1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    KLM onderzoekt discriminerend filmpje personeel: ‘Alle Marokkanen oprotten!

    Citaat Geplaatst door MAC11
    KLM onderzoekt “met prioriteit” een filmpje dat rondgaat op sociale media. Daarin is te zien dat personeel in een KLM-hesje en bedrijfskleding staat te juichen als er een toestel naar Marokko opstijgt.

    “Daar gaat weer een volle kist met Marokkanen terug naar Marokko, allemaal een enkeltje. Oprotten, oprotten!” schreeuwt een man, terwijl een vliegtuig van Royal Air Maroc in beeld komt. Om hem heen wordt gejuicht.

    KLM reageert “met afschuw” en onderzoekt of het inderdaad om medewerkers van de luchtvaartmaatschappij gaat. Tegen hen zullen “passende maatregelen” worden genomen.

    De luchtvaartmaatschappij vraagt mensen via sociale media om de video van hun tijdlijn te verwijderen.

    https://112vdg.nl/2021/07/08/klm-ond...jZk72EGpAB866U
    .

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou graag willen dat alle moslims en alle buitenlanders verdwijnen uit Nederland en elders leven. Zodat Nederland slechts pure hollanders bevat. Kijken hoe Nederland zal worden.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    hahaha geef ze ongelijk dan...? Komen hier bedelen om centen en hemelen Marokko op. Ga daarheen dan

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heb je het tegen mij?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Dit is nou precies het probleem van Holland. Discriminatie en moslimhaat is ingebakerd in de Hollandse samenleving. Vind je het gek dat veel Marokkanen geen stageplek of een baan kunnen vinden. De persoon achter die sollicitatieprocedure kan zomaar een Marokkanen hater zijn die op de PVV stemt.
    Vind het dan niet gek, dat veel Marokkanen op zoek gaan naar andere manieren om geld te verdienen...

    Peter R de Vries. moge allah swt hem genezing schenken, zei een keer tegen Salaheddine dat hij begrijpt waarom Moslims zich niet thuis voelen in Nederland. Ze worden stelselmatig weggezet als tweederangs burgers...
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Als je goed luistert naar dit filmpje hoor je een duidelijk Marokkaans accent.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/9859...kkaans-toestel

  7. #7
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.328
    19-09-2019

    De stem van het filmpje heeft een apart accentje.
    Zou me niet verbazen als het een grap
    van enkele Marokkanen zou zijn ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Om eerlijk te zijn kan ik er wel om lachen. Dit is wat anders dan de hitler groet met sieg heil geroep.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Is gewoon vrijheid van meningsuiting. Dat heeft natuurlijk ook grenzen, maar ik zou deze lui niet ontslaan als ik hun was.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Op Facebook zei iemand dat de camera man een Marokkaanse was.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Dit is gewoon een fucking grap. Wat een heisa om niks.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Dit is gewoon een fucking grap. Wat een heisa om niks.
    precies het is geen meer of minder kreet
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ewa ja

    Ik zou waarschijnlijk ook een grap maken wanneer een vliegtuig zou opstijgen richting Israël ..

    Maar laten we om elke scheet een rel creëren en zielig lopen doen dan lost het “probleem” zich vanzelf op!!

    Media houdt ervan om verdeel en heers tactieken te gebruiken

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.726
    24-07-2015

    Juichen om een kleine B737.

    Ik zou juichen om volle A380.



  15. #15
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.328
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ewa ja

    Ik zou waarschijnlijk ook een grap maken wanneer een vliegtuig zou opstijgen richting Israël ..

    Maar laten we om elke scheet een rel creëren en zielig lopen doen dan lost het “probleem” zich vanzelf op!!

    Media houdt ervan om verdeel en heers tactieken te gebruiken

    Deze Marokkaans/Nederlandse grap is door DENK
    bewust geframed als ernstige discriminatie om een mediarel te creëren ...



    https://twitter.com/DrZemouri/status...85869784174597
    https://www.bewegingdenk.nl/kandidaat-charifa-zemouri/

    N.B. Iemand die zich op twitter presenteert als "Dr." is
    óf een artiest als dr. Dre of drs. P.
    óf heeft een minderwaardigheidscomplex ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit