Lekker belangrijk.

Reacties
    8.221
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Antwoord is jou al gegeven wij egyptenaren zijn de slimste van alle arab dat zeggen jullie ook in marokko
    “Ten tweede, wat moet er gebeuren als er een conflict is tussen de Uw en een verdrag?”

Kom op, ya Egyptische strafrechtadvocaat. Tijd tikt.
    When a thing disturbs the peace of your heart, give it up.

Verbannen

Reacties
    1.723
    19-05-2017

Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    “Ten tweede, wat moet er gebeuren als er een conflict is tussen de Uw en een verdrag?”

Kom op, ya Egyptische strafrechtadvocaat. Tijd tikt.
    Ik ben iemand die op alles in duikt en weet waar ik over praat je hoef mij geen strafrechtadvocaat te noemen want dat ben ik niet maar ik ben iemand die alle leugens naar prullenbak stuurt als het op leugens aankomt. Ik ben in dat geval een al yazeera freak bij mij staat al yazeera 24 uur aan en krijg alle nieuwe en informatie. Maar terug te komen op je vraag wanneer er conflict is tussen uitleveringswet en verdrag dan is er nog een Interne wetgeving het is het derde middel waarop landen met elkaar hebben afgesproken om de uitlevering als nog aan te pakken door het op interne wetgeving aan te pakken. Probeerde je uw af te korten en hopen dat ik niet wist wat je bedoelde in dat geval zijn wij egyptenaren.

Lekker belangrijk.

Reacties
    8.221
    23-01-2008

Ik ben iemand die op alles in duikt en weet waar ik over praat je hoef mij geen strafrechtadvocaat te noemen want dat ben ik niet maar ik ben iemand die alle leugens naar prullenbak stuurt als het op leugens aankomt. Ik ben in dat geval een al yazeera freak bij mij staat al yazeera 24 uur aan en krijg alle nieuwe en informatie. Maar terug te komen op je vraag wanneer er conflict is tussen uitleveringswet en verdrag dan is er nog een Interne wetgeving het is het derde middel waarop landen met elkaar hebben afgesproken om de uitlevering als nog aan te pakken door het op interne wetgeving aan te pakken. Probeerde je uw af te korten en hopen dat ik niet wist wat je bedoelde in dat geval zijn wij egyptenaren.

Nog een poging.

Verbannen

Reacties
    1.723
    19-05-2017

Nog een poging.
    dat is een goede antwoord

Lekker belangrijk.

Reacties
    8.221
    23-01-2008

dat is een goede antwoord
    Nee.

Verbannen

Reacties
    1.723
    19-05-2017

Nee.
    ja heb je zo lang gegoogled om uiteindelijk nee te antwoorden. Ja wel wanneer conflict is tussen uitleveringswet en verdrag dan heb je derde middel en dat is de interne uitleveringsverdrag en daar maken veel landen gebruik van als ze geen uitleveringsverdrag met elkaar hebben heel simpel

Lekker belangrijk.

Reacties
    8.221
    23-01-2008

ja heb je zo lang gegoogled om uiteindelijk nee te antwoorden. Ja wel wanneer conflict is tussen uitleveringswet en verdrag dan heb je derde middel en dat is de interne uitleveringsverdrag en daar maken veel landen gebruik van als ze geen uitleveringsverdrag met elkaar hebben heel simpel
    Meskien. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Het antwoord kon je al vinden in één van mijn vorige reacties. Zoek en gij zult vinden.

Voortaan niet zo hoog van de toren blazen en zeggen “dat je van alles op de hoogte bent”. Het antwoord op deze vraag is één zin.

En aub niet meer de woorden “interne uitleveringsverdrag” gebruiken. Interne uitleveringsverdragen bestaan niet. Zoals ik al zei, je weet precies niks, mr. Van-de-hak-op-de-tak.

Ga thee drinken.

Verbannen

Reacties
    1.723
    19-05-2017

Meskien. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Het antwoord kon je al vinden in één van mijn vorige reacties. Zoek en gij zult vinden.

Voortaan niet zo hoog van de toren blazen en zeggen “dat je van alles op de hoogte bent”. Het antwoord op deze vraag is één zin.

En aub niet meer de woorden “interne uitleveringsverdrag” gebruiken. Interne uitleveringsverdragen bestaan niet. Zoals ik al zei, je weet precies niks, mr. Van-de-hak-op-de-tak.

Ga thee drinken.
    ga maar ergens anders knikkeren want je denkt hier les voor te kunnen lezen maar google leert je niet veel. Je moet leren van mensen als ik interne uitleveringswet bestaat zo als bijvoorbeeld ervm en ervm gaat weer altijd voor op uitleveringsverdrag. Als er een conflict is tussen uitleveringswet en verdrag gaat de overeenkomst van verdrag voor is wat je zei denk je dat ik niet weet wat je hebt gezegd maar dat is niet altijd zo zo als ervm weer voor uitleveringsverdrag gaat dan heb je nog veel ander verdragen verder een verdrag moet altijd gebasseerd zijn op uitleveringswet en als er in verdrag staat dat iemand word uitgeleverd ondanks dat hij dood straf krijgt dan is dat in conflict met internationale recht en zal hij als nog niet uitgeleverd moeten worden. Wat je zei heb je maar van domme advocaten site via Google.

Ga boeken lezen

MVC Lid

Reacties
    17.168
    24-01-2017

De kans is klein dat Marokko asiel zal verlenen aan deze man. Allahu a3lem natuurlijk, maar zelf denk ik dat hier ook politieke belangen een rol spelen voor Marokko.
    Vriendjespolitiek met Satanisten onder elkaar. Concentratie kampen zijn levend waarin vrouwen worden verkracht, gedwongen abortus, uitgehuwelijkt. Mannen worden gemarteld en al deze mensen moeten volledig communistisch worden en afstand nemen van Islam. Anders zullen ze lijden en uiteindelijk worden vermoord. Dit is gewoon letterlijk Kuraish taferelen maar dan op een grote schaal en al deze Satanistische leiders doen er helemaal niks aan.
    Heavy

MVC Lid

Reacties
    248
    16-01-2021

schande land

MVC Lid

Reacties
    392
    16-07-2019

Aan de haaters van Marokko . Hier
    Interpol heeft maandag de "rode notitie" opgeschort die China had uitgevaardigd tegen Idris Hasan, een Oeigoer die op de luchthaven Mohammed V in Casablanca is gearresteerd en in de gevangenis van Tiflet werd opgesloten, op verdenking van lidmaatschap van een terroristische organisatie.

MVC Lid

Reacties
    392
    16-07-2019

Met andere woorden Marokko zal die niet uitleveren .

Lekker belangrijk.

Reacties
    8.221
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Sherif Bekijk reactie
    Met andere woorden Marokko zal die niet uitleveren .
    Opschorting van een “red notice” zegt niets over uitlevering. Het enige wat dit betekent is dat de claim wordt herzien. Het al dan niet uitleveren is nog steeds een kwestie Marokko-China, gebaseerd op de inhoud van het uitleveringsverdrag tussen deze twee. Marokko kan nog steeds bepalen of ze hem vasthouden of niet.