MVC Lid

Reacties
    78
    30-01-2019

Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Vice versa
    ?

Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Bull.

De man stelt uit, omdat ie aan t sparen is.
    De vrouw stelt uit, omdat ze angstig is.
    Dat maken ze jou slechts wijs.

Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Sorry maar dat weiger ik om te geloven! Er zijn effectief nog echte mannen, net zoals er nog echte vrouwen zijn. Ze vallen niet op en helaas is het het negatieve dat bij de mensen blijft hangen of opvalt.
    Dan kan je ook beweren dat het goede niet meer bestaat en dat het kwade zegeviert. Het ene bestaat niet zonder het andere. En als alleen het kwade zou bestaan dan zijn we het einde der tijden genaderd.
    En ik ben een realistische optimist.
    Ik weet niet. De gemiddelde hedendaagse man rekent op het inkomen van zijn vrouw. En dat is maar het begin. Vraag je wat de soenna is van de profeet als het gaat om de geboorte van een baby dan geven ze niet thuis maar ze weten wel alles van een babyshower en gender reveal feestjes.

Er is absoluut veel goeds maar een leidende man die dingen voor elkaar bokst, optimaal zorgt voor zijn familie en islamitische normen en waarden hoog houdt, daar zijn er niet zo veel van. Als je nu in de zomer in een winkelstraat loopt dan struikel je over de (Marokkaanse) mannen met tieten en vetheupen. Dat zijn allemaal mannen met meer oestrogeen dan testosteron. Ik kan me amper voorstellen dat dat mannen zijn die hun zaken goed geregeld hebben.

MVC Lid

Reacties
    78
    30-01-2019

Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Jawel, dat soort vrouwen bestaan zeker 100% wel. Evenals dat de goede mannen er ook nog zijn. Misschien beiden niet in overvloed, maar ze zijn er wel.

Verder is het niet altijd zo dat de schuld bij de mannen ligt. Als je alleen al kijkt naar profeet Noeh a.s. zijn eigen zoon was hem ongehoorzaam, terwijl zijn vader een profeet was. Sommige meisjes, vrouwen hebben de beste mannen (opa’s, vader, broers, ooms) om zich heen, maar toch zijn ze op de een of andere manier ongehoorzaam jegens hen. Je kan de schuld dan niet bij de mannen neerleggen. En andersom heb je ook mannen die geen greintje respect verdienen, maar dat sommige van hun vrouwen, dochters, nichtjes etc. echt uitblinken.

Allah yehdi ma glaq ou safi.

Enne sorry met alle respect, maar er zijn zeker wel grotere realistische optimisten dan jij, dat weet ik ook 100% zeker!

Geloof in het goede en je zult het treffen in shaa Allaah!
    Ik geloof dat de schuld wel degelijk bij de mannen ligt. Daar begint het bij. Vrouwen kunnen er ook wat van maar in principe is de man hoofdverantwoordelijk.

Amin.

Ik denk van niet.

Uiteraard. Maar ik praat niet over mezelf in deze topic. Ik beschrijf alleen maar wat ik zie.

MVC Lid

Reacties
    312
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Ik geloof dat de schuld wel degelijk bij de mannen ligt. Daar begint het bij. Vrouwen kunnen er ook wat van maar in principe is de man hoofdverantwoordelijk.

Amin.

Ik denk van niet.

Uiteraard. Maar ik praat niet over mezelf in deze topic. Ik beschrijf alleen maar wat ik zie.
    Oke.

Laatste zin gebruik ik vaker bij iedereen, was niet persoonlijk bedoeld ofzo

MVC Lid

Reacties
    51
    03-07-2021

En maar tegen zichzelf lopen praten onder verschillende account. Echt ziek zelfs onder zijn vrouwelijke accounts.

MVC Lid

Reacties
    312
    30-05-2020

@Zandkoningin pour toi:

Nieuwsgierig

Reacties
    1.975
    20-10-2004

MVC Premium MVC Premium
    Nietus wellus

Elk huwelijk is anders, ieder mens is anders.

Waarom stelt hij of zij het uit?
    Ieder heeft zijn/haar redenen.. wat maakt het uit?

Zorg jij maar dat je de juiste partner vindt, smokkelt, vist, jaagt, fixt of in de haak slaat om tot een huwelijk te toveren

Geen ruzie maken om niks.
    Geduld is de sleutel

Zelfreflectie

Reacties
    21.530
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Nietus wellus

Zorg jij maar dat je de juiste partner vindt, smokkelt, vist, jaagt, fixt of in de haak slaat om tot een huwelijk te toveren

Er is ene groot verschil tussen haram en halal broeder.

Zelfde met geld verdienen, er is een groot verschil tussen haram en halal.

Soms hebben mensen redenen die geen geldige redenen zijn maar redenen die leiden naar meer haram en meer zonden en dit is niet goed. Dus het maakt wel uit beste broeder.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

Verbannen

Reacties
    1.216
    20-12-2020

Hij wilt je dan niet, als mannen je willen huwen ze je. Ze claimen je.

MVC Lid

Reacties
    312
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Nietus wellus

Jij hebt gesproken

︻╦╤─

Reacties
    996
    28-05-2014

Citaat Geplaatst door Chipsboy Bekijk reactie
    Wrm is Rituals verbannen?
    Omdat ze de hele game spoilt met deze onthullings.