MVC Lid

Reacties
    6
    14-06-2021

Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Stralingen?
    Haha aangepast was beetje te snel met typen.

ondertitel?

Reacties
    18.925
    12-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?
    Scheiden met ruzie
    Niet bepaald fraai dat je beroofd bent, of je dat geld niet terug kan krijgen hangt denk ik ervan af of je gedeelde rekening had en hoe de wet daarnaar kijkt. Vragen aan een jurist die zich met dat soort zaken bezighoud kan geen kwaad.
    Trouwen voor iets anders dan de wet in het land waar je woont is nooit aan te raden, groot risico dat je ineens rechteloos bent.

Na een scheiding moet je jezelf hervinden, forceer niets, maar leef je leven en dan vind je vanzelf je weg. Al die gevoelens horen daarbij en ja, dat kan soms vermoeiend zijn.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    250
    09-01-2020

Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?

Je zegt dat je niet begrijpt waarom jou dit allemaal moet overkomen, Zie het als een levens les klagen en huilen waarom dit of dat mij nou overkomt zal je geen stap vooruit helpen en zielig lopen doen en je verhaal met heel de wereld delen zal je ook niet helpen. Wees een goede vrouw en stop met zeuren en klagen en ga lekker verder met je leven!

MVC Lid

Reacties
    2.212
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Safi nu heb je een smoesje om met negers te gaan
    hahaha jij komt vaak met negers en verhalen over ze...

heb je misschien nieuwe verhalen over ze bro? ?
    Sterker door Strijd

Nieuwsgierig

Reacties
    1.976
    20-10-2004

MVC Premium MVC Premium
    Sterkte. Vergeef hem en vergeet hem. Ga verder met je leven.
    Geduld is de sleutel

Haar op de tanden

Reacties
    2.262
    19-09-2019

Meskina is ook realistisch over de liefde. Een relatie is niet zaligmakend, is de boodschap.
    ‘Als we het over liefde hebben, gaat het altijd over een man, of over een partner. Dat vrouwen pas compleet zijn door een man is niet meer van deze tijd, toch? Meskina gaat over het leren van zelfliefde: je redt jezelf maar. Als dat al moet, trouwens.’

https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...kum~bea133d4f/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

MVC Lid

Reacties
    180
    18-12-2015

“Waarom ik” is een gevoel die iedereen op een geven moment zal voelen, dat is het leven. Het belangrijkste is dat je het verleden achter je laat, en focust op de toekomst. Vergeet niet, er zijn altijd mensen die het moeilijker hebben.
    They asked me who i love, i gave them 99 names.