1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    jij bent de enige lid hier met een stel gezonde hersenen.

    De rest lijdt aan een zware vorm van hersensbeschadiging
    Ik zei toch ook zoiets dergelijks als zij?
    Sterker door Strijd

  2. #17
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik zei toch ook zoiets dergelijks als zij?
    ja maar jij bent voor smeerlapperij. Jij steunt Bashar al Kelb die een half miljoen van zijn eigen mensen heeft laten omleggen voor de “ macht “ …

    Ik heb geen respect voor mensen die lieden als Bashar of die Egyptische necrofiel verdedigen. Dit zijn dieren.

    Vraagje, MbS is niet goed?

  3. #18
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Met geweld los je niets op.
    Flikker steunt Bashar al-Gaysad en zegt met geweld los je niets op. Fucking hilarious, bitch.

  4. #19
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Flikker steunt Bashar al-Gaysad en zegt met geweld los je niets op. Fucking hilarious, bitch.
    dit

  5. #20
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik ben het eens met jou. Ik ben ook tegen het spelen van eigen rechter. Met geweld los je niets op.

    Maar zelfs in sommige Europese landen mag je niet in het openbaar homoseksualiteit uitdragen. Dus ja..
    Het verschil zit ‘m in de (religieuze) grondslag van een land. In een islamitisch land wordt het eerder als gerechtvaardigd beschouwd om, in dit geval dan een homokoppel, aan te spreken dan in een seculier/niet-islamitisch land, vanwege de religieuze normen en waarden.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #21
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    jij bent de enige lid hier met een stel gezonde hersenen.

    De rest lijdt aan een zware vorm van hersensbeschadiging
    Nee, natuurlijk niet. Er zitten hier heel wat leden met gedegen kennis.

    Soms dan ben ik een stille lezer hier op MJA.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #22
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ik weet niet wat er vooraf heeft gespeeld, maar de wijze waarop ze hem aanspreken en het filmen+ op internet plaatsen, geeft voor mij aan dat (gevallen zoals in het filmpje) weinig te maken kunnen hebben met geloof. Anders zouden ze zondes willen bedekken, en zeker niet hun handelswijze, noch waar ze hem al ( dan niet precies) op aanspreken verspreiden.
    Oh, ik heb het filmpje eerlijk gezegd niet bekeken. Ik moest alleen lachen om die vreemde reactie van SDS.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Los van dit videotje van niks, Tanger is sinds jaren al een smerige narcostad geworden. Stinkende sfeer van onvriendelijke mensen.
    The People

  9. #24
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  10. #25
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    De twee mannen in de video achtervolgen een man in djellaba.....
    Waar blijft de kennis van de Marokkaanse cultuur? Dat is geen djellaba wat die Azemmriw aan had.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    ja maar jij bent voor smeerlapperij. Jij steunt Bashar al Kelb die een half miljoen van zijn eigen mensen heeft laten omleggen voor de “ macht “ …

    Ik heb geen respect voor mensen die lieden als Bashar of die Egyptische necrofiel verdedigen. Dit zijn dieren.

    Vraagje, MbS is niet goed?
    Wel jammer dat je gelijk naar een heel ander onderwerp verspringt - Syrië.

    Westerse media zeiden ook, dat Kaddafie het eigen volk aan het uitroeien was. Was dat ook waar?

    Dat in Syrië veel mensen omkwamen bij de conflicten, was een gevolg van de oorlog tussen de Syrische regering en de Syrische oppositie.

    Beide namen deel aan de oorlog en dus beide zijn verantwoordelijk. Alleen deze westerse media geven alle schuld aan de Syrische regering.

    Maar dit is een ander onderwerp.
    Sterker door Strijd

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    in andere topic pleit DEMO voor vrijheid en democratie en hier haat ie vrijheid en democratie ,

    its a thin line betrween love and hate

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021



    mooi munt

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021



    the other side

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021




    both sides