1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    404
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Wapendeal van 50 miljoen … wow daar kunnen de Turken heel wat Lira’s voor in de plaats drukken. Ik hoop dat er genoeg bomen zijn in Turkije voor de papierproductie
    Hahahaha doodlachen

  2. #47
    Djengiz

    Reacties
    6.894
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Days_of_glory Bekijk reactie
    Hahahaha doodlachen
    lach je je ook dood terwijl in bepaalde gebieden in marokko straatarm zijn waar niet eens fatsoenlijk schoon water en elektriciteit te vinden zijn maar wel miljoenen dollars vrij worden gemaakt om wapens te kopen?

    de zwangere vrouwen die uit ziekenhuizen worden geschopt omdat ze de rekeningen niet kunnen betalen, even buiten gelaten..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    lach je je ook dood terwijl in bepaalde gebieden in marokko straatarm zijn waar niet eens fatsoenlijk schoon water en elektriciteit te vinden zijn maar wel miljoenen dollars vrij worden gemaakt om wapens te kopen?

    de zwangere vrouwen die uit ziekenhuizen worden geschopt omdat ze de rekeningen niet kunnen betalen, even buiten gelaten..
    hahahahhaha

    Ik heb videos gezien waar dat ook in turkije wordt gedaan.

    Hjb dicht iet. Turkey naar de gallemiezen


    MAROKKO NR 1


  4. #49
    Djengiz

    Reacties
    6.894
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    hahahahhaha

    Ik heb videos gezien waar dat ook in turkije wordt gedaan.

    Hjb dicht iet. Turkey naar de gallemiezen


    MAROKKO NR 1

    kleine iblis, ben jij voorbereid?

    mensen in de hel gaan de duivel vervloeken en hem uitschelden als ze hem daar zien, waarop de duivel alle mensen bij elkaar gaat roepen om naar zijn toespraak te luisteren..

    mensen gaan zelfs denken dat de duivel hen hoop kan geven om op 1 of andere manier toch nog uit hel te kunnen komen dus gaan ze aandachtig naar hem luisteren

    shaytaan gaat zeggen, jullie vervloeken mij, schelden mij uit en denken dat jullie door mij in hel zijn beland, ik heb jullie slechts alleen toegefluisterd en jullie vonden het fijn, jullie vonden het lekker, jullie genoten ervan, jullie hebben jullie eigen keuze gemaakt, ik heb jullie niet gedwongen om hier te komen..

    de hoop gaat hierdoor nog meer zakken waar ze nog op 1 hoop vast gaan klampen en dat is dat Allah om de 1000 jaar de mensen van hel zijn stem laat horen en gaat vragen, wat ze van hem willen door al dat gesmeek..

    zijn antwoord zal keihard zijn, geen vergeving of gratie mogelijk en hun verblijf is eindeloos.. dit is wat jullie gewild hebben..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    kleine iblis, ben jij voorbereid?

    mensen in de hel gaan de duivel vervloeken en hem uitschelden als ze hem daar zien, waarop de duivel alle mensen bij elkaar gaat roepen om naar zijn toespraak te luisteren..

    mensen gaan zelfs denken dat de duivel hen hoop kan geven om op 1 of andere manier toch nog uit hel te kunnen komen dus gaan ze aandachtig naar hem luisteren

    shaytaan gaat zeggen, jullie vervloeken mij, schelden mij uit en denken dat jullie door mij in hel zijn beland, ik heb jullie slechts alleen toegefluisterd en jullie vonden het fijn, jullie vonden het lekker, jullie genoten ervan, jullie hebben jullie eigen keuze gemaakt, ik heb jullie niet gedwongen om hier te komen..

    de hoop gaat hierdoor nog meer zakken waar ze nog op 1 hoop vast gaan klampen en dat is dat Allah om de 1000 jaar de mensen van hel zijn stem laat horen en gaat vragen, wat ze van hem willen door al dat gesmeek..

    zijn antwoord zal keihard zijn, geen vergeving of gratie mogelijk en hun verblijf is eindeloos.. dit is wat jullie gewild hebben..
    turkey is shaytan

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat hebben hoofddoeken met handhaven van een islamitische eeuw te maken?

    verwar jij het islamitische rijk met het zionistische wahabitische ideologie waar op elk hoek een djasous agent iedereen in de gaten moet houden om als een schrikbewind te heersen?

    dat de Ummah eenmaal in de war is geraakt door de val van het Kalifaat, wilt niet zeggen dat er nog geen bepaalde leiders zijn die moeten roeien met de riemen die er nog zijn..

    jij denkt niemand heerst marokko, hoe verklaar je franse en spaanse invloeden waar nu israel en amerika het stokje aan het overnemen zijn?

    vergeet niet dat stuk gebied in noord afrika met een hek eromheen waar je je eigen vlag plant, is mede mogelijk gemaakt door imperialisten op voorwaardes zoals een aangewezen manager die naar hun pijpen danst en waar de blueprints van het gebied in parijs en engeland liggen
    Waarom zou iemand die niet geïnteresseerd is in het volgen van de Islam, wel geïnteresseerd zijn in een Islamitische rijk? Feit is er zijn superveel CHP'ers.. zij zijn de Jonge Turken van deze tijd.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    1.714
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Wapendeal van 50 miljoen … wow daar kunnen de Turken heel wat Lira’s voor in de plaats drukken. Ik hoop dat er genoeg bomen zijn in Turkije voor de papierproductie
    Testwapens uitvoeren op polisarioratten of ze hun werk doen. De slagroom op de taart wordt de 13 drones volgende de jaar.

    Polisario baas gebbqued.

    Marokko wil geen spijt krijgen. Slim zet

  8. #53
    Djengiz

    Reacties
    6.894
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Waarom zou iemand die niet geïnteresseerd is in het volgen van de Islam, wel geïnteresseerd zijn in een Islamitische rijk? Feit is er zijn superveel CHP'ers.. zij zijn de Jonge Turken van deze tijd.
    die zijn in de minderheid.. en zij zijn laatste decennia aan het vervagen waar alleen nog de hardcore aanhangers overblijven die uiteindelijk ook gaan oplossen in de massa en weer als ratten terug de kelders in moeten duiken waar ze ooit zijn begonnen

    ook zij zullen verdwijnen, maar heeft veel tijd nodig doordat westerse zionisten hun besturen en zij hebben eenmaal de kracht om hen lang in leven te houden..

    elke keer wanneer een islamitische partij in Turkije de macht overnam, hebben de chp-ers coups gepleegd dat georkestreerd werd door het westen, laatste coup was een test om erdogan en zijn ak partij aan te tasten hoeveel macht erdogan over het volk heeft en hiervan zijn de westerse zionisten flink van geschrokken toen ze het volk in opstand zagen komen en de kogelregen gingen trotseren..

    geen enkel ongewapend volk in de wereld heeft tot nu toe een coup getrotseerd en overwonnen dat met scherp schoot waar uiteindelijk 250 doden vielen..

    djasous heb je in elke volk waar dan ook in de wereld en in Turkije zijn er erg veel doordat grotendeel van het volk met de paplepel zijn geïndoctrineerd met westerse invloeden na de val van het ottomaanse rijk..

    de groei van islamitische rijk wordt belemmerd door de ene kant westerse zionisten (europa, amerika, israel) en aan de andere kant hun slaven de wahabi zionisten (golf arabieren) waar ze denken met goodcop badcop tactiek het wereldse volk wijs kunnen maken dat islamitische rijk een gevaar is
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    die zijn in de minderheid.. en zij zijn laatste decennia aan het vervagen waar alleen nog de hardcore aanhangers overblijven die uiteindelijk ook gaan oplossen in de massa en weer als ratten terug de kelders in moeten duiken waar ze ooit zijn begonnen

    ook zij zullen verdwijnen, maar heeft veel tijd nodig doordat westerse zionisten hun besturen en zij hebben eenmaal de kracht om hen lang in leven te houden..

    elke keer wanneer een islamitische partij in Turkije de macht overnam, hebben de chp-ers coups gepleegd dat georkestreerd werd door het westen, laatste coup was een test om erdogan en zijn ak partij aan te tasten hoeveel macht erdogan over het volk heeft en hiervan zijn de westerse zionisten flink van geschrokken toen ze het volk in opstand zagen komen en de kogelregen gingen trotseren..

    geen enkel ongewapend volk in de wereld heeft tot nu toe een coup getrotseerd en overwonnen dat met scherp schoot waar uiteindelijk 250 doden vielen..

    djasous heb je in elke volk waar dan ook in de wereld en in Turkije zijn er erg veel doordat grotendeel van het volk met de paplepel zijn geïndoctrineerd met westerse invloeden na de val van het ottomaanse rijk..

    de groei van islamitische rijk wordt belemmerd door de ene kant westerse zionisten (europa, amerika, israel) en aan de andere kant hun slaven de wahabi zionisten (golf arabieren) waar ze denken met goodcop badcop tactiek het wereldse volk wijs kunnen maken dat islamitische rijk een gevaar is
    vw turan

  10. #55
    Djengiz

    Reacties
    6.894
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    vw turan
    de moffen konden het niet laten om zo'n geweldige naam te gebruiken voor hun nationale auto
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Arme Marokkanen.

    Nu kopen ze ook nog eens een Turkse kat in de zak...

    Al die Turkse toys kunnen vliegen als de GPS van de Amerikanen aanstaat...

    En als er wat aan de hand is ergens, is dat het eerste wat die Yanks uitzetten...

    Erdogan moet niet voor niets zo diep bukken naar het westen, en naar Rusland.
    En voor de Chinezen gaat Erdogan op handen en knieen... Die houden van doggy style dan...

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Arme Marokkanen.

    Nu kopen ze ook nog eens een Turkse kat in de zak...

    Al die Turkse toys kunnen vliegen als de GPS van de Amerikanen aanstaat...

    En als er wat aan de hand is ergens, is dat het eerste wat die Yanks uitzetten...

    Erdogan moet niet voor niets zo diep bukken naar het westen, en naar Rusland.
    En voor de Chinezen gaat Erdogan op handen en knieen... Die houden van doggy style dan...
    Daar ben je weer. Ik miste je schilderij al. Mooie decoratie op het forum.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Daar ben je weer. Ik miste je schilderij al. Mooie decoratie op het forum.
    Dank je wel!