1. #16
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Grappig als mensen zeggen het is maar geld . Maar als je van die zelfde mensen €19 pakt dan kunnen ze 3 maanden niet slapen …..

    Als er een scheurtje in een jurkje zit die ze hebben besteld kunnen we weken.l niet slapen en hebben het er over 39 jaar nog steeds over ……
    Als je moet kiezen tussen je eigen geluk en geld dan kiest een gezonde vrouw voor geluk. Als je kiest voor rust of gezeik van een woesjoem dan kies je voor rust. Geld is niks

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?
    Moge Allah s.w.t. alles voor je vergemakkelijken. Het belangrijkste is dat je Allah swt aanbidt, Hem niet vergeet en jezelf niet. Heb jezelf lief en zorg ervoor dat je leuke, ontspannen dingen doet met de mensen die je lief hebt. Als je erover wilt praten, moet je dat ook echt enkel doen met de mensen waarbij het goed voelt.

    Geld komt en gaat, dat is maar een middel om het leven gemakkelijker te maken. Tuurlijk doet het pijn dat hij al het geld heeft afgenomen. Als je bewijzen hebt dan kun je er werk van maken door hem aan te geven en zo niet. Laat het aan Allah swt over. Uiteindelijk is hij de Rechter der rechters en zal hij vroeg of laat boeten.

    Wees Allah swt dankbaar dat je uit je rot-periode weg bent gehaald. Vergeet niet dat het leven een test is. Wellicht dat je door bepaalde dingen hierdoor geliefder bij Allah wordt of in rang verheven wordt.

    Laat de duivel je niet gek maken met allemaal vragen waar je geen antwoorden op krijgt in dit leven, maar werk naar het worden van een vrouw zoals je wenst dat je wilt zijn.

    Het komt allemaal goed in shaa Allah❤️

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    74
    16-05-2021

    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?
    Stuur een van je ooms op hem af hij gaat hem grillen op bbq

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7
    01-07-2021

    amien op jullie lieve berichten zusters, ik heb veel steun aan jullie reacties. Voor de vieze mannen die mij berichten met hoeveel geld hij van mij heeft SCHAAM jullie vieze schoften! Jullie zijn alleen uit op andere zaken, ga jullie zusje pesten in plaats van andere vrouwen lastig te vallen stelletje viezerekken gatverdamme kk ben niet naif mij zullen jullie nooit raken of in de val loken

  5. #20
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    amien op jullie lieve berichten zusters, ik heb veel steun aan jullie reacties. Voor de vieze mannen die mij berichten met hoeveel geld hij van mij heeft SCHAAM jullie vieze schoften! Jullie zijn alleen uit op andere zaken, ga jullie zusje pesten in plaats van andere vrouwen lastig te vallen stelletje viezerekken gatverdamme kk ben niet naif mij zullen jullie nooit raken of in de val loken
    Had ik je niet gewaarschuwd? Je kan je prive berichten uitschakelen. Je kan hier gaan zitten schelden en de mannen de schuld geven maar kijk wat je plaatst!! Mannen zijn wolven je komt te kwetsbaar en naif over en daar maken de meeste mannen maar al te graag misbruik van. Bescherm jezelf!!!!!! Geldt trouwen voor alle vrouwen hier op het forum. Grapjes maken mag maar stel je grenzen en niet overal op ingaan de meeste hebben een dubbele agenda

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7
    01-07-2021

    Thanx vieze honden zijn het misbruik maken van andermans verdriet! Waar is f e broeder en zuster liefde gebleven? Als of we geen oumah zijn. Ik ga zoeken hoe ik berichten kan uit zetten.

  7. #22
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Safi nu heb je een smoesje om met negers te gaan
    zo vies deze


    Nice
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16
    14-06-2021

    Iedereen heeft problemen het wordt steeds erger zeg. Sommige zijn stilletjes onderwater zitten vol met problemen en sommige stralen dat helemaal uit. Elke mens heeft zijn beproeving de ander iets meer. ( blijf positief dan komt het goed in sha Allah! Zelfverzekerd / zelfvertrouwen zeer belangrijk gewoon loslaten

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Mevrouwjuh-010 Bekijk reactie
    Iedereen heeft problemen het wordt steeds erger zeg. Sommige zijn stilletjes onderwater zitten vol met problemen en sommige stralingen dat helemaal uit. Elke mens heeft zijn beproeving de ander iets meer. ( blijf positief dan komt het goed in sha Allah! Zelfverzekerd / zelfvertrouwen zeer belangrijk gewoon loslaten
    Stralingen?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    16
    14-06-2021

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Stralingen?
    Haha aangepast was beetje te snel met typen.

  11. #26
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?
    Scheiden met ruzie
    Niet bepaald fraai dat je beroofd bent, of je dat geld niet terug kan krijgen hangt denk ik ervan af of je gedeelde rekening had en hoe de wet daarnaar kijkt. Vragen aan een jurist die zich met dat soort zaken bezighoud kan geen kwaad.
    Trouwen voor iets anders dan de wet in het land waar je woont is nooit aan te raden, groot risico dat je ineens rechteloos bent.

    Na een scheiding moet je jezelf hervinden, forceer niets, maar leef je leven en dan vind je vanzelf je weg. Al die gevoelens horen daarbij en ja, dat kan soms vermoeiend zijn.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?

    Je zegt dat je niet begrijpt waarom jou dit allemaal moet overkomen, Zie het als een levens les klagen en huilen waarom dit of dat mij nou overkomt zal je geen stap vooruit helpen en zielig lopen doen en je verhaal met heel de wereld delen zal je ook niet helpen. Wees een goede vrouw en stop met zeuren en klagen en ga lekker verder met je leven!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Safi nu heb je een smoesje om met negers te gaan
    hahaha jij komt vaak met negers en verhalen over ze...

    heb je misschien nieuwe verhalen over ze bro? ?
    Sterker door Strijd

  14. #29
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Sterkte. Vergeef hem en vergeet hem. Ga verder met je leven.
    Geduld is de sleutel

  15. #30
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Xsamiralove Bekijk reactie
    Mensen ik ben zo kapot, ik ben 8 maanden geleden gescheiden. Het was zo heftig!! Los van de ruzies heeft hij ook al mijn spaargeld van mij afgenomen. Al mijn spaargeld!! We waren alleen voor de Marokkaanse wet getrouwd dus kan het geld niet terug krijgen. We hebben geen kinderen samen gelukkig maar ik begrijp niet waarom mij dit allema moet gebeuren. Het doet zo een pijn elke keer als ik er aan denk hoe ik ben behandeld. Dan deenk i k vaak waarom ik. Is dit herkenbaar en welke advies zouden jullie mij hierin geven?


    Meskina is ook realistisch over de liefde. Een relatie is niet zaligmakend, is de boodschap.
    ‘Als we het over liefde hebben, gaat het altijd over een man, of over een partner. Dat vrouwen pas compleet zijn door een man is niet meer van deze tijd, toch? Meskina gaat over het leren van zelfliefde: je redt jezelf maar. Als dat al moet, trouwens.’

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...kum~bea133d4f/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit