1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Ik heb in de loop der jaren hierover een opinie gevormd. Een afknapper voor mij is bij een BIG4 werken of überhaupt iets in de Finance/Consultancy in het (groot) bedrijfsleven.
    Simpel gezegd: andere mannen buiten haar tot op het bot uit zodat ik opwarmmaaltijden mag eten en de kids in het gevang. Dan doen ik het liever zelf, dat uitbuiten. Ik ben wat dat betreft enigszins conservatief (geworden).
    Niets aan toe te voegen.

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat ook wel relaxed is om gewoon ff te poolen en ene drankje te doen … door dat je aan het poolen bent ben je toch bezig en vandaar uit gebeuren er weer dingen dat je kan gebruiken om te kletsen. … als ze bv scheef stoot dan kan je zeggen dat ze een amateur is … zo breek je de ijs een beetje en komt ze wat losser .. hoeft niet lang te duren en daarna kan je wat gaan eten

    Tijdens het poolen moet ze ook over de tafel heen buigen …. Waaroor je haar goed kan checken …..

  3. #138
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Die incel stank is vanaf zimbabwe te ruiken.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Flower met haar elle lange politiek en sociaal correcte reacties die niet wil daten maar ondertussen boekdelen hier plaatst met de hoop dat ene prince charming haar vraagt voor een date of een levenslange whatsapprelatie stop flower we hebben je door
    Het meta antwoord: 'Gedrag rondom het sturen van digitale berichten dat een extra intentie of motivatie verraadt.'

    Het is een beetje semantiek. Let eens op op hoeveel mensen doen wat ik doe. Het is een verloren kunst.

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ohhhh nee hoor genoeg vrowien die dit doen …. Juist de vrouwelijke vrouwen doen dit ….

    En juist de iets wat mannelijke doen doet niet …
    De gros van de vrouwen is feminine en de gros van de mannen is niet masculine.

    We hebben dus heel veel vrouwelijke vrouwen en veel jongetjes ipv mannen. We hebben ook veel meer zwakke vrouwen dan sterke vrouwen. En veel meer jongetjes dan masculine mannen. Dan krijg je dit ja.

    Het is niet iets wat ik uit mijn duim zuig, maar gebasseerd op cijfers.

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    De gros van de vrouwen is feminine en de gros van de mannen is niet masculine.

    We hebben dus heel veel vrouwelijke vrouwen en veel jongetjes ipv mannen. We hebben ook veel meer zwakke vrouwen dan sterke vrouwen. En veel meer jongetjes dan masculine mannen. Dan krijg je dit ja.

    Het is niet iets wat ik uit mijn duim zuig, maar gebasseerd op cijfers.
    klopt .. tot de jaren 60/70/80 ging het goed .. tot dat de veowien en vooral de maatschappij feminine werd .

    De vrouw werd werd uit haar natuurlijke rol getrokken namelijk de hoeksteen de pilaar can het gezin …

    En dat mondde uit op een catastrofale botsing !!!!!!

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    klopt .. tot de jaren 60/70/80 ging het goed .. tot dat de veowien en vooral de maatschappij feminine werd .

    De vrouw werd werd uit haar natuurlijke rol getrokken namelijk de hoeksteen de pilaar can het gezin …

    En dat mondde uit op een catastrofale botsing !!!!!!
    Wel heel bijzonder dat de wereld nog kan draaien na deze catastrofale botsing

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door safiatje Bekijk reactie
    Wel heel bijzonder dat de wereld nog kan draaien na deze catastrofale botsing
    zo bijzonder is dat niet ….. het draait maar is naar de klote ……

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Ewa Prins Swiss krijg ik nog een antwoord. Hoe was het weer in Habbo Hotel. Niet iets te benauwd voor een pak?

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Antwoord? Over mijn horloge hahahhahhahha tegenwoordig moet je uitkijken met wat je online gooit. Iedereen worst tegenwoordig beroofd van zijn rolex
    Je komt voor de gemiddelde lezer over als een randdebiel. Just for your information.

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Ewa Prins Swiss krijg ik nog een antwoord. Hoe was het weer in Habbo Hotel. Niet iets te benauwd voor een pak?

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ik heb interessant lopen doen met begrippen als liefdestaal, ik heb het helemaal moeten uitleggen en ze zei steeds waarom wil je dat weten? Had ik het maar niet gedaan, deze PWC girl is alleen goed in haar vak maar sociaal was ze een ramp
    Wat heb je tegen haar gezegd? Ze vertrouwt je niet.

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Waarom heeft hij al zijn reacties verwijderd

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Waarom heeft hij al zijn reacties verwijderd
    Geen sporen achterlaten.

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Hij kon ook deze topic verwijderen...