1. #1
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Laatste date

    .
    Laatst gewijzigd door Swiss889: 03-07-2021 om 00:12 Reden: geouwehoer

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Mijn laatste date was 2 weken geleden . Een leuke meid !!!! Een 7,5

    Ze belde me 15 min voor tijd dat ze 30 minuten later zou komen . Trutje !!!! Geen probleem !!!!!
    Ik zei is goed !!!! Maar wel met de gedachte dat ze opgevoed moet WORDEN DOOR mij ….

    Mohim ik had meteen een plannetje bedacht ….

    Had meteen eten besteld !!!!! mn eten werd geserveerd ….. toen kwam ze binnen !!!! En was STOMVERBAASD dat ze me als een NEANDERTHALER aan het eten zag …..

    Ze zegt ben je al begonnen ???? Ik zeg … ja je ziet het !!!!!! En begon GRETIG door te eten ……

    Ze nam plaats en ik zei toen dat ik er niet van hou als een vrouw te laat komt en helemaal op de eerste DATE!!! Ze zei toen sorrry !!!! Ik zei oké geen probleem …

    Ik bestelde wat te drinken. vóór dr ….. en hebben toen een beetje over koetjes en kalfjes gepraat ….. mn biord was bijna leeg .

    In totaal iets van 15 min samen aan tafel gezeten … toen r vroeg ik om de rekening en heb betaalt en zei toen …. Was leuk en we spreken elkaar in sha Allah ….

    Ze was boos en zei ik ben helemaal uit Utrecht gekomen bla bla bla ….. toen zei ik … ja ik begrijp je !!!! TIJD IS KOSTBAAR !!!!!


    Safi fuck haar en weg wezen …..

    ze zit nu achter me aan … maar ik laat haar nog ff die 3 of 4 weken WACHTEN … voor dat ik een nieuwe afspraak met dr maak .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Heb wel spijt dat ik nog een drankje voor dr had besteld ….. die verdiende ze eigenlijk niet …..het was omdat de serveerster het vroeg ….. zou beetje raar zijn als ik dan zou zeggen nee ze krijgt niet ……

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik ben njet moeilijk met TIJDEN ofzo maar op een eerste date en je kent die persoon niet en je het geen band met die persoon en dan toch te laat komen en dat 15 min voor tijd !!!!zie ik als RESPECTLOOS …..

    Ze had me moeten bellen toen ze nog in Utrecht was … dan zou ik tegen dr zeggen …. Geen probleem we maken wel een nieuwe afspraak voor een andere keer ofzo ….. waarin ik haar dan een maandje zou laten wachten ……

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Tanger77 jij bent erg! Ik zou echt nooit meer contact met je opnemen.
    contact ??? Is maar hoe je het bekijkt …. Begin was het een tirade met allerlei beschuldigingen en dat ik geen manieren heb en schaamte heb en wie ik wel niet denk dat ik ben enzo …..

    Maar heb daar niet op gereageerd ……. En heb het zo gelaten ……. Paar dagen geleden stuurde ze me een app met sorry en dat ze niet zo had mogen reageren bla bla bla bla ……

    Dus komt in sha Allah wel een nieuwe date ……

    Maar weet eerlijk gezegd niet of ik dit wel wil …..ze is Irakees … wil liever een maroc …..

    En waarom zou je nooit meer contact met me opnemen ….. dus haar respectloze gedrag omdraaien zodat ik de slechte ben ????

    Ze wist donders goed al voordat ze dr huis verliet dat ze 30 minuten te laat zou komen …. Maar mij oas bellen 10 minuten voor afgesproken tijd ???? Dat deed ze met de gedachten dat ik waarschijnlijk al bijna op de afgesproken plek zou zijn en dat ik dan TOCH wel zou BLIJVEN …… zulke SPELLETJES mag ze met ANDERE spelen … niet met mij ….

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Zij heeft zich niet respectloos gedragen, ze was enkel wat later. Ze heeft haar excuses aangeboden en jij zei 'oké'. Ze heeft moeite voor je gedaan 'van Utrecht gekomen' wat ik zo lees uit je tekst.

    Ik zou je iig links laten liggen. Beetje kinderachtig.

    Ik kom volgens mij altijd te laat op dates. Ik wil nooit als eerst aankomen, dus dan maar later. Ik zeg ook altijd, 'we spreken 13.00 af maar ik ben altijd later, omdat ik nooit wil wachten'. Dan denkt diegene 'o dan kom ik ook later', maar ik weet dan dat diegene later komt dan 13.00 dus dan zou ik rond 15.00 verschijnen. Ze staan er altijd.
    wanneer je iemand HOOG hebt zitten !!!! OF laten we zeggen je hebt RESPECT voor die persoon dan kom je NIET te LAAT ….. als deze meid 59% korting kan krijgen op een make up setje en mket daarvoor op tijd komen … GELOOF ME DAN KOMT ZE OP TIJD!!!!

    Ik was BLIJKBAAR NIET BELANGRIJK GENOEG voor haar !!! ……. Geen probleem HOEFT ook NIET !!!!! Maar dan is die dame MIJN TIJD niet WAARD ….

    Dr EXCUSES mag ze dr dikke reet mee VEGEN ….. wat vóór excuses ….. dus ik kom 30 minuten te laat omdat ik nog ff dr laatste 30 minuten van de Grand Prix wil kijken van een race van Max Verstappen…. En dan 30 minuten later AAN KAKKEN … en dan gewoon SIMPEL SORRY zeggen???? Safi ??? Lekker makkeijk !!!!!!

    NIEMAND VRAAGT JOU OM ALS EERSTE AAN TE KOMEN …… maar om op TIJD te komen !!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je zegt ze HEEFT moeite gedaan ????? Daar heb ik SCHIJT aan ……al die moeite is niks WAARD … wanneer ze op dr RESPECTLOZE toer gaat ….

    En buiten alles … ik heb dit gedaan om haar te LEREN !!!!! En dat ze begrijpt dat ik geen HONDJE aan een lijn ben die WACHT tot de PRINSES er aan komt zodat ik haar kan ENTERTAINEN ……

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    teveel gehuil hier

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Vreselijk.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Wat is vreselijk? Vertel eens over jouw dates?
    Wat jullie allemaal meemaken.
    Ik heb niks te vertellen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    contact ??? Is maar hoe je het bekijkt …. Begin was het een tirade met allerlei beschuldigingen en dat ik geen manieren heb en schaamte heb en wie ik wel niet denk dat ik ben enzo …..

    Maar heb daar niet op gereageerd ……. En heb het zo gelaten ……. Paar dagen geleden stuurde ze me een app met sorry en dat ze niet zo had mogen reageren bla bla bla bla ……

    Dus komt in sha Allah wel een nieuwe date ……

    Maar weet eerlijk gezegd niet of ik dit wel wil …..ze is Irakees … wil liever een maroc …..

    En waarom zou je nooit meer contact met me opnemen ….. dus haar respectloze gedrag omdraaien zodat ik de slechte ben ????

    Ze wist donders goed al voordat ze dr huis verliet dat ze 30 minuten te laat zou komen …. Maar mij oas bellen 10 minuten voor afgesproken tijd ???? Dat deed ze met de gedachten dat ik waarschijnlijk al bijna op de afgesproken plek zou zijn en dat ik dan TOCH wel zou BLIJVEN …… zulke SPELLETJES mag ze met ANDERE spelen … niet met mij ….
    En daarom ben je na al die tijd nog vrijgezel, moeilijk mens ben je. Ze kan toch ook vertraging ondertussen hebben gekregen via ov?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    En daarom ben je na al die tijd nog vrijgezel, moeilijk mens ben je. Ze kan toch ook vertraging ondertussen hebben gekregen via ov?
    lees de reactie van flower … ze komt ALTIJD later …. Zonder reden …….. en zo zijn er meerdere vrouwen die dat doen ….. en waarom ??? Omdat ze er 9 van de 10 keer mee WEG KOMEN …. En dat de DATE het ALLEMAAL NETJES als een HONDJE SLIKT …..

    Ik GEEF meteen vanaf de BEGIN de RICHTING AAN ….. en de KEUZE is VERVOLGENS aan haar of ze op dr BOOT SPRINGT ja of nee….

    VERTRAGING met de OV???? Kan kan … maar ik heb dan mooi 30 MINUTEN om die ZOGENAAMDE vertraging te Googlen !!!!! Als er geen vertraging bkijkt te zijn ….. dan mag ze van mij de TGV naar huis pakken .

  13. #13
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Tanger en zijn fantasieverhalen weer.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    lees de reactie van flower … ze komt ALTIJD later …. Zonder reden …….. en zo zijn er meerdere vrouwen die dat doen ….. en waarom ??? Omdat ze er 9 van de 10 keer mee WEG KOMEN …. En dat de DATE het ALLEMAAL NETJES als een HONDJE SLIKT …..

    Ik GEEF meteen vanaf de BEGIN de RICHTING AAN ….. en de KEUZE is VERVOLGENS aan haar of ze op dr BOOT SPRINGT ja of nee….

    VERTRAGING met de OV???? Kan kan … maar ik heb dan mooi 30 MINUTEN om die ZOGENAAMDE vertraging te Googlen !!!!! Als er geen vertraging bkijkt te zijn ….. dan mag ze van mij de TGV naar huis pakken .
    Nogmaals, je bent een moeilijk mens.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Hij is van 1977 dus hij is of wordt 44. Maar hij is gescheiden en heeft kinderen
    Schattig hoe je het voor hem opneemt.