1. #16
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ik ben erg tevreden, m.i. haal je er meer uit met een coach in je nek. Opgeven is dan geen optie. ;o

    Wat een redelijke prijs is, weet ik eigenlijk niet. Weinig vrouwen in mijn omgeving die PT geven, dus ik heb niet veel keus. Kan die vergelijking niet maken.
    Ik heb al een personal trainer, ik begin maandag in sha allah. Hoeveel keer train je per week? Ik ben van plan om het in sha allah 3 maanden te doen en dan bekijk ik het wel of ik het nog nodig heb of verder ga op mijn eentje. Het liefst wil ik terug beginnen thaiboxen.
    Sincerity is the face of the soul.

  2. #17
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik heb al een personal trainer, ik begin maandag in sha allah. Hoeveel keer train je per week? Ik ben van plan om het in sha allah 3 maanden te doen en dan bekijk ik het wel of ik het nog nodig heb of verder ga op mijn eentje. Het liefst wil ik terug beginnen thaiboxen.
    Nou ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Bij mij werkt het heel goed, al moet ik erbij vermelden dat het voor mij extra handig is om te sporten met begeleiding ivm zware knieblessure.

    Wat leuk, ik doe aan kickboksen! ;o Voorlopig nog twee keer in de week, bezig met opbouwen. Ik wil terug naar 3 keer en dan weer zwemmen erbij in sha Allah.

  3. #18
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Nou ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Bij mij werkt het heel goed, al moet ik erbij vermelden dat het voor mij extra handig is om sporten met begeleiding ivm zware knieblessure. Wat leuk, ik doe aan kickboksen! ;o Voorlopig nog twee keer in de week, bezig met opbouwen. Ik wil terug naar 3 keer en dan weer zwemmen erbij in sha Allah.
    Ik heb een spierontsteking aan mijn knie. Om die reden neem ik ook een PT want anders doe ik niks. En met Corona heb ik echt 0,0 aan beweging gedaan. Dus wil nu eerst lichaam versterken. Zij geeft naar het schijnt zeer intensieve sessies. Ik kijk er echt naar uit, mentale grenzen verleggen.

    Ik moet wel nog een deftige club vinden in een goede buurt om te thaiboxen.
    Sobhanallah was vandaag ook een zwembad aan het zoeken waar ze vrouwenuurtjes houden. Heb er eentje in de buurt gevonden maar wil dan wel met burkini zwemmen.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #19
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik heb een spierontsteking aan mijn knie. Om die reden neem ik ook een PT want anders doe ik niks. En met Corona heb ik echt 0,0 aan beweging gedaan. Dus wil nu eerst lichaam eerst versterken. Zij geeft naar het schijnt zeer intensieve sessies. Ik kijk er echt naar uit, mentale grenzen verleggen.

    Ik moet wel nog een deftige club vinden in een goede buurt.
    Ai, Allahi shafik. Ontstaat een ontsteking juist niet door overbelasting? Ik zou dan niet vol gaan hoor, die PT's zijn nogal enthousiast.

    Als je er weer helemaal in zit, gaat het goed komen. ;o Houdt mij op de hoogte, vinnik wel leuk!

  5. #20
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Oh ik was iets snel, zie nu pas je aanvulling over zwemmen. Heeeerlijk, werkt voor mij ontspannend en ook erg goed voor je conditie (doen dus!!!). Alleen sinds de operatie niet meer kunnen doen... In sha Allah pak ik het snel op.

    Snap ik, bij ons doen ze niet moeilijk om burkini, erg fijn.

    En eh... Zoek een coach die ook thaiboxen geeft, dan zit je helemaal goed.

  6. #21
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ai, Allahi shafik. Ontstaat een ontsteking juist niet door overbelasting? Ik zou dan niet vol gaan hoor, die PT's zijn nogal enthousiast.

    Als je er weer helemaal in zit, gaat het goed komen. ;o Houdt mij op de hoogte, vinnik wel leuk!
    Ameen. Jij ook allahi shafek en in sha allah genees je volledig en houd je er niks aan over.
    Geen idee maar wat ik wel weet is dat ik zeker en vast geen overbelasting heb, misschien overgewicht.

    In sha allah, ja kan niet wachten. Gewoon dat gevoel dat ik terug fit ben, I miss it. Maar wil nu echt doorzetten en echt mijn doelen behalen in sha allah.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Ga je ariyada doen awtachma?
    Succes.

  8. #23
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Oh ik was iets snel, zie nu pas je aanvulling over zwemmen. Heeeerlijk, werkt voor mij ontspannend en ook erg goed voor je conditie (doen dus!!!). Alleen sinds de operatie niet meer kunnen doen... In sha Allah pak ik het snel op.

    Snap ik, bij ons doen ze niet moeilijk om burkini, erg fijn.

    En eh... Zoek een coach die ook thaiboxen geeft, dan zit je helemaal goed.
    In sja allah zal je het spoedig kunnen herpakken.

    Weet je waar ik leuke burkini’s kan halen? Liefst een goede kwalitatieve stof en wat aan de wijdere kant, wil geen legging.

    Deze geeft ook thaiboxen. Dus op dat vlak zit ik wel goed!
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Ga je ariyada doen awtachma?
    Succes.
    Sim sala bim ewa kim

  10. #25
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Ga je ariyada doen awtachma?
    Succes.
    Ja in sja allah a oetschma ino. Maandag ga ik naar de slachtbank. Lijden is goed!
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #26
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ameen. Jij ook allahi shafek en in sha allah genees je volledig en houd je er niks aan over.
    Geen idee maar wat ik wel weet is dat ik zeker en vast geen overbelasting heb, misschien overgewicht.

    In sha allah, ja kan niet wachten. Gewoon dat gevoel dat ik terug fit ben, I miss it. Maar wil nu echt doorzetten en echt mijn doelen behalen in sha allah.
    Ameen, baraka Allahu feek. ♡

    Hahahahaha, dan wordt het tijd dat je aan de slag gaat ja. Nee maar, als ervaringsdeskundige op gebied van blessures adviseer ik je om niets te forceren en het ook aan je coach te vertellen. Straks ben je verder van huis (zoals ik).

    Wat zijn je doelen? ;o

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    In sja allah zal je het spoedig kunnen herpakken.

    Weet je waar ik leuke burkini’s kan halen? Liefst een goede kwalitatieve stof en wat aan de wijdere kant, wil geen legging.

    Deze geeft ook thaiboxen. Dus op dat vlak zit ik wel goed!
    Ik heb die van sara-mode, wel met legging, maar de 'jurk' is vrij lang. Qua kwaliteit vind ik ze wel meevallen. Ik zat te denken aan die van Nike, niet de mooiste, maar ik denk wel van beter kwaliteit, alleen hebben die ook een legging. Tegenwoordig kun je een modeshow lopen met die burkini's, ik heb de meest gekke varianten voorbij zien komen.

    Aah dan denk ik dat je na die drie maanden niets anders gaat willen joh. Je blijft hangen. ;o

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Wat lach jij nou?

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ja in sja allah a oetschma ino. Maandag ga ik naar de slachtbank. Lijden is goed!
    Acham i3awn arabi.
    Je kan het.

  13. #28
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ameen, baraka Allahu feek. ♡

    Hahahahaha, dan wordt het tijd dat je aan de slag gaat ja. Nee maar, als ervaringsdeskundige op gebied van blessures adviseer ik je om niets te forceren en het ook aan je coach te vertellen. Straks ben je verder van huis (zoals ik).

    Wat zijn je doelen? ;o



    Ik heb die van sara-mode, wel met legging, maar de 'jurk' is vrij lang. Qua kwaliteit vind ik ze wel meevallen. Ik zat te denken aan die van Nike, maar ook dat is een legging. Tegenwoordig kun je een modeshow lopen met die burkini's, ik heb de meest gekke varianten voorbij zien komen.

    Aah dan denk ik dat je na die drie maanden niets anders gaat willen joh. Je blijft hangen. ;o
    Wa feek barakallah!

    Ze weet het al. Ze zei blessures zijn geen excuus om niet te sporten. Dat belooft. Maar ze zei dat ze er rekening mee ging houden en mij aangepaste oefeningen gaat geven.

    Doel is vooral conditie en fit zijn, vermageren is het logische gevolg. Girl ik zou echt een “sixpack” willen

    Het is echt moeilijk om gewoon 1 online te bestellen. Wil er liever 1 passen vooraleer ik die koop. Hahhaha ja echt de lelijkste modellen heb ik al gezien. Afschuwelijk!

    In sha allah!!
    Sincerity is the face of the soul.

  14. #29
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Wat lach jij nou?



    Acham i3awn arabi.
    Je kan het.
    Shokran a oetschma.
    Yes I can!
    Sincerity is the face of the soul.

  15. #30
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Nhara athesheg a3moed
    Sincerity is the face of the soul.