1. #46
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wat als het jouw zus, of je moeder, of je nicht was?
    Zou je dan ook zeggen, mwah valt wel mee allemaal joh, niet overdrijven|?
    Voor u hetzelfde als voor Maquise, lees mijn reactie goed. Ik blijf bij de feiten en feit is dat de verwonding niet ernstig is. Dit wil niet zeggen dat het geen ernstig vergrijp is. Ze is er gewoon goed vanaf gekomen.

    Begrijpen we elkaar nu?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik kijk nu al een jaar of 4 geregeld speakers corner discussies op youtjupe, de bezetting bestaat voor zo een 80% uit Moslims..het zijn allemaal dezelfde koppen die daar wekelijks komen. Sommige van die clowns zijn uitgegroeid tot bekende karikaturen.
    Dat afvallige Turkse mormel (satire) doet elke week niks anders dan haar afgrijselijke kippenstem verheffen waar vervolgens alleen maar provocerende diarree uitkomt, vandaar dat de bekende Islamtische sprekers haar al een tijdje dood negeren , waarschijnlijk miste abla de aandacht en probeerde ze het op deze manier


    Een wijze les hopelijk gedraagt ze zich in het vervolg wat volwassener
    Fabeltjesfuik, FCE?

    https://m.youtube.com/watch?v=FLoR2Spftwg
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Nogmaals ik zeg niet dat het geen ernstig delict is. Ik hoop dat de belager de maximale straf krijgt want dit soort onmensen zorgen ervoor dat jouw soort weer iets te vertellen heeft op maandagochtend bij de koffie.

    Wat de media betreft, ik spreek niet over dit geval opzich maar over verschillende malen waarbij tactieken worden gebruikt om de "kwaadaardigheid" van de Islam geheel buiten proportie te belichten.
    Ik begrijp het. Dat die vrouw met een mes in haar gezicht wordt gestoken vind jij op zich geen probleem, maar die rotzak moet toch de maximale straf krijgen omdat de media het nieuws brengen dat dan weer bij mijn "soort" terecht komt.

    Dat is pas erg volgens jou.

    "Tactieken" van de media om " de "kwaadaardigheid" van de Islam geheel buiten proportie te belichten."?

    Opvallend, dat heel veel moslims daar totaal anders over denken.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik begrijp het. Dat die vrouw met een mes in haar gezicht wordt gestoken vind jij op zich geen probleem, maar die rotzak moet toch de maximale straf krijgen omdat de media het nieuws brengen dat dan weer bij mijn "soort" terecht komt.

    Dat is pas erg volgens jou.

    "Tactieken" van de media om " de "kwaadaardigheid" van de Islam geheel buiten proportie te belichten."?

    Opvallend, dat heel veel moslims daar totaal anders over denken.
    jij bent echt walgelijk


    Ben jij trouwens familie van Demo. Die praat ook altijd met meel in de mond

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door MAC11 Bekijk reactie
    Bij speakers corner heb je veel idioten van alle kanten en kleuren... zij is een bekende irritante provocateur. Is al jaren bezig daar.

    Keur dit zeker niet goed maar als je met vuur speelt bestaat de mogelijkheid dat jij je zelf verbrandt.
    "
    Keur dit zeker niet goed maar"...

    Alles wat voor de "maar" staat is onzin.
    Als puntje bij paaltje komt keur je dit gewoon goed.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #51
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik begrijp het. Dat die vrouw met een mes in haar gezicht wordt gestoken vind jij op zich geen probleem, maar die rotzak moet toch de maximale straf krijgen omdat de media het nieuws brengen dat dan weer bij mijn "soort" terecht komt.

    Dat is pas erg volgens jou.

    "Tactieken" van de media om " de "kwaadaardigheid" van de Islam geheel buiten proportie te belichten."?

    Opvallend, dat heel veel moslims daar totaal anders over denken.
    Nee je begrijpt het blijkbaar nog steeds niet.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hyde Park, meer het deel "Speakers Corner" is al eeuwen (!) een plaats waar mensen uit alle lagen van de bevolking en van allerlei gezindten bij elkaar komen om actuele zaken te bespreken en te bediscussiëren.

    Jouw vergelijking slaat nergens op. Dat weet je volgens mij ook wel. Maar denk je echt dat verschijnen met een Ajax-shirt in een Feyenoord bolwerk genoeg reden is om overhoop gestoken te worden?

    Denk je dat echt?

    Denk je echt dat evangeliseren in Speakers Corner en discussiëren met moslims daar genoeg reden is om overhoop gestoken te worden? Denk je dat echt?

    Denk je dat het dragen van een bepaald t-shirt genoeg reden is om iemand overhoop te steken? Denk je dat echt?

    Ik denk dat je wel beter weet.
    Zak! ☹
    Hier doen we dus helemaal niks mee..

    Hou het korter in het vervolg

  8. #53

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Voor u hetzelfde als voor Maquise, lees mijn reactie goed. Ik blijf bij de feiten en feit is dat de verwonding niet ernstig is. Dit wil niet zeggen dat het geen ernstig vergrijp is. Ze is er gewoon goed vanaf gekomen.

    Begrijpen we elkaar nu?
    Het wekte de indruk dat je een punt wilde maken met dat de ophef overdreven was omdat de gevolgen uiteindelijk niet zo ernstig waren.
    De vraag is waarom hier zoveel ophef over is.
    Ik sluit niet uit dat het ook is omdat het een islamitische hoek heeft, maar de reden is denk ik meer omdat iemand hier om een mening geprobeerd wordt de mond te snoeren met fysiek geweld.
    Dat principe vindt men in deze hoek van de wereld nu eenmaal belangrijk.

  10. #55
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    In Frankrijk heb ik van een wereld reiziger iets geleerd..

    En geloof me die heeft de wereld afgereisd..

    Ik heb veel geleerd..

    Colombia! (Had angst ma die is tot de graf geweest van Pablo)

    Cuba&Mexico..


    Die Franse heb ik koffie mee gedronken en die heeft me geleerd dan ik nooit in studie banken zou doen.

    Alles draait om respect(!)over de wereld hebben ze praktisch dezelfde waarde..

    Respect en overal ben je thuis..

    I

    NEVER LIE

  11. #56
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    In Frankrijk heb ik van een wereld reiziger iets geleerd..

    En geloof me die heeft de wereld afgereisd..

    Ik heb veel geleerd..

    Colombia! (Had angst ma die is tot de graf geweest van Pablo)

    Cuba&Mexico..


    Die Franse heb ik koffie mee gedronken en die heeft me geleerd dan ik nooit in studie banken zou doen.

    Alles draait om respect(!)over de wereld hebben ze praktisch dezelfde waarde..

    Respect en overal ben je thuis..

    I

    NEVER LIE
    Pipo.