1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Helaas heb je dat in democratie.

    In democratie moet alles weg. Hoofddoek weg. Kleding weg.

    En zo krijg je een generatie, waarbij je bijna geen verschil meer hebt in kleding tussen mannen en vrouwen.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen democratie in Nederland. Maar ik vind het niet goed dat men met geweld in andere landen democratie oplegt. Daar ben ik tegen!
    in een dictatuur word niet alleen het hoofddoek van je hoofd afgerukt maar je hoofd van je lichaam..
    en nog steeds begrijp je het woord democratie niet..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    De eigenaars van de FED!

    Degene die de FED in de VS controleren, bepalen alles daar! FED is de Amerikaanse bank die door privépersonen (niet door de staat) gerund wordt!

    Wie controleert de FED? Dat zijn bepaalde families. Rotschild, Rockefellers, etc.
    Zie de docu ''israel lobby in de VS'' van Tegenlicht, dan zie je wie er aan de touwtjes trekken. Die lobby heeft rechtsreeks invloed op de presidentsverkiezingen.
    Staat gewoon op Youtube.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    in een dictatuur word niet alleen het hoofddoek van je hoofd afgerukt maar je hoofd van je lichaam..
    en nog steeds begrijp je het woord democratie niet..
    Niet waar. In staten die jij aanmerkt als dictaturen, heb je veel hoofddoeken. Ik zie in zulke landen massale bijeenkomsten waarbij de regering wordt gesteund. Deze regeringen merk jij aan als dictatuur. Maar in die bijeenkomsten zie ik veel hoofddoeken. Dus wat jij zegt klopt niet.

    Vandaag moet hoofddoek weg in democratie. Maar hoofddoek is kleding? Moet morgen nog meer kleding weg?

    Is dit wat je wil? Dat morgen iemand naar jou toekomt en tegen je zegt, doe je broek weg!

    Kijk! Open je ogen! Wees verstandig...
    Sterker door Strijd

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet waar. In staten die jij aanmerkt als dictaturen, heb je veel hoofddoeken. Ik zie in zulke landen massale bijeenkomsten waarbij de regering wordt gesteund. Deze regeringen merk jij aan als dictatuur. Maar in die bijeenkomsten zie ik veel hoofddoeken. Dus wat jij zegt klopt niet.

    Vandaag moet hoofddoek weg in democratie. Maar hoofddoek is kleding? Moet morgen nog meer kleding weg?

    Is dit wat je wil? Dat morgen iemand naar jou toekomt en tegen je zegt, doe je broek weg!

    Kijk! Open je ogen! Wees verstandig...
    nogmaals niet de hoofddoeken worden weggerukt maar de hoofden die niet aan hun eisen voldoen.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Zie de docu ''israel lobby in de VS'' van Tegenlicht, dan zie je wie er aan de touwtjes trekken. Die lobby heeft rechtsreeks invloed op de presidentsverkiezingen.
    Staat gewoon op Youtube.
    Ja zionistische lobby is idd doorslaggevende factor bij het beleid in de VS.

    De eigenaars van de Amerikaanse bank, de FED, steunen zionisme.

    President Kennedy was de laatste Amerikaanse president die de FED wilde nationaliseren, ervan weer staatseigendom maken. Dit kwam hem duur te staan. En dan heb je mensen die in democratie geloven? Dat zijn mensen die of in sprookjes geloven, of gewoon daar belang bij hebben op een of andere manier.
    Sterker door Strijd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Werkgevers mogen hun personeel verbieden hoofddoekjes en andere religieuze symbolen te dragen, ook al heeft dat tot praktisch gevolg dat gelovigen ongelijk worden behandeld.





    Maar dan moeten werkgever wel kunnen aantonen dat hun klanten dat willen, heeft het Europees Hof van Justitie bepaald.

    Dat kan als ouders bijvoorbeeld van de leidster van hun kinderdagverblijf vragen geen kruisje om de hals te dragen.
    Het hof in Luxemburg gaf werkgevers eerder al de ruimte om van hun werknemers te vragen zich neutraal te kleden.

    Als die regel tenminste voor al het personeel geldt, en niet specifiek bedoeld is om bijvoorbeeld moslima's te beletten een hoofddoek te dragen of christenen om een kruisteken te dragen. Dan is er geen sprake van rechtstreekse discriminatie.

    Maar in de praktijk kan zo'n neutraliteitsregel wel zo uitpakken, erkent het hof. Die hindert immers werknemers die op grond van hun geloof of overtuiging zich op een bepaalde manier willen uitdossen meer dan anderen.

    Toch is ook dat toegestaan, mits klanten daar aantoonbaar prijs op stellen of als collega's anders ruzie kunnen krijgen. Dan heeft de werkgever er een "echt belang" bij, en dat is "gerechtvaardigd", aldus het Europees Hof.

    Werkgevers mogen overigens geen onderscheid maken tussen grote, meteen in het oog springende religieuze tekens, zoals een keppeltje, hoofddoek of tulband, en kleinere varianten als een bescheiden kruiskettinkje. Dat zou mensen benadelen die een geloof of overtuiging hebben die nu eenmaal heel zichtbare symbolen gebruikt.

    Neutraal is neutraal, vindt het hof.
    Supervaag, hoeveel procent van je klanten moeten dit vragen om dit te rechtvaardigen? 1 op de 100 klanten? 50 op de 100? En hoe bewijs je dat? Handtekeningen verzamelen?

    Klinkt als onbegonnen werk als je het mij vraagt.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Dit is gewoon je geloof verkopen voor een weinige prijs.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Homofielen ook verbieden.

    Klanten walgen van ze

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    De eigenaars van de FED!

    Degene die de FED in de VS controleren, bepalen alles daar! FED is de Amerikaanse bank die door privépersonen (niet door de staat) gerund wordt!

    Wie controleert de FED? Dat zijn bepaalde families. Rotschild, Rockefellers, etc.
    wtf ahhahahahahah wat een onzin ahahahahah

  10. #25
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    “als collega’s anders ruzie kunnen krijgen”.

    Dit dient echt een gerechtvaardigd belang. Tijd om de bezem door de zittende magistraten te halen daar bij het HvJEU.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Grondwet geldt niet voor moslims.
    Als dit over het keppeltje van joden werd gezegd dan wordt het bestempeld als antisemitisme..
    zonder grondwet wordt het alleen maar erger voor gelovigen.

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Homofielen ook verbieden.

    Klanten walgen van ze
    15-07-2021 21:43
    RedBull
    Onderwerp: Europees Hof: geen...
    Hypocriete rat, grootste munafi9 hier


    03-07-2021 12:12
    -JokeR-
    Onderwerp: Mohammed VI uitgeroepen...
    Jij bent letterlijk de grootste hypocriet die er bestaan. Selectieve mongooltje die alleen maar kan kk’eren ik vind jouw een landverrader. Niet vanwege je oppositie op de koning, dat is jouw zaak. Maar meer omdat je een seperatist bent die laf is.


    Denk je nu werkelijk dat jij met dit soort kots mij iets kan schelen.
    Ik blijf medelijden hebben met jouw ouders dat zij zo'n beest op aarde hebben losgelaten.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    15-07-2021 21:43
    RedBull
    Onderwerp: Europees Hof: geen...
    Hypocriete rat, grootste munafi9 hier


    03-07-2021 12:12
    -JokeR-
    Onderwerp: Mohammed VI uitgeroepen...
    Jij bent letterlijk de grootste hypocriet die er bestaan. Selectieve mongooltje die alleen maar kan kk’eren ik vind jouw een landverrader. Niet vanwege je oppositie op de koning, dat is jouw zaak. Maar meer omdat je een seperatist bent die laf is.


    Denk je nu werkelijk dat jij met dit soort kots mij iets kan schelen.
    Ik blijf medelijden hebben met jouw ouders dat zij zo'n beest op aarde hebben losgelaten.
    ahahahahaha

    Je vind het ook erg, vooral als het gaat om oude puntjes die je blijkbaar dwars zitten. Ik mag je gewoon niet. Je bent niet eerlijk

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Ik? Een animale

    Cool

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ahahahahaha

    Je vind het ook erg, vooral als het gaat om oude puntjes die je blijkbaar dwars zitten. Ik mag je gewoon niet. Je bent niet eerlijk
    Van mij mag je elke dag een rode punt geven en het gescheld dat blijkbaar een deel van jouw opvoeding was gebruik maken tegen mij.
    Mij kan je niet raken met je ziekelijke gedrag.
    Nogmaals het zijn je ouders waar ik medelijden mee heb.
    Want je kunt geen medelijden hebben met een gek wel met zijn ouders.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"