1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Grappig

    Ik zie hier mensen die de hele vrouwenpsychologie al door hebben

    Ik snap niet hoe jullie nog geen nobelprijs kunnen hebben gewonnen. Een vrouw snapt haar eigen gedachtegang niet eens en dan komt een tanger1977 en die snapt alles al hahahahahaa. Zo eentje heeft schijnbaar het hele spelletje al uitgespeeld

  2. #2
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Ja sommigen wanen zich echt een vrouwenfluisteraar. Hij heeft zijn analyse op een bepaald soort vrouw gebaseerd maar hij vergeet dat er verschillende soorten vrouwen bestaan. Die testjes/tnawies van hem passen alleen bij vrouwen die ook mannen testen en een standaardprocedure volgen waar de gewone mens die zijn verstand gebruikt ver van uit de buurt blijft. Zijn strategie kan je ONMOGELIJK op alle vrouwen toepassen en al zeker niet bij vrouwen die rechttoe rechtaan zijn. Die maken er direct gehakt van.
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #3
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door safiatje Bekijk reactie
    Ik zie hier mensen die de hele vrouwenpsychologie al door hebben

    Ik snap niet hoe jullie nog geen nobelprijs kunnen hebben gewonnen. Een vrouw snapt haar eigen gedachtegang niet eens en dan komt een tanger1977 en die snapt alles al hahahahahaa. Zo eentje heeft schijnbaar het hele spelletje al uitgespeeld
    Bro hij heeft cheats gebruikt om het spel uit te spelen.

    Net zoals bij GTA.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Sorry dat ik het zeg maar vrouwe zijn zo simpel en voorspelbaar tanger heeft meestal wel gelijk. Het grappige is dat vrouwen zelf niet kunnen inzien dat zij allemaal hetzelfde denken en reageren bij bepaalde mannen. Maar vraag de gemiddelde 'fuckboy' hij gaat je vertellen dat het een simpele formule is die altijd en op iedereen werkt.

    En jij als vrouw kan dat niet eens omvatten. Ik heb adhd ik krijg bijna alle prikkels binnen en ik vind tanger nog mild, ik heb weinig goeds over vrouwen te zeggen zijn mij te machiavellistisch ...

  5. #5
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door kippendief Bekijk reactie
    Sorry dat ik het zeg maar vrouwe zijn zo simpel en voorspelbaar tanger heeft meestal wel gelijk. Het grappige is dat vrouwen zelf niet kunnen inzien dat zij allemaal hetzelfde denken en reageren bij bepaalde mannen. Maar vraag de gemiddelde 'fuckboy' hij gaat je vertellen dat het een simpele formule is die altijd en op iedereen werkt.

    En jij als vrouw kan dat niet eens omvatten. Ik heb adhd ik krijg bijna alle prikkels binnen en ik vind tanger nog mild, ik heb weinig goeds over vrouwen te zeggen zijn mij te machiavellistisch ...
    Soort zoekt soort. Een fboy slaagt alleen bij beschadigde meiden die liefde op straat zoeken. Liefde is an inside job. Een fboy zal NOOIT in de buurt van een vrouw kunnen komen die haar verstand boven haar hart verkiest. Vuil herken je op een afstand, je hoeft niet eerst de geur te ruiken om het te herkennen. Verstandige vrouwen mijden zulke soort als de pest. Hun hart is geen souk dat elke man weet te veroveren. En sorry die fboys zijn maar simpele zielen, ze stonden zeker en vast niet op de eerste rij toen het verstand werd verdeeld. Dus ik begrijp wel dat ze snel denken dat ze de vrouwencode hebben gekraakt. En vergeet niet dat de zwakte van een man een vrouw is en niet omgekeerd.
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Wie zegt dat wij vrouwen ons zelf niet begrijpen? weer een andere bullshit theorie.
    Onze complexiteit is onze essentie en superpower.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    105
    17-08-2019

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ja sommigen wanen zich echt een vrouwenfluisteraar. Hij heeft zijn analyse op een bepaald soort vrouw gebaseerd maar hij vergeet dat er verschillende soorten vrouwen bestaan. Die testjes/tnawies van hem passen alleen bij vrouwen die ook mannen testen en een standaardprocedure volgen waar de gewone mens die zijn verstand gebruikt ver van uit de buurt blijft. Zijn strategie kan je ONMOGELIJK op alle vrouwen toepassen en al zeker niet bij vrouwen die rechttoe rechtaan zijn. Die maken er direct gehakt van.
    .
    +1

    Soms heeft ie goede punten, maar idd onmogelijk om op alle vrouwen toe te passen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Soort zoekt soort. Een fboy slaagt alleen bij beschadigde meiden die liefde op straat zoeken. Liefde is an inside job. Een fboy zal NOOIT in de buurt van een vrouw kunnen komen die haar verstand boven haar hart verkiest. Vuil herken je op een afstand, je hoeft niet eerst de geur te ruiken om het te herkennen. Verstandige vrouwen mijden zulke soort als de pest. Hun hart is geen souk dat elke man weet te veroveren. En sorry die fboys zijn maar simpele zielen, ze stonden zeker en vast niet op de eerste rij toen het verstand werd verdeeld. Dus ik begrijp wel dat ze snel denken dat ze de vrouwencode hebben gekraakt. En vergeet niet dat de zwakte van een man een vrouw is en niet omgekeerd.
    bla bla bla je begrijpt mijn punt niet. Mensen zijn niet goed of slecht je maakt er bijna een superheldenfilm van. Het is wat abstracter dan dat.
    Met fboy bedoelde ik een man met een efficiente mentaliteit. Dat kan net zo goed iemand positief zijn. Betekent iemand die bewust is van zijn waarde die weet wat hij wil en daar voor gaat. Die mannen weten dat vrouwen manipulatief zijn en met seks onderhandelen voor zijn aandacht.


    Vrouwen zijn niet zo boeiend is mijn punt en het enige waarom dat zo lijkt is omdat 90% van de mannen niet bewust zijn van hoe het gaat en daar wordt dan op ingespeeld door chickies

    En mensen zijn niet goed of slecht maar gewoon wat ze zijn.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021


  10. #10
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Inesh fboy kan iemand positief zijn. Nee het kwade bestaat niet. We leven allemaal in een mooi sprookje waar alles toegestaan is. Mensen zijn gewoon goed daarom gaat het zo geweldig met onze wereld allahoema barek. Ik denk dat je echt verdovende middelen moet gebruiken om bepaalde mensen hier te KUNNEN begrijpen of nee sorry ik wil ze zelf niet begrijpen. Ik ben goed zoals ik ben.
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Inesh fboy kan iemand positief zijn. Nee het kwade bestaat niet. We leven allemaal in een mooi sprookje waar alles toegestaan is. Mensen zijn gewoon goed daarom gaat het zo geweldig met onze wereld allahoema barek. Ik denk dat je echt verdovende middelen moet gebruiken om bepaalde mensen hier te KUNNEN begrijpen of nee sorry ik wil ze zelf niet begrijpen. Ik ben goed zoals ik ben.
    Een fboy kan nooit positief zijn.

  12. #12
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Een fboy kan nooit positief zijn.
    Ik vraag me af of die definitie hetzelfde blijft wanneer een naaste van hem slachtoffer wordt van zo een positieve fboy.
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #13
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Of het is confronterend en herkenbaar waardoor je zo'n topic plaatst

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Een fboy kan nooit positief zijn.
    ???? Neeee ??? Wat de ken jullie ??? Dat al die mannen van 1.80 en met die goede baan en huis die jullie najagen … in een kooi hebben geleefd … en al die tijd hebben gewacht op 1 van JULLIE????????


    Kijk een vrouw wilt njet geconfronteerd worden met de realiteit…. Ze staan niet open voor realiteit!!!!! Hun psyche blokkeert de realiteit !!!!!!!!!!!

    Want de realiteit maakt de sprookje die z’n in hin hoofd hadden kapot …….

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Genoeg praktiserende broeders waren de grootste FUCK BOYS !!!!!!!!!