1. #1
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Beste broeders en zusters jullie ad'iyae gevraagd!

    Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Langs deze weg wil ik een beroep op jullie moslims doen.


    best photo hosting service



    Neem Peter mee in jullie ad'3iyae ik reken op jullie!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #2
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    O Allah, Heer van de mensen, neem het kwaad weg, genees hem en U bent de Genezer. Er is geen genezing dan Uw genezing, een genezing die geen ziekte achterlaat. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Moge Allah hem genezen !!!

    Deze man stond voor rechtvaardigheid en maakte hem njet uit of het moslims of wie dan ook is .

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Moge Allah hem genezen !!!

    Deze man stond voor rechtvaardigheid en maakte hem njet uit of het moslims of wie dan ook is .
    Ameen. Oprecht tegen onrecht Peter R. de Vries. Altijd vocht hij voor anderen vol overgave. In sha Allah zal hij met dezelfde strijdlust deze laffe aanval overleven.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ameen. Oprecht tegen onrecht Peter R. de Vries. Altijd vocht hij voor anderen vol overgave. In sha Allah zal hij met dezelfde strijdlust deze laffe aanval overleven.
    jiji bent niet rechtvaardig ….. wanneer abdars een goede opmerking plaatst dan reageer je met mooie dus voor hem met moge Allah hem belonen en weet ik veel wat … en je zegt bedankt voor deze reactie tegen hem ….

    En ik NIKS ???????

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Weet je wat een goede man. Voor jou zou zijn ????

    Een mix van abdars en ik ……

  8. #8
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    jiji bent niet rechtvaardig ….. wanneer abdars een goede opmerking plaatst dan reageer je met mooie dua voor hem met moge Allah hem belonen en weet ik veel wat … en je zegt bedankt voor deze reactie tegen hem ….

    En ik NIKS ???????
    Ho wacht even beste 19Tanger77 het gaat hier nu niet om mij of jou of wie dan ook. Deze topic is voor Peter r de Vries.

    Ik heb wel degelijk een dua voor jou gedaan in mijzelf. Bij deze un public:

    Djazaak Allah gairan voor je dua en mooie woorden. Bedankt





    Of wacht beter zo...



    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ho wacht even beste 19Tanger77 het gaat hier nu niet om mij of jou of wie dan ook. Deze topic is voor Peter r de Vries.

    Ik heb wel degelijk een dua voor jou gedaan in mijzelf. Bij deze un public:

    Djazaak Allah gairan voor je dua en mooie woorden. Bedankt





    Of wacht beter zo...



    soukhran .

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Weet je wat een goede man. Voor jou zou zijn ????

    Een mix van abdars en ik ……
    Waarom denk je dat?


    En trouwens ik bedenk me net dat ik jou had bedankt middels een groen puntje!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    soukhran .
    a'fouane
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Oud bericht, lees en oordeel zelf


    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    afouane
    dank je wel voor je begrip . Ik stel dit zeer op prijs . Ik voel me gelijk een stuk beter .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Waarom denk je dat?


    En trouwens ik bedenk me net dat ik jou had bedankt middels een groen puntje!
    ohhhh ik zie dat nu pas !!!! Ik neem al mn woorden terug !!!!!!! Je bent wel RECHTVAARDIG!!!!!!!!

    Ik krijg zo veel groene Puntjes dat ik het njet mee bij hou

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Waarom denk je dat?


    En trouwens ik bedenk me net dat ik jou had bedankt middels een groen puntje!
    de ma sha Allah gedeelte van abdars en de freaky gedeelte van tanger … mooi in balans op een halal manier dan wel he …