1. #46
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Beseffen getrouwde broeders met twee vrouwen en een elftal aan kinderen dat ze zich niet horen te bevinden op en forum met vreemde vrouwen.
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #47
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Salaamoe alaikoem. Ik vraag me vaker af of de vele moslims vandaag die in relaties zitten inzien en beseffen dat het verboden is en kwaadaardig. Of hebben ze het besef van goed en slecht niet meer en zien ze het als normaal en halal en goed met als valse excuus: “mijn intentie is trouwen”? Staan we nog stil bij wat Allah heeft toegestaan en verboden of is onze ilah tegenwoordig onze begeerten?

    Zina wordt verheerlijkt en geprezen en mooi gemaakt en het huwelijk wordt misprezen, bestreden en lelijk gemaakt. Schaamte hebben, eervol zijn en jezelf bedekken wordt afgeschilderd als slecht, preuts en men wordt uitgelachen terwijl naaktheid, schaamteloosheid en eerloosheid wordt geprezen, verheerlijkt en als modern gezien.

    Waaris het mis gegaan en hoe kunnen we dit oplossen?
    Wa Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho.
    De oplossing? Terug naar de basis. En wanneer het voor ouders bijna onmogelijk word gemaakt (door bijvoorbeeld) slechte invloeden van buitenaf dan raad ik verhuizen aan naar een betere omgeving. Ook als dit hidjra betekent. Je krijgt maar één kans om je kinderen te begeleiden en helpen groeien naar volwassenheid.

    Ik zou geen optie onbenut laten als ik het mijzelf hiermee makkelijker zou kunnen maken.

    Ghayr in sha Allah we leven in een uitdagende tijd en dit vergt tactvol optreden Hamdulilaah hebben wij de ummah als steunpilaar. Veel dua doen daar zit je kracht en winst!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #48
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Beseffen getrouwde broeders met twee vrouwen en een elftal aan kinderen dat ze zich niet horen te bevinden op en forum met vreemde vrouwen.
    Heb nog ruimte voor twee vrouwen erbij en 20 kids. So focus on your own private life and let me run my private life ; )

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #49
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wa Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho.
    De oplossing? Terug naar de basis. En wanneer het voor ouders bijna onmogelijk word gemaakt (door bijvoorbeeld) slechte invloeden van buitenaf dan raad ik verhuizen aan naar een betere omgeving. Ook als dit hidjra betekent. Je krijgt maar één kans om je kinderen te begeleiden en helpen groeien naar volwassenheid.

    Ik zou geen optie onbenut laten als ik het mijzelf hiermee makkelijker zou kunnen maken.

    Ghayr in sha Allah we leven in een uitdagende tijd en dit vergt tactvol optreden Hamdulilaah hebben wij de ummah als steunpilaar. Veel dua doen daar zit je kracht en winst!
    Wa alaikoem salam wa rahmatoelahi Wa baraketoe. De basis inderdaad en betere omgevingen uitkiezen om in te leven ter bescherming van je kids en jullie zelf.

    Moge Allah uit ons betere generaties voortbrengen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #50
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Man010 Bekijk reactie
    Broer, je bent getrouwd toch? Ga op je huwelijk en je kinderen richten ipv hier dit soort topics te openen waarbij je indirect ook contact hebt met zusters. Die krokodillen waar jij het over hebt die fitna is ook hier aanwezig op het forum. Begrijp zws niet waar getrouwde mannen en vrouwen met of zonder kids de tijd vandaan halen om op een forum te zitten. Vertel mij, waar haal je die tijd vandaan? Of is het tijd wat eigenlijk voor andere is bedoeld, je partner of kinderen? Je hoeft het niet te hebben over woonplaatsen, omgevingen en vrienden begin bij het meest makkelijke de fitna op dat beeldschermpje van je, want dat komt je overal achterna.
    Je hebt 1000% gelijk

  6. #51
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wa alaikoem salam wa rahmatoelahi Wa baraketoe. De basis inderdaad en betere omgevingen uitkiezen om in te leven ter bescherming van je kids en jullie zelf.

    Moge Allah uit ons betere generaties voortbrengen.
    Allahoema Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zolang het gebeurt in halal is het goed. Niet iedere man of vrouw is hetzelfde, de 1 heeft weinig behoefte en de andere veel.
    Het is natuurlijk beter dat het gebeurt in huwelijk. Maar je weet zelf dat niet alles toegestaan is in huwelijk.
    En mensen die veel behoefte hebben, die houden van experimenteren.

    Helaas in deze tijd mensen lopen rond met geobsedeerde gedachten over seksualiteit.

    Vroeger werkten zowel mannen als vrouwen op het platteland. Wie had tijd om te experimenteren op dit gebied?

    Laat deze mensen 1 dag werken op platteland en ze zijn genezen.

    Een comfortabel leven leidt tot ontwikkeling van zondes..
    Sterker door Strijd

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het is natuurlijk beter dat het gebeurt in huwelijk. Maar je weet zelf dat niet alles toegestaan is in huwelijk.
    En mensen die veel behoefte hebben, die houden van experimenteren.

    Helaas in deze tijd mensen lopen rond met geobsedeerde gedachten over seksualiteit.

    Vroeger werkten zowel mannen als vrouwen op het platteland. Wie had tijd om te experimenteren op dit gebied?

    Laat deze mensen 1 dag werken op platteland en ze zijn genezen.

    Een comfortabel leven leidt tot ontwikkeling van zondes..
    na een dag hard werken op het platten land dan stijgt je testosteron gehakte juist !!!!!

    Juist door te sporten stijgt je testosteron gehalte …. Juist door te luieren en zittend werk te doen daalt je testosteron gehalte ….:

    Zoe je niet dat boeren altijd 39 kinderen hebben ……

  9. #54
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Het ongehoorzaam zijn aan Allah azza wa jall leidt tot zondes. Niet het comfrortabele leven.

    Als mens heb je vrije wil...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #55
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het is natuurlijk beter dat het gebeurt in huwelijk. Maar je weet zelf dat niet alles toegestaan is in huwelijk.
    En mensen die veel behoefte hebben, die houden van experimenteren.

    Helaas in deze tijd mensen lopen rond met geobsedeerde gedachten over seksualiteit.

    Vroeger werkten zowel mannen als vrouwen op het platteland. Wie had tijd om te experimenteren op dit gebied?

    Laat deze mensen 1 dag werken op platteland en ze zijn genezen.

    Een comfortabel leven leidt tot ontwikkeling van zondes..
    Experimenteren is halal zolang je maar niet buiten de grenzen van Islam gaat.

    Hard werken en actief zijn zorgt juist voor mee zin in je vrouw. Lui zijn en op je kont zitten telkens en niet sporten en niet actief zijn, zorgt juist voor minder zin. Wat halal is halal walhamdoelilah dus laat degenen die vaak intiem willen zijn met hun vrouwen of man, vaak intiem zijn.

    Op het platteland hadden ze veel kids en er was verder niets anders te doen daar behalve werken eten drinken en intiem zijn.

    Laten we het hebben over verboden relaties en wat men kan doen om dit te kunnen verminderen of stoppen in plaats dat we discusseren over intimiteit in het huwelijk alsof veel intimiteit in het huwelijk afgekeurd of haram is. De ene man heeft per dag 4 sessies nodig met zijn vrouw en de ander 1 keer per week. Vrouwen ook. In het huwelijk dienen we elkaar te beschermen en dus elkaars behoeften te vervullen en niet elkaar droog laten staan en deuren openen voor saytaan.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    na een dag hard werken op het platten land dan stijgt je testosteron gehakte juist !!!!!

    Juist door te sporten stijgt je testosteron gehalte …. Juist door te luieren en zittend werk te doen daalt je testosteron gehalte ….:

    Zoe je niet dat boeren altijd 39 kinderen hebben ……
    Ik ben sportief en train regelmatig. Meer dan jij.

    Na een harde training, heb ik echt geen zin in zulke dingen. Ik wil dan juist rusten en herstellen.

    Juist als je veel seksualiteit hebt, dan wil je daarna niet werken of sporten, maar rusten en herstellen van wat? Van je seksuele daad.

    Zeg eerlijk na zulke daden heb je nergens zin in.

    Maar goed. Doe wat je wil. Ik kan jou helaas niet tegen houden.
    Sterker door Strijd

  12. #57
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    189
    12-05-2022

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    In mijn ogen zijn de WARE schuldigen de MANNEN !!!!!!!


    Hoe je het wens of keer … vrowien zijn simpele VOLGERS !!!!!!!

    Als de. NORM bij dr mannen is geen reLatie ???? Dan volgen de vrouwen …… dit is een feit !!!!!

    Als de manen de juiste PAD nemen dan vokgen de vrowien van zelf …..


    Dus het ligt aan ons !!!!
    Dit is zo waar. Fijn om het EINDELIJK eens van een man te horen. Weet niet of je hier nog rondhangt Tanger maar chapeau voor jou.
    Tjaziet