1. #271
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Zonnige_Zomer Bekijk reactie
    Was andermaal gezellig hiero maar ga nu prime video kijken.


    Fijne avond verder my dear Tet and tot gauw hey


    Ps: Zet die verdwaalde oude benidorm bastard op negeer. Helpt echt.
    Ik ga ook m’n serie kijken.

    Hahaha. Tot gauw weer. Fijne avond.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #272
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Geen onzin verkondigen. Dat doe je altijd als je niks meer kunt zeggen.

    Jij bent degene die mij altijd onterecht aanvalt. Niet ik. Ik dien je alleen van repliek.
    je moet zich niet mee bemoeien als ik met iemand anders ruzie heb, hou je gewoon je kanes buiten, dan moet je niet gaan huilen als je een volle laag krijgt

  3. #273
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    je moet zich niet mee bemoeien als ik met iemand anders ruzie heb, hou je gewoon je kanes buiten, dan moet je niet gaan huilen als je een volle laag krijgt
    Ik heb me nooit met jullie ruzies bemoeid. Juist niet. Heb ik altijd uitdrukkelijk gezegd.

    De enige die de hele tijd huilt ben jij. Tetje dit, tetje dat. Negeer mij gewoon.

    Tetje d-attas ghek.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #274
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik heb me nooit met jullie ruzies bemoeid. Juist niet. Heb ik altijd uitdrukkelijk gezegd.

    De enige die de hele tijd huilt ben jij. Tetje dit, tetje dat. Negeer mij gewoon.
    jij onderstreept ze altijd tegen mij , ana debbana ma teflet , ik reageer hier op iedereen als ik wil das een forum

  5. #275
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    jij onderstreept ze altijd tegen mij , ana debbana ma teflet , ik reageer hier op iedereen als ik wil das een forum
    Onderstrepen, onderstrepen.

    Je bent maar een triest figuur. Meer niet. Dat verklaart ook je gefrustreerde reacties iedere keer.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #276
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie


    “Ik ben X, de seniele D-orpsgek en draai door als ik niet vaak genoeg word geciteerd door vrouwelijke leden. Waarom M139 wel?”


    Ik wist het. Het klopt gewoon. Dat zit hem echt dwars ahahahahhahaha

  7. #277
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Onderstrepen, onderstrepen.

    Je bent maar een triest figuur. Meer niet. Dat verklaart ook je gefrustreerde reacties iedere keer.
    weetje wat triest is, is een vrouw die altijd achter iblis loopt en alles, en alles onderstreept, en mengt zich in ruzies tussen mannen

    jij bent iblisa eerste klas, een dame doet zoiets niet , eigenlijk het woord dame had ik niet moeten gebruiken jij bent verre van dat, jij woont hier,

    jij woont alleen , jij bent niet getrouwd en jij bent ook oud, trouwen zit niet meer in , ja met m.nl getrouwd en series kijken das je leven .

    iblis haalt vaak uit naar zulke vrouwen maar jij wordt gespaard, daarom noem ik hem iblis dayouthi .

  8. #278
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    weetje wat triest is, is een vrouw die altijd achter iblis loopt en alles, en alles onderstreept, en mengt zich in ruzies tussen mannen

    jij bent iblisa eerste klas, een dame doet zoiets niet , eigenlijk het woord dame had ik niet moeten gebruiken jij bent verre van dat, jij woont hier,

    jij woont alleen , jij bent niet getrouwd en jij bent ook oud, trouwen zit niet meer in , ja met m.nl getrouwd en series kijken das je leven .

    iblis haalt vaak uit naar zulke vrouwen maar jij wordt gespaard, daarom noem ik hem iblis dayouthi .
    niet te ver gaan, jij bent de enige dayouth hier op de site.

    Dat is een scheldwoord alleen voorbehouden aan jouw.

  9. #279
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    weetje wat triest is, is een vrouw die altijd achter iblis loopt en alles, en alles onderstreept, en mengt zich in ruzies tussen mannen

    jij bent iblisa eerste klas, een dame doet zoiets niet , eigenlijk het woord dame had ik niet moeten gebruiken jij bent verre van dat, jij woont hier,

    jij woont alleen , jij bent niet getrouwd en jij bent ook oud, trouwen zit niet meer in , ja met m.nl getrouwd en series kijken das je leven .

    iblis haalt vaak uit naar zulke vrouwen maar jij wordt gespaard, daarom noem ik hem iblis dayouthi .


    Nogmaals, omgekeerde psychologie werkt niet bij mij.

    7asad.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #280
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    je vriendin tetje doet alles wat allah swt verbood ze bezoekt caffee en woont alleen en ze is ook oud en niet getrouwd , toch is het je boezem vriendin, als je dat accepteerd ben je gewoon een grote dayouth,

    daarom ben je iblis dayouthi
    starbucks is verboden … ben je wel eens naar een starbucks gegaan? Je hebt ze ook in bilaad al 7aramayn waar je zweepslagen krijgt als je de verkeerde richting kijkt.

    Maar luister eens D … heb je psychische problemen net als ISWA? Jullie hebben beide psychische problemen maar dan op andere gebieden.

    Zoek hulp, wordt een man

  11. #281
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    je vriendin tetje doet alles wat allah swt verbood ze bezoekt caffee en woont alleen en ze is ook oud en niet getrouwd , toch is het je boezem vriendin, als je dat accepteerd ben je gewoon een grote dayouth,

    daarom ben je iblis dayouthi
    !!

    Meskin, helemaal doorgedraaid.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  12. #282
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    een dame een lady was al lang hier weg, jij blijft plakken

  13. #283
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie


    Ik wist het. Het klopt gewoon. Dat zit hem echt dwars ahahahahhahaha


    Hij grijpt nu van alles aan om mij in een negatief daglicht te stellen hier. Triest.

    De ene onzin na de andere.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #284
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie


    Hij grijpt nu van alles aan om mij in een negatief daglicht te stellen hier. Triest.

    De ene onzin na de andere.
    dit is iblis praktijk , reageer zonder steun te zoeken bij iblis

  15. #285
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    dit is iblis praktijk , reageer zonder steun te zoeken bij iblis
    Ik zoek nooit bijval van leden. Dat doe jij altijd. Hebben we allemaal gezien.

    Heb je nog meer sprookjesverhalen over mij?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.