouw en ik zijn uit liefde met elkaar getrouwd, tenminste, misschien deed zij alsof en trouwde zij met mij alleen omdat zij zag hoe kneedbaar ik ben, maar ik ben wel uit liefde met haar getrouwd. Als je van iemand houd, heb je schijt aan alles en iedereen, als diegene maar gelukkig is.. ook aan jezelf.
    Ik ben heel vrij opgevoed en zij juist heel erg traditioneel, dit leek overigens geen probleem te zijn tijdens onze relatie, ik heb hem ook verteld dat ik nettere kleding aan zou doen( inmiddels geen gescheurde broeken om) dat ik alleen naar buiten zou gaan met haar toestemming (ik ga alleen naar buiten voor boodschappen, mijn moeder of haar moeder) dat ik zou leren koken en het huis schoon zou houden, ook gebeurt al vind zij al mijn eten smerig omdat het gewoon niet haar moederseten is, en het huis vind zij ook nooit schoon genoeg, ik mag niet moe zijn, druk met andere dingen of gewoonweg geen zin hebben.
    Vond ik allemaal niet erg, omdat ik van haar hou en wilde dat zij gelukkig zou zijn. Ook droomde ik er altijd van om islamitisch correct te leven, en een man hoort haar vrouw te gehoorzamen..
    maar zij begon te veranderen..
    tijdens de zwangerschap wilde zij niet meer intiem met me zijn, en als ik haar benaderde noemde zij me oversex en dat ik te klef was.. ik stopte direct en benaderde haar nooit meer.. Maar toen begon ik te merken dat zij me niet meer zoende, knuffelde, geen complimenten meer gaf, alleen maar afkraken gezeik en kritiek over alles!!! Maar dan alles!!!
    En als ik gewoon een gesprek met haar wilde voeren praatte ik te veel, heeft zij hoofdpijn, is zij moe, of als ik haar in een slechte bui tref : “ hou je k* bek”
    Ineens was ik met een veouw getrouwd die naar mij toe kwam voor zn behoefte, mij verder nooit zoende knuffelde of complimenten gaf, het eten moest klaar en lekker zijn, het huis moest schoon, en we hebben ook nog een kind samen die zij niet eens voor me vast houd zodat ik gerust kan douchen. Ik haat mijn leven, maar als ik zou hebben gemerkt dat er liefde was, dan was ik ondanks alles gebleven, klinkt wanhopig ik weet het.
    Verder koopt zij wel cadeautjes voor mij, maar probeert me verder niet eens te leren kennen.
    Ik heb een keer zijn telefoon stiekem gecheckt en zag dat zij contact zocht met meerdere mannen op ig, mn hart brak, ik vroeg haar waarom, maar zij wist het gewoon niet.
    Na bijna te zijn gaan scheiden besloot ik het voor mn baby nog 1 kans te geven. Zij begon me te slaan.. als ik iets zei wat zij niet leuk vond kwam zij me slaan, maar het werd steeds erger..laatste keer sloeg zij me zodanig dat ik uren later nog hoofdpijn aan overhield.. omdat ik haar een jongensnaam hoorde zeggen aan de telefoon en vroeg wie dat was..
    en vandaag sloeg zij me kapot.. naast ons kindje die zijn longen uitschreeuwde toen zij dat zag.
    Omdat ik haar vroeg of ik mn familie moest laten weten dat zij me vandaag niet op bezoek zou brengen.
    We zijn in marokko, en zij had met mij afgesproken dat zij me vandaag langs zou brengen, maar blijkbaar heeft zij zich bedacht en haar moeder vond het ook een beter idee als ik morgen pas zou gaan omdat ons kindje ook een beetje ziekjes is geworden. Vond ik allemaal prima, maar nadat ik die vraag stelde begon zij al bijvoorbaat te schreeuwen en met kussens naar mij te gooien, ik begon te huilen door frustratie en vroeg haar waarom zij niet gewoon normaal antwoord kon geven ipv agressief en boos te reageren op elke vraag die ik stelde?
    Toen hoorde ik dat het dhur gebed was en ging ik de badkamer in om lodo te doen, dit terwijl ik nog steeds huilde.
    Zij dachht dat ik de badkamer in liep om me van haar te verschuilen en te huilen, toen kwam zij naar binnen terwijl ik bezig was met mn wassing en begon mij te slaan...
    Op mn gezicht ( onderlip) op mn slaap en oor, op mn hoofd, op mn been, in mijn buik schopte zij mij..
    Op een gegeven moment pakte zij mn haren en tilde zij me hiermee op en schreeuwde waarom ik koppig wou doen met haar moeder.. wat? Omdat haar moeder het beter vond dat ik morgen zou gaan moest ik dat gwn accepteren.
    Zij tilde me met mn haren op en gooide me drie keer tegen de grond, maar bleef maar terug komen.. ik dacht bij mezelf dit is het.. zij gaat me bont en blauw slaan omdat we in marokko zijn..
    Ik pakte mezelf trillend op, toen kwam zij nog 1 keer op mijn gezicht spugen, mij uitschelden, mijn familie uitschelden.. en het enige wat ik dacht was als ik hierna nog blijf, dan verdien ik het ook.
    Nadat zij weg ging belde ik met mijn moeder die in nederland is, en vertelde haar wat me overkwam, ze zei bel je oom en laat hem je nu per direct ophalen.. dat is ook wat ik wilde doen, maar ik moesr zo snel mogelijk weg daar en de enige optie was haar moeder bellen dat ze mij moest komen ophalen..
    Nadat ik dit deed en tegen haar zei dat ik mn oom zou bellen om me op te halen schrok ze en begon te schreeuwen dat ik gek was en dat ik de probleem nog groter wilde maken en dat ik dat niet moest doen...
    ik wachtte in de kamer tot ze er zou zijn, ze belde me dat ze er was en dat ik naar beneden moest komen met de spullen en de kleine.. ineens komt zij binnen de kamer lopen. Mijn hart zakte in mn buik en ik begon te trillen, maar ze stond achter haar?
    Ze kwamen binnen lopen en ze gaf mij de schuld van alles, ik had een grote mond en een man hoort zijn vrouw te volgen en ze vond al dat ik er chagrijnig uitzag eerder en zij mag zelf weten wanneer zij me naar mn familie zou brengen om ze te zien, en elke keer als ik boos terug praatte mer wat zeg jij nou, zie jij niet wat je zoon mij heeft aangedaan? Vloog zij me aan en wilde zij me nog een keer slaan..
    ja.. en zij hield haar soort van weg van mij, en zei dat we dan het beste moesten scheiden omdat we niet met elkaar om konden gaan.. ik knikte en zei is goed, nu zit ik bij hun thuis, geslagen, alleen.. mn moeder heeft met haar gesproken en zij heeft een ticket voor mij geboekt om terug naar nederland te gaan.. ondertussen voel ik me verdoofd.. ik heb mn schoonmoeder ook aangesproken om alles wat ze zei en haar verteld dat ze haar kant heeft gekozen terwijl ik helemaal niks verkeerd heb gezegd of gedaan, en dat ze blijft praten over dat ik haar niet begrijp terwijl zij mij bont en blauw heeft geslagen. Ik wil scheiden.. voor de eerste keer in ons huwelijk weet ik het wel zeker.. maar mijn hart doet zoveel pijn, waarom kon zij niet van mij houden terwijl ik zo mn best deed? Waarom probeerde zij niet? Waarom verdiende ik dit volgens haar? Oh ja haar excuus was dat ik haar onder controle wilde houden en dat ik haar wilde dwingen om mij naar mn familie te brengen.. ja..
    ik ben niet meer bang van een leven zonder haar.. ookal heb ik nu 0 cent en ben ik al een tijdje afhankelijk van haar omdat ik echt een huisman was.. en weet ik niet hoe ik al mn vaste lasten en eten en drinken ga betalen zodra ik terug ben..maar ik vertrouw op Allah swt. Alles is beter dan dit.
    Mijn hart is wel gebroken, omdat we zo een mooie leven konden hebben als zij gewoon respect en liefde toonde, letterlijk the bare minimum.
    Thnx voor het lezen en choose wisely who you marry.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Haat tegenover mannen is echt niet goed bende narcisten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Wat is huiselijk geweld jegens mannen oftewel mannenmishandeling?

    Mannenmishandeling is een vorm van partnergeweld, het betreft huiselijk geweld jegens mannen, zie de*factsheet (ex)-partnergeweld. Geschat wordt dat in 40 procent van de huiselijk geweld casuïstiek, er (ook) sprake is van mannenmishandeling. Er worden ongeveer 80.000 mannen per jaar ernstig mishandeld in huiselijke kring.

    Er zijn ook verschillen, waarmee bij de signalering en aanpak rekening gehouden moet worden. Allereerst is dat de beleving van de mannen. Mannenmishandeling wordt door de mannen die dit betreft niet altijd gezien als een probleem, noch als een vorm van huiselijk geweld. Verder hebben deze mannen vaak het idee dat er weinig tot geen lotgenoten zijn oftewel dat zij de enige zijn dit meemaken. Een feit is dat slecht 3 procent van deze mannen zich meldt bij de politie.

    Daarnaast spelen maatschappelijke beelden en normen een belangrijke rol. Denk hierbij aan denkbeelden als: 'Een man laat zich niet slaan (en zeker niet door een vrouw)'. De schaamte is dan ook vaak groot. Hierdoor komen deze mannen minder snel naar voren, praten er minder over en vragen minder om hulp. Deze schaamte wordt ook gevoed door de eerder genoemde maatschappelijke beelden en normen.

    https://www.huiselijkgeweld.nl/vorme...d-tegen-mannen


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Hh.
    Echt erg

  6. #6
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Ik zeg eerlijk, wollah heb wel medelijden met mannen die ontmannelijkt worden door de vrouwen uit zijn dichte omgeving. Kan eender wie zijn. A man should be a man. Ik heb het wel over mannen die zich als mannen gedragen maar waarbij misbruik wordt gemaakt van hun zachte karakter of vriendelijkheid.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik zeg eerlijk, wollah heb wel medelijden met mannen die ontmannelijkt worden door de vrouwen uit zijn dichte omgeving. Kan eender wie zijn. A man should be a man. Ik heb het wel over mannen die zich als mannen gedragen maar waarbij misbruik wordt gemaakt van hun zachte karakter of vriendelijkheid.
    Jullie vrouwen zijn narcisten!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    .Ik heb het wel over mannen die zich als mannen gedragen maar waarbij misbruik wordt gemaakt van hun zachte karakter of vriendelijkheid.
    Als mens moet je wel normaal zijn, beleefd en vriendelijk. Want als je onbeleefd bent en onvriendelijk, dan kom je echt nergens.

    Maar het is waar dat mensen misbruik proberen te maken van je vriendelijkheid. Niet alleen vrouwen ook mannen.

    Maar wanneer een vrouw misbruik maakt van je beleefdheid en vriendelijkheid, dan komt het twee x zo hard aan. Het is niet leuk om door een vrouw voor gek gezet te worden en uitgelachen te worden. Het ontmannelijkt je.
    Gebeurt vaak op werk. Op kantoor heb je veel vrouwen. En zulke vrouwen komen hier makkelijk mee weg. Ze vinden het grappig om je te plagen en belachelijk te maken. En zo kun je niet goed werken. Het gevolg is dat je veel wisselt van werk, want het is gewoon niet langdurig uit te houden.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Jullie vrouwen zijn narcisten!
    Allemaal of sommigen?
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Allemaal of sommigen?
    Voorgaande feministen zoals juno en asfoureh!

  11. #11
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Als mens moet je wel normaal zijn, beleefd en vriendelijk. Want als je onbeleefd bent en onvriendelijk, dan kom je echt nergens.

    Maar het is waar dat mensen misbruik proberen te maken van je vriendelijkheid. Niet alleen vrouwen ook mannen.

    Maar wanneer een vrouw misbruik maakt van je beleefdheid en vriendelijkheid, dan komt het twee x zo hard aan. Het is niet leuk om door een vrouw voor gek gezet te worden en uitgelachen te worden. Het ontmannelijkt je.
    Gebeurt vaak op werk. Op kantoor heb je veel vrouwen. En zulke vrouwen komen hier makkelijk mee weg. Ze vinden het grappig om je te plagen en belachelijk te maken. En zo kun je niet goed werken. Het gevolg is dat je veel wisselt van werk, want het is gewoon niet langdurig uit te houden.
    Ik denk dat ze bij jou kunnen ruiken dat je onzeker bent. Je moet je grenzen stellen en op een beleefde manier een sneer terug geven. Volgende keer zullen ze wel 2 x nadenken. Je zal toch eens moeten veranderen want je kan moeilijk elke keer van werk gaan veranderen en zeker als je een gezin dient te onderhouden.
    Sincerity is the face of the soul.

  12. #12
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Voorgaande feministen zoals juno en asfoureh!
    Wat begrijp jij onder feministen? Wanneer is een vrouw feministisch volgens jou?
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    173
    15-01-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Wat begrijp jij onder feministen? Wanneer is een vrouw feministisch volgens jou?
    Als ze mannen haten natuurlijk narcisten zijn het !

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik denk dat ze bij jou kunnen ruiken dat je onzeker bent. Je moet je grenzen stellen en op een beleefde manier een sneer terug geven. Volgende keer zullen ze wel 2 x nadenken. Je zal toch eens moeten veranderen want je kan moeilijk elke keer van werk gaan veranderen en zeker als je een gezin dient te onderhouden.
    Dit is onzin wat onzeker betreft. Dat straal ik niet op het werk uit. Je wordt gewoon niet geaccepteerd.
    Sterker door Strijd

  15. #15
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Als ze mannen haten natuurlijk narcisten zijn het !
    Hahhaha ik ben er zeker van dat ze geen mannen haten, ze haten een bepaalde soort mannen. Maar voor sommigen is een vrouw met een mening ook al een feminist. Ik heb gemerkt dat sommigen verwachten dat een vrouw gewoon mooi dient te wezen en te zwijgen. Alles wat daar van afwijkt wordt als feminist beschouwd.
    Sincerity is the face of the soul.