1. #61
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    wat een vraag, iedereen weet hier dat jij iblis bent en pro zion.

    iblis is de vijand van allah swt .iblis is vijand van al islaam
    nee dayouth. Waarom ben ik een zionist? Antwoord op de vraag

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Homo’s willen geaccepteerd worden.
    Nou ik heb nieuws voor ze, Allah haat jullie. De engelen haatten jullie en de gelovigen haatten jullie ook.

    Ook voor jullie homoseksuelen zal het slecht aflopen aan de einde van de rit. Het lot is jullie niet goedgezind.
    Homoseksualiteit is niet zo zwart en wit. Er zijn mannen en vrouwen die beproefd worden met deze ziekte. Zij die sterk zijn en zich afhouden van Zina zullen slagen. Zo iemand kunnen we niet per definitie als homo kwalificeren. Iedereen wordt getest op zijn eigen manier. Moge Allah ons daarvoor behoeden.
    Heavy

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ja als je zaken wilt doen met de duivel (Israel) verwacht dan dat je broek omlaag zult moeten doen . Marokko gaat nu pas echt genomen worden die allawieten r*ten
    En hoe, nu zullen ze kleuren gaan bekennen en ons afkraken omdat we stevig vasthouden aan deze Deen.
    Heavy

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Pfff, gefrustreerd gespartel van een homofoob, de zoveelste hier. Alsof zijn eigen leventje zó bedreigd wordt door het bestaan van homo's dat homo's vooral op alle mogelijke manieren het leven onmogelijk gemaakt moet worden.

    Homo's zijn al geaccepteerd door zo'n beetje iedereen die zich níet meent te moeten verschuilen achter hoge taboemuren van in zich zelf gekeerde, patriarchale/macho, elkaar controlerende en veroordelende gemeenschapsbubbels. Gelukkig hier in Nederland - waar LHBTI-ers in iedere geleding van de maatschappij meedraaien, zelfs in de Tweede Kamer en regering - voor diegenen een gelopen race waarbij hooguit alleen de gebruikelijke retoriek op de sociale media voor eigen parochie overblijft.

    Allah haat homo's? Van alle ontelbare zonnestelsels, melkwegstelsels, clusters van melkwegstelsels, universa, met alle mogelijke levensvormen, en Allah maakt zich druk om dit druppeltje in deze onmetelijke zee waar twee volwassen mensen van elkaar houden? Yeah, right!

    Gelovigen haten homo's? Welke gelovigen precies?
    - Ieder geval niet de gelovigen die zelf ergens op de LHBTI-schaal zitten, zo'n 5 á 10 procent.
    - De gelovigen die het eigenlijk werkelijk geen donder kan schelen?
    - De gelovigen die het geen donder kan schelen maar alleen voor de vorm een afkeurend geluid laten horen omdat het van hen verwacht wordt?
    - Dan heb je natuurlijk de gelovigen die haten maar ieder geval verstand en besef hebben dat ze daar totaal geen steek verder mee zullen komen en accepteren dat ze in Nederland beter af zijn dan in vele andere landen waar religie de scepter zwaait.
    - Dan tot slot de gelovigen die haten en iedere gelegenheid te baat nemen om dat luidkeels te verkondigen op sociale media, ter meerdere eer, glorie en schouderklopjes van en uit de eigen bubbel, maar totaal het verstand, de empathie en het geweten missend dat ze zich hiermee totaal onmogelijk maken, ook helaas ten nadele van alle modernere en progressievere gelovigen.

    Jij bent al aan het eind van je rit: een haatprediker, risee van onze samenleving. Succes verder met je eigen acceptatie. En sterkte voor alle homo's in Marokko.
    Zou je in het vervolg niet willen categoriseren welke Moslims waarin staan. Je hebt geen idee wat Moslims denken en waarom ze denken wat ze denken.
    Heavy

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zou je in het vervolg niet willen categoriseren welke Moslims waarin staan. Je hebt geen idee wat Moslims denken en waarom ze denken wat ze denken.
    je bent ook niet echt de pater van een kerkgemeenschap.

    Jij doet wat Fairuza doet.

    Gaarne daar mee stoppen. Of drop je mixtape

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    je bent ook niet echt de pater van een kerkgemeenschap.

    Jij doet wat Fairuza doet.

    Gaarne daar mee stoppen. Of drop je mixtape
    Ik wist niet dat meubilair kon spreken. Ga maar weer in de hoekje staan kapstok.
    Heavy

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    het enige wat jij gemerkt hebt is dat ik jou duidelijk heb gemaakt dat jij genocide en massaslachtingen goed praat en de daders jouw helden zijn.
    Ik praat genocide en massaslachtingen goed? Welk normaal mens steunt zoiets? Waarom zou ik zoiets steunen?

    Is dit het gedrag van een democraat, iemand die jouw mening over een bepaald onderwerp niet deelt, demoniseren en zwart maken?

    Je hebt jezelf denk ik niet meer onder controle.
    Sterker door Strijd

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    die man is gewoon een 5 star hypocriet (als crescent de woorden mag gebruiken)
    Ik denk dat DEMO ook een hele ijdele man is, iemand die denkt dat hij altijd gelijk heeft.
    Als je niet denkt zoals hij, dan is hij in staat om je te belasteren en zwart te maken.

    Een enge man is dat...
    Sterker door Strijd

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik denk dat DEMO ook een hele ijdele man is, iemand die denkt dat hij altijd gelijk heeft.
    Als je niet denkt zoals hij, dan is hij in staat om je te belasteren en zwart te maken.

    Een enge man is dat...

  10. #70
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik praat genocide en massaslachtingen goed? Welk normaal mens steunt zoiets? Waarom zou ik zoiets steunen?

    Is dit het gedrag van een democraat, iemand die jouw mening over een bepaald onderwerp niet deelt, demoniseren en zwart maken?

    Je hebt jezelf denk ik niet meer onder controle.
    Ik vraag me ook af welke normale mens steunt genocide en massaslachtingen op onschuldigen door bashar Rusland en Iran.
    Jij steunt deze misdadigers en praat hun misdaden goed.

    En wanneer ik jou hiermee confronteer dan ga je huilen en mij van alles en nog beschuldigen.
    Wil je mij overtuigen doe dat met feiten en argumenten en niet gaan roddelen over mij omdat je onzeker bent.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #71
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik denk dat DEMO ook een hele ijdele man is, iemand die denkt dat hij altijd gelijk heeft.
    Als je niet denkt zoals hij, dan is hij in staat om je te belasteren en zwart te maken.

    Een enge man is dat...
    Over mij denk je het maar over bashar Rusland en Iran weet je het zeker.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    En wanneer ik jou hiermee confronteer dan ga je huilen en mij van alles en nog beschuldigen.
    Wil je mij overtuigen doe dat met feiten en argumenten en niet gaan roddelen over mij omdat je onzeker bent.
    Hoe moet ik jou met feiten en argumenten overtuigen? Zelfs naar geleerden luister jij niet.
    Alsof ik dit zelf verzin. Je hebt ook geleerden die dit goed uitleggen. Alleen jij bent verzeild geraakt in de wereld van democratie.
    Alles wat niet in die wereld past, verwerp je.

    Ik adviseer je om uit die democratische wereld te stappen. Het is een wereld van leugens en bedrog.

    Democoraten zijn hypocrieten. Democraten verbergen hun ware bedoelingen met mooie woorden en praatjes over vrede en democratie. Maar in het echt zijn ze bezig met koloniale praktijken, als landen binnenvallen en grondstoffen plunderen en ook oorlogen uitlokken om ervan te profiteren.

    Daarom adviseer ik jou, blijf uit de buurt van de democratische sekte! Democratie is een soort sekte!
    Sterker door Strijd

  13. #73
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Hoe moet ik jou met feiten en argumenten overtuigen? Zelfs naar geleerden luister jij niet.
    Alsof ik dit zelf verzin. Je hebt ook geleerden die dit goed uitleggen. Alleen jij bent verzeild geraakt in de wereld van democratie.
    Alles wat niet in die wereld past, verwerp je.
    wat heb ik verwerpt dat volgens jou overtuigend was met feiten en argumenten en over welke geleerden heb jij het over..
    kom met je bewijzen of ben je weer met je café geblaat bezig.

    Ik adviseer je om uit die democratische wereld te stappen. Het is een wereld van leugens en bedrog.
    iets uitschreeuwen kan elke dorpsgek doen maar staven is niet voor iedereen weggelegd.
    Democoraten zijn hypocrieten. Democraten verbergen hun ware bedoelingen met mooie woorden en praatjes over vrede en democratie. Maar in het echt zijn ze bezig met koloniale praktijken, als landen binnenvallen en grondstoffen plunderen en ook oorlogen uitlokken om ervan te profiteren.

    Daarom adviseer ik jou, blijf uit de buurt van de democratische sekte! Democratie is een soort sekte!
    je praat over democratie terwijl je niet eens weet wat democratie is..
    ga dat eens eerst doen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"