1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ik kan hier een hele rits aan Egyptische artikelen plaatsen over zwerfkids in Misr maar het gaat overkomen als leedvermaak.

    Beter hou je kk bk dicht
    jou artikel praat over kinderen die naar opvangcentra gebracht worden en voor kinderen gezorgd worden en jij maakt er straatkinderen van. Egypte is geen marokko waar kinderen massaal verslaafd zijn aan verschillende stofjes. Of dood gaan na het nuttigen van hamburger zo als dat is gebeurt bij 3kinderen in marekesch.

    Ga maar eerst opvangcentrum openen voor kinderen als deze voor dat jij je bek opentrekt.

    Op de straten van tanger






    Daarnaast heb je 8n marokko veel kinderen zich zelf verkopen aan pedos uit Europa om verse hamburger te kunnen nuttigen
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Oke Misr is Zwitserland
    Marokko is Somalië hihi
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie



    Daarnaast heb je 8n marokko veel kinderen zich zelf verkopen aan pedos uit Europa om verse hamburger te kunnen nuttigen
    Of het zijn zwerfjongeren die geld vragen aan Europese toeristen ..
    Jij bent echt een tyfus mongool met je kansloze fantasieverhaaltjes

    Tovert verzonnen cijfers en percentages tevoorschijn alsof het niks is

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Of het zijn zwerfjongeren die geld vragen aan Europese toeristen ..
    Jij bent echt een tyfus mongool met je kansloze fantasieverhaaltjes

    Tovert verzonnen cijfers en percentages tevoorschijn alsof het niks is
    heel die regio is naar de klote hij doet het voorkomen alsof Misr een scandinavische staat is

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Marokko is Somalië hihi
    ilzam a samt ya basha

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Of het zijn zwerfjongeren die geld vragen aan Europese toeristen ..
    Jij bent echt een tyfus mongool met je kansloze fantasieverhaaltjes

    Tovert verzonnen cijfers en percentages tevoorschijn alsof het niks is
    Ik tover geen cijfers dat Marokko.nl jou alleen positieve nieuws brengt wil niet zeggen dat er geen negatieve nieuws is waar wij massaal kunnen lezen. Wij weten allemaal dat de media in marokko nu massaal in handen is van de staat.

    Zeventig procent van de straatkinderen in marokko bevindt zich in een situatie van verkrachting en vallen in handen van pedofielen.

    Je weet nog wel het verhaal he in casablanca waar een zwerfkind verkracht is door 8 volwassen mannen op een begraafplaats waar doden lichamen liggen worden kinderen blootgesteld aan verkrachting
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Dit was ook mijn laatste reactie in dit topic ik weet dat ik zo verbannen ga worden. Want je mag van moderator nooit iets negatief zeggen over Marokko en je mening moet altijd positief zijn over Marokko en ander volkeren mag je hier weer neer halen.

    Ik had nooit over de kinderen moeten beginnen moge Allah onze kinderen doen beschermen en ze doen helpen en ze beschermen tegen menselijke duivels en hoop dat alle islamitische kinderen in normaal omstandigheden zullen leven.

    Nou doei hier zo
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  8. #68
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Daar praat men over kinderen die naar opvanghuizen worden gebracht en geen straat kinderen. Egyptische staat zorgt voor dakloze kinderen en word opvangcentrum voor ze geopend en naar toe gebracht. Er leven 16 duizend kinderen op straat in egypte tegenover 300.000 in marokko en daarnaast 100.000 kinderen zonder vader nooit geweten wie de vader is. Egyptische staat zorgt voor daklozen kinderen en Marokko zorgt er voor dat ze verslaafd raken aan de stof dolio en silicium lijm.
    Hou eens op met het ophemelen van een land waarin de doodvonnissen aan de lopende band worden uitgesproken enkel en alleen omdat de onschuldige slachtoffers moslim zijn.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"