Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

.

MVC Lid

Reacties
    274
    09-01-2020

Citaat Geplaatst door Mevrouwtje..S Bekijk reactie
    Hoe weetj dit? Staat t dan ook gwn op naam van die persoon of naam van t bedrijf?
    Gadverdamme je zoekt hem alleen omdat hij in een gehuurde rs3 rijdt, En je bent nog eens dom ook Ahaha

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Gadverdamme je zoekt hem alleen omdat hij in een gehuurde rs3 rijdt, En je bent nog eens dom ook Ahaha
    Bedankt voor het omhoog houden van mijn topic, wie is hier dom?

MVC Lid

Reacties
    274
    09-01-2020

Bedankt voor het omhoog houden van mijn topic, wie is hier dom?
    Oliedom ben jij dat je met je domme hoofd nog vraagt of die audi rs3 op zijn naam staat terwijl die van het huurbedrijf is, Dat weet zelfs een kip zonder kop nog wel, Maar een stommerd als jou dus niet Ahahahahaha sleep well goodnight!

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Oliedom ben jij dat je met je domme hoofd nog vraagt of die audi rs3 op zijn naam staat terwijl die van het huurbedrijf is, Dat weet zelfs een kip zonder kop nog wel, Maar een stommerd als jou dus niet Ahahahahaha sleep well goodnight!
    Het is als jij, wie zegt dat het echt van dat verhuurbedrijf is eh echte dommerd, staat al ruim 1 jaar op zijn naam. Ga niet bijdehand doen.

Nogmaals bedankt voor het omhoog houden van mijn topic

MVC Lid

Reacties
    274
    09-01-2020

Het is als jij, wie zegt dat het echt van dat verhuurbedrijf is eh echte dommerd, staat al ruim 1 jaar op zijn naam. Ga niet bijdehand doen.

Nogmaals bedankt voor het omhoog houden van mijn topic
    Eerst wist je niet of het op zijn naam stond en nu staat het wel ineens op zijn naam, Stop met smoesjes verzinnen!

MVC Lid

Reacties
    274
    09-01-2020

Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Ja het is altijd voor een vriendin....
    Ja joh altijd hetzelfde hypocriet en schamen zich daarom, Ik hou daar niet van zulke types liegen echt om alles bijna haha

MVC Lid

Reacties
    240
    24-09-2010

Deze reacties slaan echt nergens op. Ze zoekt hem niet de auto......

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Ja joh altijd hetzelfde hypocriet en schamen zich daarom, Ik hou daar niet van zulke types liegen echt om alles bijna haha

Hhhhhhhh echt grappig ben je

Boeiend of jij daar van houdt of niet, jij wordt niet gezocht dus stil.

Of huil je bijna omdat jij niet wordt gezocht?als dat het is, wil ik best topic over je openen, dan zal ik jou namens mijn nicht zoeken.

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Deze reacties slaan echt nergens op. Ze zoekt hem niet de auto......

Precies, niemand boeit het in welke auto hij rijdt, al is hij op de step of fiets. De persoon zelf wordt gezocht en toevallig is zijn auto een belangrijk kenmerk in dit geval.

MVC Lid

Reacties
    5.161
    26-03-2016

Precies, niemand boeit het in welke auto hij rijdt, al is hij op de step of fiets. De persoon zelf wordt gezocht en toevallig is zijn auto een belangrijk kenmerk in dit geval.
    belangrijke kenmerk.. zegt ook veel in dit geval, weet zeker als die inderdaad op een fiets reed hier geen topic te bekennen was. Je hebt je zelf een beetje vast gezet door je vorige berichten haha

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    belangrijke kenmerk.. zegt ook veel in dit geval, weet zeker als die inderdaad op een fiets reed hier geen topic te bekennen was. Je hebt je zelf een beetje vast gezet door je vorige berichten haha
    Dan nog zou degene die m zoekt hem zoeken, alleen zou zij een minder belangrijke kenmerk kunnen hebben om m te onderscheiden van de rest. Tegenwoordig loopt zowat elke man rond met een baard.

Maar ikcibd t echt attent van jullie allen om mijn topic hoog te houden dank daarvoor.

MVC Lid

Reacties
    274
    09-01-2020

Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Idd.. Heb ook nog nooit hier gehoord dat een vrouw die iemand op de fiets zag hier dan gezocht word? hahahahha

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Idd.. Heb ook nog nooit hier gehoord dat een vrouw die iemand op de fiets zag hier dan gezocht word? hahahahha

Jullie zijn echt lief man thnxxxxx voor het uppen <3

Alhamdulilah

Reacties
    60
    21-08-2009

Up