1. #31
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Dat heb je ook met mannen. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) 'off' is dan is dit zeker een afknapper.
    Mannen denken meestal heel hoog over zichzelf en ook als het aankomt op het uiterlijk. Ik weet zeker dat dit ook geldt voor TS. Wat hij alleen vergeet is dat wij vrouwen ook een man keuren op het uiterlijk en ook als het aankomt op andere zaken zoals onderhoud, succes etc.
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Wanneer spring je op die boot? Laat ik de vraag anders stellen, wat definiër je eigenlijk als een klik? Dat ondanks je gedrag dat ze alsnog contact met je opzoekt, blijkbaar voelde zij wel een klik. We doen even alsof het allemaal waar is wat je zegt.

    De keren dat ik een klik voelde had dat vooral te maken met vertrouwdheid. Herkenning van gelijke ervaringen, of karaktertrekken. Daar ben je dan mee gepokt en gemazelt, maar of het de ingrediënten zijn voor een duurzaam gelukkige contact/huwelijk? Mijn ervaring is in ieder geval van niet.

    Een tijdje geleden had ik weer zo'n klik met iemand. Al snel werd me duidelijk, door hem, dat huj een voorkeur had van iemand die tegenpool van hem was, juist geen herkenbaarheid en dergelijke.

    Wat drijft je in een zoektocht naar een partner? Waar bestaat die klik o.a. uit? Ik begrijp dat het geloof hoog in de vaandel staat, dat ten eerste, maar en dan verder?

    Ik hoor vrouwen vaak zeggen 'dat hij bid is belangrijk', dat is het zeker. Maar bidden is iets persoonlijks. Dat hij bid, zegt vrij weinig over zijn karakter (ervaring mee). Hij bid voor zichzelf. Dat iemand op hadj is geweest idemdito. Wanneer weet je of iemand verantwoordelijk genoeg is, respectvol genoeg is, het waard is etc. Dat weet je eigenlijk nooit tot dat je onder 1 dak woont.
    klik ?? Ik geloof niet zo in een INSTANT klik …. Ja wat betreft UITERLIJK wel … … maar iedereen is anders en iedereen kom op andere momenten los …. Ik kan op een date gaan waarbij de dame niet veel los laat …. En op de 4e date vertelt ze dr hele levens verhaal …..

    Je kan op een date gaan en begin kan het saai zijn en 3 weken later lig je dagekijks in een deuk van het lachen …….

    En je hebt het over mn gedrag …. Misschien denken jullie dat ik BOOSHEID naar haar troonde .. maar dat was zeer zeker NJET het geval … gewoon netjes … beleefd … aardig …. Maar liet wel zien dat het tijd was om te gaan ……. Hwt zou juist een afknapper zijn als ik BOOS zou doen …..

  3. #33
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Vervelende ervaring. Voordeel was denk ik wel dat je tijdens het daten haar eierstokken niet hoorde rommelen.
    Wnahhahha ja man pfff sommige hebben het alleen over trouwen en kinderen krijgen dan gooi ik die handdoek al in de ring

  4. #34
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Nee dat doe ik niet. De lat meteen (te) hoog leggen vind ik niet zo verstandig. Ik ben gewoon mezelf en als het klikt zit er misschien meer in, anders niet.
    Je mag eisen hebben toch, heb ik ook. Ik weet van mezelf dat ik er goed uit zie, ik verdien redelijk geld, geen miljonair hoor maar gewoon bovenmodale, en ik ben hoogopgeleid. Nu hoef ik van een date geen universitair masterdiploma te zien maar ik verwacht wel dat er wat hersens in zitten toch

  5. #35
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Amai wat een serial daters zijn jullie.
    Ik zou dat niet kunnen. Ik ben benieuwd naar hoe jullie jullie daarop voorbereiden.

    Hoe lang sta je voor de spiegel? Doe je moeite? Ga je nieuwe outfit kopen of heb je 1 outfit die je alleen maar draagt om indruk te maken.

    Trakteer jij de ander? Wie beslist waar en wat jullie doen?

    Ben je zenuwachtig? Wat doe je als de date jou echt niet bevalt? Blijf je zitten of verzin je een smoesje?

    Na hoeveel dates beslis je of je potentieel ziet in deze persoon of juist afhaakt?

    Bedankt voor jullie medewerking.
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #36
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Je mag eisen hebben toch, heb ik ook. Ik weet van mezelf dat ik er goed uit zie, ik verdien redelijk geld, geen miljonair hoor maar gewoon bovenmodale, en ik ben hoogopgeleid. Nu hoef ik van een date geen universitair masterdiploma te zien maar ik verwacht wel dat er wat hersens in zitten toch
    Dit is trouwens een verzoek van mij naar jou om samen te daten als je durft

  7. #37
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Amai wat een serial daters zijn jullie.
    Ik zou dat niet kunnen. Ik ben benieuwd naar hoe jullie jullie daarop voorbereiden.

    Hoe lang sta je voor de spiegel? Doe je moeite? Ga je nieuwe outfit kopen of heb je 1 outfit die je alleen maar draagt om indruk te maken.

    Trakteer jij de ander? Wie beslist waar en wat jullie doen?

    Ben je zenuwachtig? Wat doe je als de date jou echt niet bevalt? Blijf je zitten of verzin je een smoesje?

    Na hoeveel dates beslis je of je potentieel ziet in deze persoon of juist afhaakt?

    Bedankt voor jullie medewerking.
    Wat zou jij precies niet kunnen. Nee de dingen die jij opsomt zijn lekker relevant en zegt veel meer over jouw manier van voorbereiding op een date

  8. #38
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Wat zou jij precies niet kunnen. Nee de dingen die jij opsomt zijn lekker relevant en zegt veel meer over jouw manier van voorbereiding op een date
    Droogstoppel.

    Ik heb geen ervaring daarin dus kan jou dat helaas niet bevestigen.
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #39
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Droogstoppel.

    Ik heb geen ervaring daarin dus kan jou dat helaas niet bevestigen.
    Allemaal doen alsof ze nooit hebben gedate

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Onzin je weet niet waar ik het over heb. Vrouwen die met mij daten gaan af op mijn uiterlijk, dus JA uiterrlijk speelt voor de vrouw ook een rol!!
    Waarschijnlijk tref je gewoon de verkeerde.

  11. #41
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Scheinheiligerds allemaal doen alsof ze nooit hebben gedate
    Meskin, wesh wie denk jij dat je bent? Beledigen is een teken van zwakte. Als ik zou gedate hebben zou ik daar gewoon open over zijn, heb niks te verbergen en probeer al zeker op niemand indruk te maken. Heb hier zeer zeker NIKS mee te winnen dat ik vermeld dat ik nooit heb gedate. Verruim jouw horizon, er zijn genoeg verschillende soorten mensen met andere denkwijzen etc.
    Sincerity is the face of the soul.

  12. #42
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Meskin, wesh wie denk jij dat je bent? Beledigen is een teken van zwakte. Als ik zou gedate hebben zou ik daar gewoon open over zijn, heb niks te verbergen en probeer al zeker op niemand indruk te maken. Heb hier zeer zeker NIKS mee te winnen dat ik vermeld dat ik nooit heb gedate. Verruim jouw horizon, er zijn genoeg verschillende soorten mensen met andere denkwijzen etc.
    Hey chill, indruk maak je zeker niet

  13. #43
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Hey chill, indruk maak je zeker niet
    Eerst beledigen en dan kom je met chill af. Dat zei ik net . Wees gerust jij maakt ook geen indruk op mij. Fijne avond!
    Sincerity is the face of the soul.

  14. #44
    In The Lowest Place.

    Reacties
    1.473
    19-11-2013

    Mooi gezegd.
    Verlies niet de hoop, nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wanneer je iemand HOOG hebt zitten !!!! OF laten we zeggen je hebt RESPECT voor die persoon dan kom je NIET te LAAT ….. als deze meid 59% korting kan krijgen op een make up setje en mket daarvoor op tijd komen … GELOOF ME DAN KOMT ZE OP TIJD!!!!

    Ik was BLIJKBAAR NIET BELANGRIJK GENOEG voor haar !!! ……. Geen probleem HOEFT ook NIET !!!!! Maar dan is die dame MIJN TIJD niet WAARD ….

    Dr EXCUSES mag ze dr dikke reet mee VEGEN ….. wat vóór excuses ….. dus ik kom 30 minuten te laat omdat ik nog ff dr laatste 30 minuten van de Grand Prix wil kijken van een race van Max Verstappen…. En dan 30 minuten later AAN KAKKEN … en dan gewoon SIMPEL SORRY zeggen???? Safi ??? Lekker makkeijk !!!!!!

    NIEMAND VRAAGT JOU OM ALS EERSTE AAN TE KOMEN …… maar om op TIJD te komen !!!!!
    Hjb man jij bent zeker zo een tuig straat mentaliteit. Zulke als jou moeten aangepakt worden door zn gekke bitch. Helemaal uit laten kafferen