1. #151
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door a7eway Bekijk reactie
    ik was eerst kafir, dan maliki nu koraniet, dat heb jij zelf verzonen .ben allochtoon mischien, wat is de reden dat jij mij kafir vindt ? wat heb ik gedaan dat jij mij kafir noemt,
    Citaat Geplaatst door a7eway Bekijk reactie
    ik zei de koran en jij komt met al hadith ? je speelt weer vals abdars
    Dit bewijst mij dat jij een koraniet bent, een ongelovige in de Sunnah. Of beweer je dat je gelooft in de Sunnah? Als je beweerd dat je gelooft in de Sunnah en dus in authentieke ahadith, waarom accepteer je geen ahadith als bewijs maar slechts de Qur’an?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #152
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door a7eway Bekijk reactie
    luister ale7mar, ik zei in de koran staat niets over hoofddoek , jij gaat het framen en gaat ermee vandoor, daarom ben je dom.

    ik plaatste een aya van baqara over iblis jij noemt mij kafir, ik plaatste een sorat alimraan over maryama , jij noemt mij kafir, ik plaatse een hadith over zoon van rasoel sa3ws , jij noemt mij kafir,

    we moeten eigenlijk vanaf nu niet meer ashhadoe an la ilaha illa allah meer zeggen , maar ashhadoe an la ilaha illa abdars ,

    jij bent de god op aarde jij bepaald wie kafir is en wie moslims, jij bepaald wie naar jenna en wie naar nar,

    a3odo billahi mina shaytano rajeem

    we mogen geen bron halen uit de koran , koran speelt geen rol bij abdars want hij is de koran hij is god ,
    Ahh jij bent die gast die zegt dat Iblis een engel was, dat wij geen vrije wil hebben en alle slechte daden door Allah bepaald zijn en wij er geen macht over hebben, enz. En nu claim je ook dat in de Qur’an geen verplichting van de hijab bevat en je vind het niet leuk dat ik ahadith breng en je wordt er zelfs boos om en noemt mij misleidend omdat ik ahadith geef.

    Wat maakt dit jou als je het gebruiken van ahadith misleidend noemt en je bekritiseert mij ervoor plus je claimt dat Iblis een engel was terwijl iblis absoluut geen engel was en jij hiernaast ook nog eens hetzelfde gelooft als de Jabriyya, claimen dat wij geen zeggenschap hebben over onze daden.

    Ben jij die gast? Zo ja, dan zie ik jou zeker niet als moslim inderdaad.

    De Qur’an en Sunnah = Islam. Qur’an zonder Sunnah is geen islam en Sunnah zonder Qur’an is geen Islam.

    Bewijs leveren uit de Qur’an is 1, maar welke rol heeft Sunnah in jouw leven? Vertel dit eens. Is de islam slechts de Qur’an of de Qur’an en Sunnah en dient de Qur’an en Sunnah samen te worden genomen gezien beide openbaringen zijn van Allah aza wa jal.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #153
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah je mond laten reinigen jij met je bedorven tong en verstand.

    Jij:

    1. Bevind je op de aqida van Jabriyya
    2. Je bevind je op de aqida van de christenen betreffende Iblis
    3. Je bevind je op het ongeloof van de koranieten
    4. Je bevind je op de aqida van de khawaarij betreffende takfir op moslims.
    5. Je valt in genoeg kufriyaat door regelgevingen van Allah en Zijn boodschapper te verwerpen en te ontkennen.

    Een himar is beter dan iedere ongelovige khabith zoals jij. Een himar doet waar hij voor geschapen is, maar jij? Je kunt beter gaan liggen in vuil tussen de varkens, waar je thuis hoort.

    Al had ik 100 vrouwen en 500 kids die ik allemaal verwaarloos, ik prefereer dit 100 keren boven het zijn in jouw schoenen. Alhamdoelilah voor de Qur’an en Sunnah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #154
    account overgenomen

    Reacties
    314
    18-10-2011



    ما شاء الله المشايخ و الراسخون في العلم
    Love the women

  5. #155
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door a7eway Bekijk reactie
    het is vandaag al 3ied in marokko ,jij bent op marokko.nl sinds ik wakker ben, waar is je 7awli . waar is fer7a met je gezin en famillie en vrienden , in plaats daarvan zit je op marokko.nl over anderen te oordelen.

    anta mina al qawmi al gasirien ,
    Brit ndawaz eid m3ak hnaya ya daban.

    Ana ba3da andi gezin namchi andhoem Imta ma Brit Wanfrah bihoem Imta ma Brit. Wanta fin hiya gezin dyalek?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #156
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Werkgevers mogen hun personeel verbieden hoofddoekjes en andere religieuze symbolen te dragen, ook al heeft dat tot praktisch gevolg dat gelovigen ongelijk worden behandeld.





    Maar dan moeten werkgever wel kunnen aantonen dat hun klanten dat willen, heeft het Europees Hof van Justitie bepaald.

    Dat kan als ouders bijvoorbeeld van de leidster van hun kinderdagverblijf vragen geen kruisje om de hals te dragen. Het hof in Luxemburg gaf werkgevers eerder al de ruimte om van hun werknemers te vragen zich neutraal te kleden.

    Als die regel tenminste voor al het personeel geldt, en niet specifiek bedoeld is om bijvoorbeeld moslima's te beletten een hoofddoek te dragen of christenen om een kruisteken te dragen. Dan is er geen sprake van rechtstreekse discriminatie.

    Maar in de praktijk kan zo'n neutraliteitsregel wel zo uitpakken, erkent het hof. Die hindert immers werknemers die op grond van hun geloof of overtuiging zich op een bepaalde manier willen uitdossen meer dan anderen.

    Toch is ook dat toegestaan, mits klanten daar aantoonbaar prijs op stellen of als collega's anders ruzie kunnen krijgen. Dan heeft de werkgever er een "echt belang" bij, en dat is "gerechtvaardigd", aldus het Europees Hof.

    Werkgevers mogen overigens geen onderscheid maken tussen grote, meteen in het oog springende religieuze tekens, zoals een keppeltje, hoofddoek of tulband, en kleinere varianten als een bescheiden kruiskettinkje. Dat zou mensen benadelen die een geloof of overtuiging hebben die nu eenmaal heel zichtbare symbolen gebruikt.

    Neutraal is neutraal, vindt het hof.
    De wereld staat in vuur en vlam, pandemie, oorlogen, leed, hongersnood, natuurrampen etc. En deze downies zijn nog steeds geobsedeerd door de hoofddoek.

    En dat zit dan in het Europese hof.

    Eigenlijk is het gewoon hilarisch.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    De wereld staat in vuur en vlam, pandemie, oorlogen, leed, hongersnood, natuurrampen etc. En deze downies zijn nog steeds geobsedeerd door de hoofddoek.

    En dat zit dan in het Europese hof.

    Eigenlijk is het gewoon hilarisch.
    Waarom komt het voor het Europees Hof?
    Omdat een moslima haar klacht aan dat Hof heeft voorgelegd.
    Dus wie is geobsedeerd na 1400 jaar?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #158
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Waarom komt het voor het Europees Hof?
    Omdat een moslima haar klacht aan dat Hof heeft voorgelegd.
    Dus wie is geobsedeerd na 1400 jaar?
    Oke dus ik wil graag een hoofddoek dragen en beland bij het eu hof omdat een ander mij daarin mijn vrijheid wil ontnemen en vervolgens ben ik degene die obsessief is.

    Helemaal kierewiet.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oke dus ik wil graag een hoofddoek dragen en beland bij het eu hof omdat een ander mij daarin mijn vrijheid wil ontnemen en vervolgens ben ik degene die obsessief is.

    Helemaal kierewiet.
    Jij plaatst een artikel over het Europees Hof i.v.m. een uitsprak van dat Hof.

    Daar plaat jij je reactie op:

    "De wereld staat in vuur en vlam, pandemie, oorlogen, leed, hongersnood, natuurrampen etc. En deze downies zijn nog steeds geobsedeerd door de hoofddoek.

    En dat zit dan in het Europese hof."

    Dus volgens jou zijn die rechters "downies" die niets anders doen dan maar over het al dan niet dragen van een hoofddoek in de weer te zijn, i.p.v. met belangrijke zake bezig te zijn.

    Er zijn echter steeds weer gelovigen die vinden dat hun cultuur boven de cultuur hier in Europa gaat.
    Dat iedereen zich maar aan hun cultuur hebben aan te passen.
    Terwijl, krankzinnig natuurlijk, de anderen niet gelovigen ook rechten hebben
    En al heel lang, in wetten vastgelegd.
    Dus als een werkgever zich beroept op zijn/haar cultuur hier, alsmede rechten en de gelovige in kwestie zich daaraan weigert te conformeren, staat het haar op de zaak voor te leggen aan het Europees Hof.
    Deze rechters buigen zich over de zaak. Niet omdat zij zo geobsedeerd zijn door de "hoofddoek" maar omdat zij daarvoor zijn aangesteld en worden betaald.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #160
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Probleem is dat een werkgever die een moslima-werkneemster
    bij klantcontacten toestaat een hoofddoek te dragen,
    een vegan-werkneemster ook moet toestaan een vegan-pet te dragen.
    Anders is het discriminatie ...

    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  11. #161
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Jij plaatst een artikel over het Europees Hof i.v.m. een uitsprak van dat Hof.

    Daar plaat jij je reactie op:

    "De wereld staat in vuur en vlam, pandemie, oorlogen, leed, hongersnood, natuurrampen etc. En deze downies zijn nog steeds geobsedeerd door de hoofddoek.

    En dat zit dan in het Europese hof."

    Dus volgens jou zijn die rechters "downies" die niets anders doen dan maar over het al dan niet dragen van een hoofddoek in de weer te zijn, i.p.v. met belangrijke zake bezig te zijn.

    Er zijn echter steeds weer gelovigen die vinden dat hun cultuur boven de cultuur hier in Europa gaat.
    Dat iedereen zich maar aan hun cultuur hebben aan te passen.
    Terwijl, krankzinnig natuurlijk, de anderen niet gelovigen ook rechten hebben
    En al heel lang, in wetten vastgelegd.
    Dus als een werkgever zich beroept op zijn/haar cultuur hier, alsmede rechten en de gelovige in kwestie zich daaraan weigert te conformeren, staat het haar op de zaak voor te leggen aan het Europees Hof.
    Deze rechters buigen zich over de zaak. Niet omdat zij zo geobsedeerd zijn door de "hoofddoek" maar omdat zij daarvoor zijn aangesteld en worden betaald.
    Je mist het punt denk ik.

    Ik wil graag een hoofddoek dragen.
    Een ander wil mij dat verbieden.

    Krankzinnig is het feit dat een ander zich überhaupt bemoeit met je kleding en nog krankzinniger is het wanneer zo een rechter daarin meegaat.

    En ja, ik vind het hilarisch dat er zoveel mensen zijn die al decennia gaan slapen met de hoofddoek en ermee wakker worden.

    Ik ben blij dat ik andere doelen heb in dit leven. Moet er niet aan denken om zo bezig te zijn met een ander, dan heb je toch gewoon geen leven?

  12. #162
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Probleem is dat een werkgever die een moslima-werkneemster
    bij klantcontacten toestaat een hoofddoek te dragen,
    een vegan-werkneemster ook moet toestaan een vegan-pet te dragen.
    Anders is het discriminatie ...

    Slap excuus vind ik.

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je mist het punt denk ik.

    Ik wil graag een hoofddoek dragen.
    Een ander wil mij dat verbieden.

    Krankzinnig is het feit dat een ander zich überhaupt bemoeit met je kleding en nog krankzinniger is het wanneer zo een rechter daarin meegaat.

    En ja, ik vind het hilarisch dat er zoveel mensen zijn die al decennia gaan slapen met de hoofddoek en ermee wakker worden.

    Ik ben blij dat ik andere doelen heb in dit leven. Moet er niet aan denken om zo bezig te zijn met een ander, dan heb je toch gewoon geen leven?
    Helaas mis jij het punt dat ik aangaf.
    Gelovigen kunnen wel vinden dat hun religieuze regels boven alle regels, wetten van het land gaan waar ze leven.
    Zeker in dit geval, niet moslimlanden.

    Werkgevers hebben al heel lang naast wettelijke plichten ook rechten.
    Mogen b.v. regels stellen rond (bedrijfs) kleding. Zo ook representatieve kleding in bepaalde functies.
    Dus als jouw wens kleding te dragen volgens jouw levensvisie\geloof die niet voldoen aan de bedrijfsregels, kan de wergever dat verbieden. Als jij meent, in strijstrijd met geldend recht kun je na de rechtsgang in Nl te hebben bewandeld in laatste resort je zaak voorleggen aan het Hof.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie

    Ik wil graag een hoofddoek dragen.
    Een ander wil mij dat verbieden.

    Krankzinnig is het feit dat een ander zich überhaupt bemoeit met je kleding en nog krankzinniger is het wanneer zo een rechter daarin meegaat.
    Straks gaat de overheid nog bepalen welke sokken je wel en niet mag dragen.
    Sterker door Strijd

  15. #165
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Helaas mis jij het punt dat ik aangaf.
    Gelovigen kunnen wel vinden dat hun religieuze regels boven alle regels, wetten van het land gaan waar ze leven.
    Zeker in dit geval, niet moslimlanden.

    Werkgevers hebben al heel lang naast wettelijke plichten ook rechten.
    Mogen b.v. regels stellen rond (bedrijfs) kleding. Zo ook representatieve kleding in bepaalde functies.
    Dus als jouw wens kleding te dragen volgens jouw levensvisie\geloof die niet voldoen aan de bedrijfsregels, kan de wergever dat verbieden. Als jij meent, in strijstrijd met geldend recht kun je na de rechtsgang in Nl te hebben bewandeld in laatste resort je zaak voorleggen aan het Hof.


    De Nederlandse Grondwet





    Artikel 6: Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging
    Grondwet van 2017
    Hoofdstuk 1: Grondrechten
    5
    Artikel 6
    7
    1.
    Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
    2.
    De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.





    Iedereen mag zijn eigen godsdienst of levensovertuiging kiezen en zich op zijn eigen manier daarnaar gedragen, mits dit past binnen de wettelijke regels.

    Voor het uitoefenen van dit recht op een openbare plaats (buiten gebouwen of besloten plaatsen) kan de wetgever regels maken, maar alleen als dit moet ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer of ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

    In de Wet openbare manifestaties zijn zulke regels vastgelegd.

    2.
    Formele toelichting
    Artikel 6 waarborgt het recht van een ieder zijn godsdienst of levensovertuiging vrij te belijden. Het begrip belijden omvat niet alleen het huldigen van de godsdienstige of levensbeschouwelijke overtuiging maar ook het zich daarnaar gedragen.

    Het artikel staat echter wel toe dat de wetgever bepaalde ontoelaatbare gedragingen, ook indien die een uiting zijn van godsdienstig of levensbeschouwelijk belijden, strafbaar stelt.

    Het tweede lid van artikel 6 staat toe dat bij of krachtens de wet regels worden gesteld ten aanzien van het belijden van godsdienst of levensovertuiging op een openbare plaats (buiten gebouwen of besloten plaatsen). Dit mag alleen als deze regels vereist zijn ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer of ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

    In de Wet openbare manifestaties zijn zulke regels vastgelegd.

    3.
    In eenvoudig Nederlands
    In Nederland is iedereen vrij om zijn godsdienst of levensovertuiging te kiezen. En iedereen is vrij om te laten zien wat zijn godsdienst of levensovertuiging is. Dit mag je alleen doen of samen met anderen. Binnen de muren van een gebouw, maar ook daar buiten. Dit laatste mag alleen als je je houdt aan de andere artikelen van de Grondwet en aan andere wetten.

    Uitleg

    In Nederland mag je zelf je geloof of je levensovertuiging kiezen. Je mag ook aan anderen laten zien wat jouw geloof of levensovertuiging is. Er zijn natuurlijk wel regels. Als je dingen doet die horen bij je geloof, maar volgens andere regels niet mogen, dan ben je strafbaar.

    Je mag in Nederland ook buiten de muren van een gebouw laten zien wat je geloof is, ook met een groep. Maar als de groep dan bijvoorbeeld grote verkeersproblemen veroorzaakt, dan mag het niet. Je mag dus overal jouw geloof of overtuiging laten zien, behalve als je je niet aan andere regels of wetten houdt.

    Bron: De Grondwet in eenvoudig Nederlands