1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Exclamation Huisarts Bart van Tienen over zorgen om vaccinatie van jongeren

    De Enschedese huisarts Bart van Tienen plaatst grote vraagtekens bij de algemene oproep aan alle tieners om zich te laten vaccineren. Daar is geen enkele reden voor, stelt hij. Kinderen en jongeren hebben een uitstekend natuurlijk afweersysteem en alle volwassenen die zich wilden laten vaccineren, hebben dat inmiddels kunnen doen. Zij zijn beschermd.

    Het artsencollectief met ruim 1600 artsen die kritische vragen stellen betreft het vaccine zijn onlangs gecensureerd op LinkedIN.

    https://m.youtube.com/watch?v=ITfDDZKvF7k
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020



    Grondrechten my ass ahahah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Leer uit het geval van Lisette Verhoeven. Deze jonge vrouw werd ernstig ziek door coronavaccinatie.

    Volgens mij werd hiervan een rechtszaak gemaakt. De rechter verklaarde, dat de coronavaccinatie een onderdeel is van een medisch experiment, wat suggereert dat de overheid niet verantwoordelijk is voor de eventuele schade. Het komt erop neer, dat degene die zich laat vaccineren zelf verantwoordelijk is voor zijn deelname aan dit experiment.

    Ook deze arts heeft zich uitgesproken tegen coronavaccinaties. Wees dus gewaarschuwd! Bescherm je geliefde en dierbaren en informeer ze! Als je ze niet informeert, dan ben je medeplichtig aan het toedienen van giftige stoffen aan je dierbaren!
    Sterker door Strijd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Zo ziet Vaccinatie-schade eruit. Het persoonlijke drama van Lisette Verhoeven...
    https://www.youtube.com/watch?v=6m4UT8j2Bns
    Sterker door Strijd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Mensen die gevaccineerd zijn, zijn geen ratten, gek, maar gewoon slachtoffers.
    Sterker door Strijd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Heey jij maakt ons die tegen vaccinaties zijn belachelijk!
    Sterker door Strijd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Dan heb je moeite met begrijpend lezen.

    Dat is dan ook niet verwonderlijk aangezien jij Assad aanbid, je hebt namelijk geen hersenen.
    Wat zijn jullie vervelend zeg. Altijd Assad erbij halen, als jullie geen argumenten hebben? Dit topic gaat toch niet over Syrië.
    Soms lijkt het alsof jullie door dezelfde zieke geest bezeten zijn. Altijd weer diezelfde onzin.

    Trouwens als je tegen globalisten bent, dan ben je toch ook tegen hun media?
    De globale, westerse, media (msm) zijn zwaar tegen Assad, net als jij!
    Sterker door Strijd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015






    Ik wil je prikken dushi

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Ik haat Assadisten. Jullie zijn slechte mensen.

    De globale westerse media haat ik ook.

    Jullie zijn voor mij allebei troep mensen.

    Ik mag hopen dat jullie elkaar uit putten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Ik haat Assadisten. Jullie zijn slechte mensen.

    De globale westerse media haat ik ook.

    Jullie zijn voor mij allebei troep mensen.

    Ik mag hopen dat jullie elkaar uitputten.
    Je haat Assad. Maar Assad is wel het symbool van verzet van een Arabisch volk, dat aangevallen wordt door de hele westerse wereld.
    Sterker door Strijd

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je haat Assad. Maar Assad is wel het symbool van verzet van een Arabisch volk, dat aangevallen wordt door de hele westerse wereld.
    Assad is er in gefaald om zijn volk te voeden en in de meest basale rechten te voorzien. De enigste manier waarop hij dan aan de macht kan blijven is door zijn land plat te bombardeeen en door te verkopen aan rusland

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je haat Assad. Maar Assad is wel het symbool van verzet van een Arabisch volk, dat aangevallen wordt door de hele westerse wereld.
    Is Assad aangevallen door de hele westerse wereld?

    Jij houdt er echt een eigen vorm van de gebeurtenissen op na.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Assad is er in gefaald om zijn volk te voeden en in de meest basale rechten te voorzien.
    De enigste manier waarop hij dan aan de macht kan blijven is door zijn land plat te bombardeeen en door te verkopen aan rusland
    Dit hoor ik ook in de westerse media. Vooral Fransen en Amerikanen beweren dit. Maar dat is een verkeerd beeld van wat er aan de hand is.

    We moeten niet vergeten dat landen als Turkije en andere NAVO landen wapens leveren aan de oppositie. Ook zogenaamde golfstaten sturen steun naar de oppositie in vorm van manschap en wapens.
    Ook hebben we gezien dat het Israëlische leger luchtaanvallen uitvoerde ten behoeve van de rebellen in Syrië.

    Het is waar dat Rusland Assad steunt. Dat is waar.

    Maar het is ook waar, dat de Syrische oppositie militair gesteund wordt door NAVO landen, golfstaten en zelfs Israël.

    Mijn loyaliteit ligt niet bij zionisten en hun bondgenoten. Ik zou mezelf vies vinden, als ik deze zionistische praktijken zou steunen.
    Sterker door Strijd

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dit hoor ik ook in de westerse media. Vooral Fransen en Amerikanen beweren dit. Maar dat is een verkeerd beeld van wat er aan de hand is.

    We moeten niet vergeten dat landen als Turkije en andere NAVO landen wapens leveren aan de oppositie. Ook zogenaamde golfstaten sturen steun naar de oppositie in vorm van manschap en wapens.
    Ook hebben we gezien dat het Israëlische leger luchtaanvallen uitvoerde ten behoeve van de rebellen in Syrië.

    Het is waar dat Rusland Assad steunt. Dat is waar.

    Maar het is ook waar, dat de Syrische oppositie militair gesteund wordt door NAVO landen, golfstaten en zelfs Israël.

    Mijn loyaliteit ligt niet bij zionisten en hun bondgenoten. Ik zou mezelf vies vinden, als ik deze zionistische praktijken zou steunen.

    In Syrië is er niks aan de hand geen honger geen droogte geen armoede geen tiran nee hoor iedereen die anders zegt is zion media. Natuurlijk niet vergeten hoe opa-tiran Hafez de Palestijnen had afgeslacht en verraden tijdens de Libanon oorlog om zijn chistenvriendjes te beschermen. Jullie zijn net zo erg, misschien nog erger dan die 3iyasha en rabijnenlovers die we hier hebben. Hoe oud ben je? 14?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Is Assad aangevallen door de hele westerse wereld?

    Jij houdt er echt een eigen vorm van de gebeurtenissen op na.
    Ja het Westen probeerde toestemming te krijgen bij de VN om Syrië te bombarderen, net als Libië destijds.
    Door Russische en Chinese veto kreeg NAVO geen toestemming om Syrië te bombarderen.

    Dus de enige manier van het Westen om oorlog te voeren tegen Syrië is door steun te geven aan de oppositie.

    De oppositie in Syrië moet je zien als, zeg maar, de grondtroepen van de NAVO, die bezig is in Syrië met regime-change ten behoeve van Israël en het Westen.

    Waarom steun jij meneer de oppositie in Syrië? Ik wet waarom. Jij praat alles goed wat het westen doet. Je praat zelfs het verspreiden van homopropaganda goed. Dus jou neem ik niet serieus.
    Sterker door Strijd