1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik verzeker allles en iedereen hier dar jiji al mijn reacties van top tot teen meest ….. en dat je zelfs op zoek gaan naar reacties van mij in alle andere topics …

    Mijn reacties zijn verslavend voor vrouwen … zelfs vrowien die me haten hier .. lezen mn reacties AANDACHTIG …..

    En de reden waarom ik zo raar typ Zz is om het het zo irritant en moeilijk mogelijk te maken …. En alsnog doen jullie jullie best om het te ontleden …….


    Ontken maar maar … maar je weet dat het de waarheid is ….


    Ik kan heel goed normaal typen hoor . Net zoals iedere ander . Maar ik typ expres zo voor typetjes zoals jiji .
    Jouw narcisme is schattig !
    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Jij mag daar niet eens in de buurt gekomen
    Check je karakter en je nichten hoe ze over je denken

    Dus foeii
    Welke nichten?

    Haha!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    390
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Over welke vrouw heb je het nou over?

    Je hebt ook genoeg mannen die niet sporen, een intelligente vrouw hoort juist niet naar zulke gasten te luisteren. Can you blame her??
    Indeed!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Jouw narcisme is schattig !


    Welke nichten?

    Haha!
    zoals ik al zei je kunt het niet ontkennen …. Ik daag je uit om het tegen deel te bewijzen … zweer dat je mn text niet helemaaal van top tot teen hebt gelezen !!!! Dat kan je njet !!! Omdat je mijn texten zo schattig en vermakend vind ….

  4. #34
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Over welke vrouw heb je het nou over?

    Je hebt ook genoeg mannen die niet sporen, een intelligente vrouw hoort juist niet naar zulke gasten te luisteren. Can you blame her??
    En zoals gewoonlijk verdraaid Abdars de woorden van iemand als het het niet bevalt.

    De broeder heeft nooit het slechte geadviseerd noch is hij voor ongehoorzaamheid jegens de echtgenoot als dit een gelovig rechtvaardige man betreft.

    Hij zegt dat intelligente vrouwen niet naar slechte mannen moeten luisteren onder het mom van getrouwd zijn.

    Abdars kan er weet niet tegen dat een man in dit geval het opneemt voor vrouwen en dat vrouwen niet alles maar moeten aanvaarden onder het mom van gehoorzaamheid.
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #35
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Een vrouw mag haar laag intellectuele en niet deugdelijk echtgenoot niet gehoorzamen.
    Wees geen lemming.
    Er lopen hier op dit forum nogal wat rond van die typetjes. Wappies, zeg maar.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    62
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Salaamoe alaikoem. Waarom zijn sommige vrouwen opstandig en ongehoorzaam jegens hun mannen en behandelen ze hem slecht en respectloos en geven ze hem zijn rechten niet en komen ze hun verplichtingen niet na?

    Je weet dag Allah kijkt en dat je niet zult ontsnappen aan Hem, waarom behandel je je echtgenoot, degene die jouw partner is en vader van jou kids in sha Allah, degene die gezag heeft over jou zo slecht maar je werkgever en vrienden behandel je met alle respect? Waar is jullie aql?
    Wat zijn zn rechten?
    Wat zn haar verplichtingen?
    Wat zijn haar rechten?
    En wat zijn zn verplichtingen?

  7. #37
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Calypso_ Bekijk reactie
    Wat zijn zn rechten?
    Wat zn haar verplichtingen?
    Wat zijn haar rechten?
    En wat zijn zn verplichtingen?
    Rechten van de vrouw zijn er 12:

    Ik kopieer en plak.

    1. Om aan haar te besteden, om haar te voeden. Om hierin niet overdreven te zijn en niet gierig te zijn.

    2. Vriendelijk tegen haar zijn.

    3. Geen schade toebrengen aan haar.

    4. Liefdevol zijn tegen haar.

    5. Haar niet vervloeken noch uitschelden noch haar uiterlijk beledigen.

    6. Een man mag haar niet boycotten en als hij dat doet (om een ​​geldige reden), moet hij het binnenshuis doen.

    7. Een man mag de geheimen van zijn vrouw niet onthullen.

    8. Een man dient zijn vrouw niet te haten. Hij dient niet boos te worden op haar fouten (dus zaken die geen zonden bevatten) en hij dient te kijken naar haar goede punten.

    9. Dat hij het haar gemakkelijk dient te maken, b.v. De klusjes en de zaken die hij van haar verlangt.

    10. Hij moet de beste manieren hebben met zijn vrouw. Zijn vrouw zou zijn beste manieren moeten zien. Er wordt gezegd dat sommige mannen de beste manieren hebben op de markt, maar als hij naar huis gaat, is hij een woeste leeuw! Vriendelijk tegen vreemde vrouwen op de markten, maar niet tegen zijn vrouw thuis. De beste van jullie zijn de beste van jullie voor je vrouwen. Er zit niets goeds in jou als je je vrienden wilt helpen, maar niet je vrouw, er zit niets goeds in jou als je aardig bent voor je vrienden en niet voor je vrouw.

    11. De man zou een reden moeten zijn voor zijn vrouw om gered te worden van het hellevuur. Hij zou haar moeten leren en haar opdragen het kwade te verbieden en van het goede te genieten. Haar verbiedend van datgene wat tot het hellevuur zal leiden.

    12. Dat de man een soort van jaloezie moet hebben voor zijn vrouw. Jaloezie om haar te beschermen tegen het kwaad, niet om haar bloot te stellen aan vreemde mannen, niet om met vreemde mannen te praten enz. Maar ook niet de slechte vorm van jaloezie.

    Rechten van de man zijn er 9:

    1. Ze gehoorzaamt hem in alles wat goed is, maar niet in dat wat verboden is

    2. Ze is hem dankbaar

    3. Dat ze hem niet boos maakt en ook niet boos op hem wordt

    4. Ze is liefdevol en barmhartig met hem

    5. Ze beschermt zijn eer en zichzelf

    6. Behoudt zijn geheimen

    7. Beschermt het huis van haar man

    8. Ze geeft niets uit van zijn rijkdom behalve met zijn toestemming

    9. Ze vast (de vrijwillige vasten) niet behalve met zijn toestemming.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zoals ik al zei je kunt het niet ontkennen …. Ik daag je uit om het tegen deel te bewijzen … zweer dat je mn text niet helemaaal van top tot teen hebt gelezen !!!! Dat kan je njet !!! Omdat je mijn texten zo schattig en vermakend vind ….
    Je hoefde echt geen pm te sturen om je narcisme te bevestigen. NEE, ik lees je berichten NIET van top tot teen. Ik lees maar max 1 zin.

  9. #39
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”