1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ciao mensen deze site is echt tijdverspilling en alleen maar hopeloze domme mensen die alles serieus nemen. Begrijp echt niet hoe jullie hier elke dag komen reageren. Zeker geen leven en alles serieus nemen. Jullie zijn zo verslaafd aan deze domme site dat jullie op elke scheet willen reageren. Ga het echte leven leven en hou op met deze domme onzin. Doei
    Jeetje wat een reacties en ergens geef ik je wel gelijk 'Leef het echte leven'. Wat iemand wel draagt of niet draagt naar een date, ieder zijn meug. Waar iemand wel of geen indruk mee maakt is persoonlijk.

    Ik wil even reageren ook naar aanleiding van je vorige topic 'verleidingen' die je hebt verwijderd.

    Als je je rot voelt, sta dat gevoel dan gewoon toe en probeer te achterhalen waar dat gevoel vandaan komt. Het zijn allemaal signaaltjes. Je lichaam, geest wil je iets aangeven en wil je iets duidelijk maken. Ga daar eens mee zitten. Zodra men iets voelt gaan ze scrollen 'oeh dit voelt' en nog meer scrollen en mensen beledigen 'oeh gevoel is weg'. Keer in jezelf, niet op andere letten. Luister naar je intuitie dat is je tomtom in het leven. Als deze site niet goed voelt voor je, ga dan niet zomaar onzin praten en mensen uitschelden, maar log gewoon uit. In het echte leven ook. Log uit, als het je even teveel wordt. Wat ik daarmee bedoel is dat je gewoon full moet detoxen. Ben je niet tevreden met wat je doet, dat is helemaal oke. Het leven beweegt.

    Waar het om gaat is zorg dat als je morgen wakker wordt, dat je vandaag een leuke dag hebt gehad, dat je een paar dingen hebt gedaan die je echt tof vond (het kunnen ontmoetingen zijn met anderen, of dingen die je zelf leuk vond om te doen) en als je dan morgen wakker wordt (als je die mazzel hebt) dan is morgen niet eens 1% maar misschien 0,01% beter dan vandaag, 0,01% beter in je relaties* 0,01% beter in je kwaliteiten omdat je bijv. een bladzijde hebt gelezen.

    Dus je kan vandaag die bladzijde lezen, je kan vandaag die telefoon een aantal uur weg zetten, je kan vandaag deze gigantische uitdaging aangaan: een kwartier lang met je ouders zitten, echt zitten en praten zonder een telefoon in de buurt, zonder die verdoving, zonder afleiding. Je kan vandaag die workout doen van een kwartier. Als je dat gaat doen en je bent nog steeds moddervet, goed bezig! Je bent goed bezig. Je hebt getraind, ga een mooie maaltijd klaar maken. Dit is de weg van de meeste weerstand. Het is makkelijk om weer even die Marokko.nl te openen maar zodra jij op dat pad loopt van de meeste weerstand zal je meer tevreden zijn met je leven.

    Maar zodra jij op dat pad loopt, geplaveide, geasvalteerde, goedbelichte pad, kijkend naar je schermpje en dat er via een slangetje macdonals wordt gespoten. Als jij op jouw pad loopt en op die weg van de meeste weerstand, dan is het goed. Het maakt niet uit wat je resultaten zijn.

    Verslaving is ook verdoving. Marokko.nl is ook verdoving, afleiding etc. Kan je er niet mee omgaan log dan gewoon voor altijd uit en zoek lekker de natuur op, hou je bezig met zaken zoals het geloof, gezonde voeding, sporten etc.

    Misschien krijg je dit bericht onder ogen. Misschien ook niet.

    Sterkte

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    3
    03-07-2021

    too long didnt read

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Sunshine001 Bekijk reactie
    too long didnt read
    Was gericht naar Swiss, hij weet waar ik over spreek

    *mocht je het over mijn reactie hebben.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ciao mensen deze site is echt tijdverspilling en alleen maar hopeloze domme mensen die alles serieus nemen. Begrijp echt niet hoe jullie hier elke dag komen reageren. Zeker geen leven en alles serieus nemen. Jullie zijn zo verslaafd aan deze domme site dat jullie op elke scheet willen reageren. Ga het echte leven leven en hou op met deze domme onzin. Doei
    Pot ketel…

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Was gericht naar Swiss, hij weet waar ik over spreek

    *mocht je het over mijn reactie hebben.
    Ze vraagt om een samenvatting TLDR

  6. #171
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Bro niet iedereen kent die Reddit regels
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Bro niet iedereen kent die Reddit regels
    Haha! /S/

  8. #173
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Pegasus Bekijk reactie
    Pot ketel…
    Wollah ila!
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Als je een goede beschrijving van een slaaf wilt .

    Dan moet je aan een vrouw vragen wat een ideale man is ….

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    DOMINO EFFECT …..

    Moeder : ik heb geen man nodig

    Puber dochters : ik wil geen man

    Peuter zoon : ik wil geen man zijn









    Toekomstige vrouwen die willen trouwen : er zijn geen ECHTE mannen meer

  11. #176
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik denk dat jouw hersenen zich in jouw Rolex bevinden. Een vrouw wil er altijd goed uitzien, de ene doet het op een natuurlijke manier en de andere doet het op een neppe manier. Wat heeft dat te maken met mannen die hun bezittingen of uiterlijk gebruiken om interesse te proberen wekken bij een vrouw? Wat ik heb gemerkt, als je geen interesse toont in een man dan beginnen ze over een huis, auto of eender wat in de hoop dat je plots gaat bijdraaien. Zware afknapper! Bah!
    Ik wil niet dat je gelijk op me gaat springen. Maar ik heb 20 koeien in Marokko plus 3 ezels.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  12. #177
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Mocro_tram Bekijk reactie
    Ik wil niet dat je gelijk op me gaat springen. Maar ik heb 20 koeien in Marokko plus 3 ezels.
    Hahahahahhaah you is crazy.

    Ik zoek diepgang en geen oppervlakkige onzin. Rizq ligt in de handen van Allah 3azza wa jal. Vandaag ben je arm, morgen heb je het beter en omgekeerd. Mensen denken dat de zaken altijd blijvend zijn. Eenmaal rijk, altijd rijk.
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #178
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hahahahahhaah you is crazy.

    Ik zoek diepgang en geen oppervlakkige onzin. Rizq ligt in de handen van Allah 3azza wa jal. Vandaag ben je arm, morgen heb je het beter en omgekeerd. Mensen denken dat de zaken altijd blijvend zijn. Eenmaal rijk, altijd rijk.
    Maar....vergis je niet. Zelfs de profeet vzmh zei dat je iemand mag huwen vanwege zijn/haar bezittingen.

    Als iemand rijk is zegt dat ook iets over die persoon.

    Hij / zij heeft connecties en de wil om er wat van te maken. Een grote drang naar succes is een plusje in mijn boeken.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    DOMINO EFFECT …..

    Moeder : ik heb geen man nodig

    Puber dochters : ik wil geen man

    Peuter zoon : ik wil geen man zijn









    Toekomstige vrouwen die willen trouwen : er zijn geen ECHTE mannen meer
    Denkbeelden van de puber zoon, als ik dat aan een kapstok mag hangen. Er zijn nu 2 dingen meetbaar aan de hand in onze maatschappij (of de wereld):

    1. De mannen wordt verteld dat ze hun vrouwelijkheid moeten omarmen, dat ze liever en zachter moeten zijn en de vrouwen wordt verteld dat ze hun mannetje moeten staan. Aan mannen wordt verteld: wordt wat vrouwelijker en aan vrouwen wordt verteld: wordt wat mannelijker, dat wordt verkondigd onder het dogma: 'Want dan is het eerlijk' hiermee gaan we recht tegen het ontwerp van Allahswt in. Beide krachten zijn belangrijk en beide moeten in één persoon aanwezig zijn maar wel volgens deze verhoudingen: een dominante masculine energie met feminine energie erin (sterke man met af en toe emotie) en een dominante feminine energie met ook masculine energie erin (vrouwelijke vrouw met af en toe een vuist op tafel). Dit is hoe Allahswt het heeft ontworpen. Zo werkt het.

    2. Anderzijds heb je de grote grijze bende waar geen verschil meer zit tussen de man en de vrouw. Dit soort relaties zitten weinig spanning in.

    Polariteit is het verschil tussen deze twee polen en het gevaar als we dit pad verder door blijven wandelen dat we zometeen mannelijke vrouwen hebben en vrouwelijke mannen, dat betekent dat we ziek zijn en dat betekent dat de mannen zwaar verstoorde testosteron balans hebben en de vrouwen zwaar verstoorde oestrogeen balans hebben. Wat dus nu al aan het gebeuren is.

    Gooi daar het dogma boven op: 'Vrouwen jullie moeten stoer zijn, jullie moeten hard zijn, jullie moeten je mannetje staan.' 'Mannen jullie moeten veel meer huilen, jullie moeten niet zoveel presteren, minder verantwoordelijkheid dragen en zachter zijn.' Ik zeg niet dat een vrouw niet sterk mag zijn of dat een man niet mag huilen. Maar als een man op de snelweg zijn afslag mist en in huilen uit barst, dan is er iets niet goed met zijn hormoonbalans.

    Een man die ontzettend krachtig en sterk is en die een keer zacht is en geraakt wordt dat is echte man kracht. Of een vrouw die ontzettend feminine, open en vrouwelijk is en die een keer met de vuist op tafel slaat, dat komt binnen. Een man die elke dag huilend gedichtjes aan het schrijven is en een vrouw die elke dag met een vuist op tafel aan het slaan is, levert geen goeie dingen op. De natuur eist balans, continu. Die balans is zwaar verstoord.

    Betreft de vrouw die roept dat ze geen man nodig heeft. Die wil ik ook even parkeren. Dat is wat de social media goeroes ons willen wijsmaken. Je moet independent power women worden.

    Persoonlijk vind ik het niet iets moois om na te streven. Je vind een bepaalde afhankelijkheid in elkaar die je nooit in je eentje kan vinden. Ik ben van mening dat je geen kracht vind in onafhankelijk zijn, maar zwakte. Je vind vrijheid in ketens van zelfgekozen afhankelijkheid.

    Dat je jezelf moet kunnen dragen op alle vlakken daar sta ik 100% achter, maar voor veel mensen is onafhankelijkheid de vrijheid van verplichtingen. Je vind vrijheid en afhankelijkheid in menselijke verbinding, wat ons onderscheid van robots brengt ons nader tot elkaar en maakt ons krachtig.

  15. #180
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Mocro_tram Bekijk reactie
    Maar....vergis je niet. Zelfs de profeet vzmh zei dat je iemand mag huwen vanwege zijn/haar bezittingen.

    Als iemand rijk is zegt dat ook iets over die persoon.

    Hij / zij heeft connecties en de wil om er wat van te maken. Een grote drang naar succes is een plusje in mijn boeken.

    Bron al-yaqeen:

    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Een vrouw wordt om vier redenen gehuwd; haar bezittingen, haar status, haar schoonheid en haar geloof. Trouw met hen om hun geloof, opdat je zult slagen.”
    (al-Boekhaari en Moeslim)

    Deze overlevering leert ons dat wij de gelovige vrouwen moeten nemen tot onze metgezellen en dat als een vrouw om één van de andere redenen wordt gehuwd, dit huwelijk gedoemd zal zijn te mislukken. Het is waar! Schoonheid en charme zijn moeilijk te weerstaan, maar schoonheid vergaat en garandeert jou haar gehoorzaamheid niet. Haar financiële en wereldse status zijn onderhevig aan veranderingen, terwijl op geloof en godsvrees een stabiel huishouden gebouwd wordt. Het kan ook zo zijn dat door het kiezen van een vrouw om haar geloof, de rest jou sowieso wordt gegeven.

    Er is niks mis mee om een rijke man of vrouw te huwen mits het geloof ook goed zit. Maar om iemand te huwen louter omdat hij/zij rijk is … . Dat heeft ook een andere benaming: een gouden kooi. Zeker iemand wiens doel het is om werelds succes te behalen. Ik pas liever.