1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door ourino112 Bekijk reactie
    Ik begrijp niet dat sommige cyberimams weer alles haram verklaren... super irritant als je geen bronnen vermeld van waar je jou haramuitspraken vandaan haalt.... als je getrouwd bent heb je bepaalde dingen die gwn egt haram zijn, maar dat er flirtige dirty talk wordt gesproken onderling man en vrouw is echt niet haram.... je bent halal voor mekaar... dirty talk zorgt voor extra spanning e cyberimams ... iets wat een man of vrouw niet mag missen binnen een huwelijk.... zeiken haram dit haram dat zonder bewijze super irritant....
    Dit is seksuele propaganda. Dit klinkt niet lief, maar pervers. Echt walgelijk om zoiets uit de mond van een vrouw te horen.
    Totaal geen schaamte.

    Je bent gewoon te seksueel. Je komt niet over als een lieve vrouw. Om te huilen is dit! Dit gedrag is het resultaat van seksuele propaganda.

    Je hebt nu blijkbaar mensen die denken dat geilheid en losbandige seks binnen het huwelijk normaal is.

    Deze wereld zal zichzelf vernietigen zo te zien.
    Sterker door Strijd

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-12-2010

    Ik heb mijn mening gegeven en jij mag oordelen wat je wilt... ik heb schijt aan jou mening... ik praat uit ervaring en wie ben jij om mij te komen oordelen e schijnheiligerd... niet alles hoeft op jou manier... ik ben het totaal niet met je eens met je onzin uitspraken... mijn mening geven heeft niks te maken met schaamte, maar met ervaringen waar je van kan leren... zo te zien ben jij een extremist die alles beter weet... weet je personen zoals jou irriteren mij nog meer met hun schijnheilige gedrag....dingen roepen die niet waar zijn... je begrijpt totaal niet wat ik hier bedoel en valt me meteen aan over zaken die niks met mijn reactie te maken heeft...

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    37
    08-08-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Vooral dirty talk doen met je mannen! Dan moet je later niet huilen, als je man je verlaat voor een nette dame..

    Zo werkt dat. Als jij een dirty vrouw bent en jouw man komt ergens een nette en beleefde vrouw tegen die niet zo is! Dan gaat hij denken, wow ik verdien meer dan wat ik thuis heb!
    Dit is jouw fucking onzekerheid lamlul. No explanation needed
    Tell me lies
    Tell me sweet little lies

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    88
    20-05-2007

    Dirty talk is een must anders ben je echt saai in de kamer

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Loes_ Bekijk reactie
    Dit is jouw fucking onzekerheid lamlul. No explanation needed
    Tuurlijk maken zulke sekspraatjes mij onzeker.

    Ik wil echt niet eindigen met een seksuele vrouw die geen schaamte heeft en zich als een primitieve dier gedraagt op lichamelijk vlak.

    Ik wil liever een nette dame die meer spiritueel ingesteld is, dan primitief lichamelijk.

    Tja.. Ik mag toch zelf bepalen op welke dames ik val? Ik val op schone, reine en nette vrouwen. En niet op perverse vrouwen die een vieze anus- en vaginageur hebben door hun walgelijke losbandige manier van leven.
    Sterker door Strijd