1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020


    How low can you go? Grow up en leer op een fatsoenlijk en volwassen manier te communiceren.

    Dat je verder problemen hebt met begrijpend lezen, daar kan ik niets aan doen.

    Mohiem het niveau is TE triest voor woorden. I am out here. Peace out!

    Ps: ik kan niet tegen onrecht! Had ik iets tegen mannen dan zou ik de laatste keer geen topic hebben geopend, dat er zowel goede mannen als goede vrouwen zijn. Als je onderzoek doet, doe het goed!

  2. #32
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Echt zooo walgelijk hoe (bijna) dertig plussers keer op keer worden neergehaald.
    Als er niets zinnigs gezegd kan worden zwijg gewoon. Er zijn zoveel goede mannen en goede vrouwen, die wellicht van alles hebben geprobeerd maar het gewoon op welke manier dan ook niet lukt. Misschien zijn er aspecten die een grotere rol spelen, weten jullie veel. Zero inlevingsvermogen, zero respect.

    Een echte man doet du’a of zwijgt.
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    gaat er om dat die tangaouia furieus reageert wanneer mannen iets over vrouwen zeggen … en bij jou komt ze de stront korrels tussen je bilnaad schoon …….

    Dan kan je zien wat voor hypocriete ass het is….
    Hier neemt ze het LETTERLIJK op voor mannen en vrouwen en toch probeer je haar in een bepaald hoekje te duwen dat jou bevalt gezien jouw ego. Je leest zeer selectief om jouw vooroordelen bevestigd te zien. Misschien kan je beter jouw verstand laten primeren op emoties. Of ligt dat moeilijk voor jou?

    Excuses zijn hier wel op zijn plaats.
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #33
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Waterkoning
    Zandkoningin
    Woestijnprins
    Modderprinses
    Strandminister
    Luchtkeizer
    Geduld is de sleutel

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hier neemt ze het LETTERLIJK op voor mannen en vrouwen en toch probeer je haar in een bepaald hoekje te duwen dat jou bevalt gezien jouw ego. Je leest zeer selectief om jouw vooroordelen bevestigd te zien. Misschien kan je beter jouw verstand laten primeren op emoties. Of ligt dat moeilijk voor jou?

    Excuses zijn hier wel op zijn plaats.
    kom maar terug wanneer je uit haar reet bent gekropen ….. je ziet door al dat stront het licht (feiten ) niet

  5. #35
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    kom maar terug wanneer je uit haar reet bent gekropen ….. je ziet door al dat stront het licht (feiten ) niet
    Het verbaast me niet dat jij in andermans achterwerken kruipt maar wat ik doe is mij baseren op feiten. Jouw ego verblindt jou voor de waarheid aangezien je ook niet inhoudelijk kan reageren maar je liever met modder smijt. In het begin had ik nog een bepaalde vorm van respect voor jou maar naarmate ik jouw gedrag en reacties las is dat alleen maar gekelderd. Ik dacht dat je wel mans genoeg was om een fout te kunnen erkennen, verkeerd gedacht. Mohim dit is dan ook mijn laatste reactie naar jou toe.
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Bull.

    De man stelt uit, omdat ie aan t sparen is.
    De vrouw stelt uit, omdat ze angstig is.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Als ze naar mij staren is t meer
    De wilde fantasy die ze hebben

    Plus lippen nat maken erbij
    Sim sala bim ewa kim

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Jwz.

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Weer iets nieuws geleerd.
    Graag gedaan.

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    No guys, als een vrouw dat doet, kan dat ook betekenen van Allahoema bareek wat ben ik gezegend..

    In haar hoofd denkt ze dan, wat een geluk heb ik. Moge Allah swt hem zowel mijn man op deze dounya als in al akhira zijn..

    Pessimist
    Dat soort vrouwen bestaat niet en niet zozeer omdat de vrouwen iets tekort komen maar omdat de mannen van tegenwoordig vrijwel allemaal geen mannen meer zijn.

    Er bestaat geen grotere optimist dan ik. Ik ben gewoon realistisch.

  9. #39
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Jwz.



    Graag gedaan.



    Dat soort vrouwen bestaat niet en niet zozeer omdat de vrouwen iets tekort komen maar omdat de mannen van tegenwoordig vrijwel allemaal geen mannen meer zijn.

    Er bestaat geen grotere optimist dan ik. Ik ben gewoon realistisch.
    Sorry maar dat weiger ik om te geloven! Er zijn effectief nog echte mannen, net zoals er nog echte vrouwen zijn. Ze vallen niet op en helaas is het het negatieve dat bij de mensen blijft hangen of opvalt.
    Dan kan je ook beweren dat het goede niet meer bestaat en dat het kwade zegeviert. Het ene bestaat niet zonder het andere. En als alleen het kwade zou bestaan dan zijn we het einde der tijden genaderd.
    En ik ben een realistische optimist.
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Het verbaast me niet dat jij in andermans achterwerken kruipt maar wat ik doe is mij baseren op feiten. Jouw ego verblindt jou voor de waarheid aangezien je ook niet inhoudelijk kan reageren maar je liever met modder smijt. In het begin had ik nog een bepaalde vorm van respect voor jou maar naarmate ik jouw gedrag en reacties las is dat alleen maar gekelderd. Ik dacht dat je wel mans genoeg was om een fout te kunnen erkennen, verkeerd gedacht. Mohim dit is dan ook mijn laatste reactie naar jou toe.
    ja ik zit ook echt op jou respect te wachten ….

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Hypergamie!!!!!!


    Vrouwen denken dat ze allemaal prinsessen zijn .. en dar ze speciaal zijn !!!!!!

    Ze zoeken het op een hoger niveau.. altijd maar denken dat er morgen een betere man langs komt dan de man die nu op de stoep staat …. Wanneer ze 30 zijn dan zitten ze in blessure tijd en dan geven ze de mannen de schuld !!!! Er zijn geen goede mannen ……..

    Geloof mij !!!! Als vrouwen REALISTISCH worden en WERKELIJK weten wat ze waard zijn en wat hun WERKELIJKE niveau is … dan hebben ze zo een man .. een goede nette man …. Ja oké geen 180 en rijk maar gewoon een aardige man …. Maar. Neeeee elke khadija uit de achterstandswijk die op 3 hoog woont jaagt op de 10% mannen waarvan zij denken dat ze die mket krigen ……….


    In jullie prime !!!! Dus toen jullie tussen de 18/25 waren hadden jullie allang kunnen trouwen ….

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Voor mannen gekd het zelfde die jagen ook op een vrouw die een topper is .. maar een man die heeft een langere houdbaarheidsdatum …… wanneer een vrouw 30 is dan word her krapjes …… en de concurrentie moorden van de 18/25 jarige vrouwen die nig VERS zijn ….

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie

    Dat soort vrouwen bestaat niet en niet zozeer omdat de vrouwen iets tekort komen maar omdat de mannen van tegenwoordig vrijwel allemaal geen mannen meer zijn.

    Er bestaat geen grotere optimist dan ik. Ik ben gewoon realistisch.
    Jawel, dat soort vrouwen bestaan zeker 100% wel. Evenals dat de goede mannen er ook nog zijn. Misschien beiden niet in overvloed, maar ze zijn er wel.

    Verder is het niet altijd zo dat de schuld bij de mannen ligt. Als je alleen al kijkt naar profeet Noeh a.s. zijn eigen zoon was hem ongehoorzaam, terwijl zijn vader een profeet was. Sommige meisjes, vrouwen hebben de beste mannen (opa’s, vader, broers, ooms) om zich heen, maar toch zijn ze op de een of andere manier ongehoorzaam jegens hen. Je kan de schuld dan niet bij de mannen neerleggen. En andersom heb je ook mannen die geen greintje respect verdienen, maar dat sommige van hun vrouwen, dochters, nichtjes etc. echt uitblinken.

    Allah yehdi ma glaq ou safi.

    Enne sorry met alle respect, maar er zijn zeker wel grotere realistische optimisten dan jij, dat weet ik ook 100% zeker!

    Geloof in het goede en je zult het treffen in shaa Allaah!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Vice versa
    ?

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Bull.

    De man stelt uit, omdat ie aan t sparen is.
    De vrouw stelt uit, omdat ze angstig is.
    Dat maken ze jou slechts wijs.

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Sorry maar dat weiger ik om te geloven! Er zijn effectief nog echte mannen, net zoals er nog echte vrouwen zijn. Ze vallen niet op en helaas is het het negatieve dat bij de mensen blijft hangen of opvalt.
    Dan kan je ook beweren dat het goede niet meer bestaat en dat het kwade zegeviert. Het ene bestaat niet zonder het andere. En als alleen het kwade zou bestaan dan zijn we het einde der tijden genaderd.
    En ik ben een realistische optimist.
    Ik weet niet. De gemiddelde hedendaagse man rekent op het inkomen van zijn vrouw. En dat is maar het begin. Vraag je wat de soenna is van de profeet als het gaat om de geboorte van een baby dan geven ze niet thuis maar ze weten wel alles van een babyshower en gender reveal feestjes.

    Er is absoluut veel goeds maar een leidende man die dingen voor elkaar bokst, optimaal zorgt voor zijn familie en islamitische normen en waarden hoog houdt, daar zijn er niet zo veel van. Als je nu in de zomer in een winkelstraat loopt dan struikel je over de (Marokkaanse) mannen met tieten en vetheupen. Dat zijn allemaal mannen met meer oestrogeen dan testosteron. Ik kan me amper voorstellen dat dat mannen zijn die hun zaken goed geregeld hebben.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Jawel, dat soort vrouwen bestaan zeker 100% wel. Evenals dat de goede mannen er ook nog zijn. Misschien beiden niet in overvloed, maar ze zijn er wel.

    Verder is het niet altijd zo dat de schuld bij de mannen ligt. Als je alleen al kijkt naar profeet Noeh a.s. zijn eigen zoon was hem ongehoorzaam, terwijl zijn vader een profeet was. Sommige meisjes, vrouwen hebben de beste mannen (opa’s, vader, broers, ooms) om zich heen, maar toch zijn ze op de een of andere manier ongehoorzaam jegens hen. Je kan de schuld dan niet bij de mannen neerleggen. En andersom heb je ook mannen die geen greintje respect verdienen, maar dat sommige van hun vrouwen, dochters, nichtjes etc. echt uitblinken.

    Allah yehdi ma glaq ou safi.

    Enne sorry met alle respect, maar er zijn zeker wel grotere realistische optimisten dan jij, dat weet ik ook 100% zeker!

    Geloof in het goede en je zult het treffen in shaa Allaah!
    Ik geloof dat de schuld wel degelijk bij de mannen ligt. Daar begint het bij. Vrouwen kunnen er ook wat van maar in principe is de man hoofdverantwoordelijk.

    Amin.

    Ik denk van niet.

    Uiteraard. Maar ik praat niet over mezelf in deze topic. Ik beschrijf alleen maar wat ik zie.