1. #16
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Ik snap dat je mijn berichten niet begrijpt. Je wil geneens de moeite nemen wat er staat.
    je gaat het niet eens worden met ze. En stel dat ze het zouden begrijpen dat zullen pragmatisme verwerpen omdat het hun westerse idealen niet omhelst.

    Ik discussieer gewoon niet met ze over dit soort zaken. Het heeft toch geen zin. Ik doe gewoon mijn eigen ding

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Nee, ze willen liever bezit zijn van de staat dan bezit van Allah aza wa jal.

    Vrouwen willen gelijkwaardigheid, wellicht moeten we een pro vrouwelijke heavyweight kickbokser tegenover Rico plaatsen in de ring. Of een pro light weight mma vrouwelijk vechter tegen Khabib in de ring laten staan.

    Daar heb je dan het resultaat van gelijkwaardigheid tussen man en vrouw.
    Wat een achterlijke vergelijkingen. Laten we het gewoon eens houden bij keuzevrijheid. In de islam is er geen dwang, maar neemt niet weg dat sommige fanatieke moslimmannen graag hun vrouwen hun keuzerecht ontnemen. Er wordt binnen onze gemeenschap zeker wel misbruik gemaakt van sommige islamitische richtlijnen, waarbij de vrouw benadeeld wordt.

    Daar gaat dit artikel meer over, dan boksen met Rico.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Aan algemeen en als toevoeging:

    We zijn bezit van Allah en we doen wat Allah wil, niet wat wij zelf willen.

    Dragen wat men zelf wil is ok, zolang het in lijn is met de wetgeving van Allah.

    Blijde tijdingen voor degenen die zich in dunya vrijwillig onderwerpen aan Allah in tegenstelling tot degenen die in akhira tegen hun wil onderworpen worden aan de wil van Allah door de bestraffing te proeven.
    Grappig dat de discussie vrijwel meteen weer over kleding moet gaan.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Samen redbull drinken op de bank en samen stinken.
    redbull ahaha nee man teveel suiker. Samen stinken? Wajo dat is een man als hij net wakker is.
    Laat staan met een vrouw erbij

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Ik heb het over mannen die overal voor vallen, omdat ze geconditioneerd zijn om bepaalde dingeb te geloven. Mannen die permanent ontevreden en onzeker zijn, alleen met hun zelf bezig zijn en geen verantwoordelijkheid nemen een voorbeeld is de Corona toestand in de wereld en op scholen. In sommige landen moesten kinderen verplicht gevaccineerd worden. Nou, dan komt die moederinstinct naar boven hoor. "Wat mijn kinderen wordt aangedaan, dont f ck with my kids." De leeuwin komt naar boven. De vrouwen zijn nu moediger en sterker dan de meeste mannen, dat is gewoon een feit. En natuurlijk heb je nog overal fysieke sterke mannen, in de bouw, in het leger, de vuilnisman op straat, bij de speciale eenheid etc. maar hun geest wordt steeds zwakker.
    ik denk dat je nu net zoals mij zit te generaliseren.

    Niet elke man is een man, en niet alle mannen zijn mietjes.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Je vrouw mag niet met een vriendin thee drinken buiten dus ik dacht die gaat vast met haar op de bank een redbull open trekken. Grappig, meestal kiezen mensen een nickname uit die bij hun 'past', iets waarmee ze zich kunnen 'identificeren', althans dat dacht ik.
    Dan had ik Ted Bundy moeten nemen.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Nee ik generaliseer niet. Ik heb het nergens over 'alle mannen'.
    Oke je bent nu al rebels. Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Dan had ik Ted Bundy moeten nemen.
    Jij wil ook graag vrouwen verkrachtenen vermoorden? Maar je vrouw mag buiten geen thee drinken.

    Echt een geluksvogel die vrouw van jou. Of ben he stiekem 16 en klets je maar wat om de tijd te doden?

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Jij wil ook graag vrouwen verkrachtenen vermoorden? Maar je vrouw mag buiten geen thee drinken.

    Echt een geluksvogel die vrouw van jou. Of ben he stiekem 16 en klets je maar wat om de tijd te doden?
    het is maar een grap ya mens.

    Over dat thee was wel waar. Als je trouwt is happy hour voorbij. Dat soort new age stuff accepteer ik niet.

    Ik heb een vraag, ben jij ook zo obsessief met je nagels bezig, lakken en nepnagels enzo?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    het is maar een grap ya mens.

    Over dat thee was wel waar. Als je trouwt is happy hour voorbij. Dat soort new age stuff accepteer ik niet.

    Ik heb een vraag, ben jij ook zo obsessief met je nagels bezig, lakken en nepnagels enzo?
    Jullie jongelingen hebben wel nieuwe problemen als het gaat om vrijheden en onderlinge afspraken. Ik benijd jullie generatie niet in ieder geval.

    Nagels lakken? Deze vraag is mij nog nooit gesteld haha. Nee geen lak hier. Al kan ik wel begrijpen dat vrouwen dat doen

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Jullie jongelingen hebben wel nieuwe problemen als het gaat om vrijheden en onderlinge afspraken. Ik benijd jullie generatie niet in ieder geval.

    Nagels lakken? Deze vraag is mij nog nooit gesteld haha. Nee geen lak hier. Al kan ik wel begrijpen dat vrouwen dat doen
    Je kan het makkelijk afschuiven op “ jongelingen “ maar ik ken recent nog een meid die na 2 weken huwelijk terug is gegaan naar haar papa en mama.

    Reden: jongen zoekt naar oude stempel, meisje wilt uitslapen, lui, take out, thee drinken buiten.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Je kan het makkelijk afschuiven op “ jongelingen “ maar ik ken recent nog een meid die na 2 weken huwelijk terug is gegaan naar haar papa en mama.

    Reden: jongen zoekt naar oude stempel, meisje wilt uitslapen, lui, take out, thee drinken buiten.
    Zii hadden daar over moeten praten, ipv alleen maar leuk daten en geen idee hebben wat ze van elkaar verwachten

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zii hadden daar over moeten praten, ipv alleen maar leuk daten en geen idee hebben wat ze van elkaar verwachten

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ik ben ijdel, dat geef ik eerlijk toe. Ben ook heel erg schoon. Dat verwacht ik ook van een vrouw.

    Maar ik scheer geen borsthaar of benen als je dat bedoelt wat ik op de sportschool zie

    En ja .. je hebt gelijk. Ik ken boys die zijn getrouwd met goeie vrouwen, praktiserend en zo maar hun gezin verwaarlozen. Ze willen geen boodschappen doen en sturen hun vrouw naar de slager enzovoorts.

    Dat vind ik echt erg. Veel mannen willen alfa zijn maar gedragen zich eva puntje bij paaltje.

    Een jelleba & belغa is dan al te veel gevraagd:
    (