1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.288
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Eid al-Adha: Koninklijk pardon voor 761 gevangenen

    Koning Mohammed VI heeft de gevangenen gratie verleend ter gelegenheid van het offerfeest Eid al-Adha dat in Marokko vanaf 21 juli zal worden gevierd.





    Volgens de officiële verklaring omvat de lijst van begunstigden 761 gevangenen die gratie hebben ontvangen voor de resterende gevangenisstraf, een deel daarvan is voorwaardelijk vrijgelaten.

    Van andere gevangenen werd de gevangenisstraf verlaagd of de geldboete kwijtgescholden.

    Het koninklijk pardon is in Marokko een traditioneel gebruik om nationale en religieuze feestdagen te markeren.

  2. #2
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Mooi gebaar.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Mooi gebaar.
    nog meer sabel zwaaiers in Marokko.

    Die mensen zijn echt gek Tet. Ik had inmarokko een bijna vermoord door hem over te rijden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    3 x per jaar Jaarlijkse Gekte


    Die zwevers horen de straat land schoon te maken en vuil opruimen inruil voor hun vervroegde vrijheid.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    En jullie geloven dat ,de echte onschuldig blijven vast zitten, maar pedos en verkrachters komen vrij,wat een joke

  6. #6
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    nog meer sabel zwaaiers in Marokko.

    Die mensen zijn echt gek Tet. Ik had inmarokko een bijna vermoord door hem over te rijden.
    Die figuren lopen veel in Fès en Marrakech rond, toch?

    Vind het een mooi gebaar omdat je hiermee toch wel een groot verschil ziet met bijv. Nederland; hier krijgen gevangenen nagenoeg nooit gratie. Marokkaanse koning is wat dat betreft empathischer.

    Haha, waarom ben je zo wreed.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Die figuren lopen veel in Fès en Marrakech rond, toch?

    Vind het een mooi gebaar omdat je hiermee toch wel een groot verschil ziet met bijv. Nederland; hier krijgen gevangenen nagenoeg nooit gratie. Marokkaanse koning is wat dat betreft empathischer.

    Haha, waarom ben je zo wreed.
    Je hebt ze in de grote steden.

    Niet wreed … ik ben wel sterk maar niet dom. Die mensen zijn onder invloed van drugs en gaan met zwaarden zwaaien. Daar ga ik geen vechtpartij mee beginnen. Dus maar proberen over te rijden

    Ik denk dat het T-bone was, hij begon te janken over zijn gestolen bus

  8. #8
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Je hebt ze in de grote steden.

    Niet wreed … ik ben wel sterk maar niet dom. Die mensen zijn onder invloed van drugs en gaan met zwaarden zwaaien. Daar ga ik geen vechtpartij mee beginnen. Dus maar proberen over te rijden

    Ik denk dat het T-bone was, hij begon te janken over zijn gestolen bus
    Ik zag ooit een fimpje hier in een nieuwsbericht. Je zag echt mannen zwaaien met machetes. Waren ook nog eens familieleden onder elkaar (stond in dat nieuwsbericht). Echt eng.

    Hahaha ieuw die vervloekte bus waar passagiers nooit heelhuids terugkomen of verdwijnen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik zag ooit een fimpje hier in een nieuwsbericht. Je zag echt mannen zwaaien met machetes. Waren ook nog eens familieleden onder elkaar (stond in dat nieuwsbericht). Echt eng.

    Hahaha ieuw die vervloekte bus waar passagiers nooit heelhuids terugkomen of verdwijnen.

  10. #10
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door a7eway Bekijk reactie
    liever in de verdwenen bus zitten dan zich als bitch van iblies gedragen
    Wegwezen, seniele D-orpsgek. Ik walg van een eerloze faasiq als jij, met een vuile mond. En neem die loze aandrang van je mee naar die vervloekte, besmeurde bus van je.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #11
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Die figuren lopen veel in Fès en Marrakech rond, toch?

    Vind het een mooi gebaar omdat je hiermee toch wel een groot verschil ziet met bijv. Nederland; hier krijgen gevangenen nagenoeg nooit gratie. Marokkaanse koning is wat dat betreft empathischer.

    Haha, waarom ben je zo wreed.
    Fes, Casa en Sale zijn de ninja steden daar. Je moet een samourai zijn in sommige wijken.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  12. #12
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Wegwezen, seniele D-orpsgek. Ik walg van een eerloze faasiq als jij, met een vuile mond. En neem die loze aandrang van je mee naar die vervloekte, besmeurde bus van je.
    D-orpsgek
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #13
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Fes, Casa en Sale zijn de ninja steden daar. Je moet een samourai zijn in sommige wijken.
    Dat van Fès had ik idd gezien ja. Casa en Salé wist ik niet.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Wegwezen, seniele D-orpsgek. Ik walg van een eerloze faasiq als jij, met een vuile mond. En neem die loze aandrang van je mee naar die vervloekte, besmeurde bus van je.
    D-orpsgek

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Wegwezen, seniele D-orpsgek. Ik walg van een eerloze faasiq als jij, met een vuile mond. En neem die loze aandrang van je mee naar die vervloekte, besmeurde bus van je.


    Seniele d-orpsgek

    Vooral die “ “ op het laatst hahahaha