1. #31
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Laat de turken eerst hun monetaire problemen gaan oplossen, suicide rate bij hen komt amper voor in een 5 star mul7id land (met dank aan Crescent).

    Dit terwijl zij aardig op weg zijn naar de 5 star

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    waarom moeten er sowieso anderen over ons gaan heersen is eigenlijk de vraag.

    Deze ezels zitten gewoon op auto-bukmodus
    Ik denk sowieso dat niemand over Maghreb gaat regeren, Maghreb unie kan wel...

    Maar los daarvan, ik bedoel zijn realiteitsbesef is niet up to date.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Ik denk sowieso dat niemand over Maghreb gaat regeren, Maghreb unie kan wel...

    Maar los daarvan, ik bedoel zijn realiteitsbesef is niet up to date.
    hij snuift teveel voetgeurgas als hij zijn turkse meesters tenen schoonlikt.

  4. #34
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Even realistisch, verwacht je dat Turkse agenten zonder hoofddoek jouw gouden Islamitische eeuw gaan handhaven?
    wat hebben hoofddoeken met handhaven van een islamitische eeuw te maken?

    verwar jij het islamitische rijk met het zionistische wahabitische ideologie waar op elk hoek een djasous agent iedereen in de gaten moet houden om als een schrikbewind te heersen?

    dat de Ummah eenmaal in de war is geraakt door de val van het Kalifaat, wilt niet zeggen dat er nog geen bepaalde leiders zijn die moeten roeien met de riemen die er nog zijn..

    jij denkt niemand heerst marokko, hoe verklaar je franse en spaanse invloeden waar nu israel en amerika het stokje aan het overnemen zijn?

    vergeet niet dat stuk gebied in noord afrika met een hek eromheen waar je je eigen vlag plant, is mede mogelijk gemaakt door imperialisten op voorwaardes zoals een aangewezen manager die naar hun pijpen danst en waar de blueprints van het gebied in parijs en engeland liggen
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat hebben hoofddoeken met handhaven van een islamitische eeuw te maken?

    verwar jij het islamitische rijk met het zionistische wahabitische ideologie waar op elk hoek een djasous agent iedereen in de gaten moet houden om als een schrikbewind te heersen?

    dat de Ummah eenmaal in de war is geraakt door de val van het Kalifaat, wilt niet zeggen dat er nog geen bepaalde leiders zijn die moeten roeien met de riemen die er nog zijn..

    jij denkt niemand heerst marokko, hoe verklaar je franse en spaanse invloeden waar nu israel en amerika het stokje aan het overnemen zijn?

    vergeet niet dat stuk gebied in noord afrika met een hek eromheen waar je je eigen vlag plant, is mede mogelijk gemaakt door imperialisten op voorwaardes zoals een aangewezen manager die naar hun pijpen danst en waar de blueprints van het gebied in parijs en engeland liggen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat hebben hoofddoeken met handhaven van een islamitische eeuw te maken?

    verwar jij het islamitische rijk met het zionistische wahabitische ideologie waar op elk hoek een djasous agent iedereen in de gaten moet houden om als een schrikbewind te heersen?

    dat de Ummah eenmaal in de war is geraakt door de val van het Kalifaat, wilt niet zeggen dat er nog geen bepaalde leiders zijn die moeten roeien met de riemen die er nog zijn..

    jij denkt niemand heerst marokko, hoe verklaar je franse en spaanse invloeden waar nu israel en amerika het stokje aan het overnemen zijn?

    vergeet niet dat stuk gebied in noord afrika met een hek eromheen waar je je eigen vlag plant, is mede mogelijk gemaakt door imperialisten op voorwaardes zoals een aangewezen manager die naar hun pijpen danst en waar de blueprints van het gebied in parijs en engeland liggen
    aub eerst in de spiegel kijken voordat je vingers wijst.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    aub eerst in de spiegel kijken voordat je vingers wijst.
    zijn vingers zijn altijd ergens anders vandaar dat ze stinken naar stront

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    789
    21-12-2020

    Gatverdamme, ik zit net een boterham te eten!

  9. #39
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Gatverdamme, ik zit net een boterham te eten!
    Geen 7arsha met muntthee?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    789
    21-12-2020

    Nee, een simpele volkoren boterham met kaas!
    Maar muntthee is heerlijk, heb speciaal daarvoor een muntplantje in mijn tuin.
    Wat is 7arsha?

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Nee, een simpele volkoren boterham met kaas!
    Maar muntthee is heerlijk, heb speciaal daarvoor een muntplantje in mijn tuin.
    Wat is 7arsha?
    tfoe

    F-ing sicko’s

  12. #42
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Nee, een simpele volkoren boterham met kaas!
    Maar muntthee is heerlijk, heb speciaal daarvoor een muntplantje in mijn tuin.
    Wat is 7arsha?

    Marliesje toch weet je niet wat 7arsha is?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #43
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    tfoe

    F-ing sicko’s
    Reggggaddaaa
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Reggggaddaaa
    Kijk ik weet dat er wat mis is met mij. Maar je hebt hier echt mentaal zieke leden tussen.

    Wallahi mij kan je daar gewoon niet tussen in plaatsen. Zoveel hersensbeschadiging heb ik echt niet opgelopen.

    Gewoon 40 gespleten persoonlijkheden

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    789
    21-12-2020

    Ik weet nog steeds niet wat 7arsha is Oushen, help me!

    Toch even gegoogled en het zijn griesmeelkoekjes.
    Lijkt me ook wel lekker!

    https://uitdekeukenvanfatima.nl/reci...esmeelkoekjes/