1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Nogmaals, je bent een moeilijk mens.
    lijkt maar zo . Ik ben juist super makkelijk in de omgang . Maar SPELLETJES spelen zoals EXPRES te laat komen mag ze doen en mag ze DOEN …. Werkt bij JONGETJES …. Niet bij MANNEN …..

    Voor mij is het gewoon HEEEEEEL simpel ….. als ze OP TIJD kan komen bij de UITVERKOOP bij de MEDIAMARKT….. dan kan ze ook op tijd KOMEN coor MIJ …


    https://m.youtube.com/watch?v=6Y8CAziY0nY

    Mediamarkt heeft schijt als ze VERTRAGING heeft met de OV…

    IK OOK

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Schattig hoe je het voor hem opneemt.
    ja dat heb ik ook nodig …. Iemand die het voor me OP NEEMT …

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    lijkt maar zo . Ik ben juist super makkelijk in de omgang . Maar SPELLETJES spelen zoals EXPRES te laat komen mag ze doen en mag ze DOEN …. Werkt bij JONGETJES …. Niet bij MANNEN …..

    Voor mij is het gewoon HEEEEEEL simpel ….. als ze OP TIJD kan komen bij de UITVERKOOP bij de MEDIAMARKT….. dan kan ze ook op tijd KOMEN coor MIJ …


    https://m.youtube.com/watch?v=6Y8CAziY0nY

    Mediamarkt heeft schijt als ze VERTRAGING heeft met de OV…

    IK OOK
    Moeilijk mens.
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja dat heb ik ook nodig …. Iemand die het voor me OP NEEMT …
    Gelukkig bestaan die mensen nog.

  4. #19
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Wat een horrorverhalen. Ik heb dit jaar mijn eerste "date" gehad in mijn leven maar was met een online vriendin. Ik mocht direct al zakken helpen meedragen.
    Sincerity is the face of the soul.

  5. #20
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Ik had bijna een gebroken arm. Dat kind weet wel wat te kopen.
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #21
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Wat een horrorverhalen. Ik heb dit jaar mijn eerste "date" gehad in mijn leven maar was met een online vriendin. Ik mocht direct al zakken helpen meedragen.
    !

    Ik heb ook zo’n vriendin. Ik dacht ik ga haar eens verrassen en ging onaangekondigd op bezoek. Kwam ik haar onderweg tegen; ze had boodschappen gedaan. Gaf ze mij gelijk een tas om te dragen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #22
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    !

    Ik heb ook zo’n vriendin. Ik dacht ik ga haar eens verrassen en ging onaangekondigd op bezoek. Kwam ik haar onderweg tegen; ze had boodschappen gedaan. Gaf ze mij gelijk een tas om te dragen.
    Hhhhhhh kreeg je ook de zwaarste tassen om te dragen?
    Sincerity is the face of the soul.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Dus het is vreselijk wat wij meemaken? Wat is daar vreselijk aan dan ik begrijp het nog steeds niet. Het is gewoon een ervaring rijker
    Ik ben sarcastisch.

  9. #24
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hhhhhhh kreeg je ook de zwaarste tassen om te dragen?
    Jaaaa (geen grap!).
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    393
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Mijn laatste date was 2 weken geleden . Een leuke meid !!!! Een 7,5

    Ze belde me 15 min voor tijd dat ze 30 minuten later zou komen . Trutje !!!! Geen probleem !!!!!
    Ik zei is goed !!!! Maar wel met de gedachte dat ze opgevoed moet WORDEN DOOR mij ….

    Mohim ik had meteen een plannetje bedacht ….

    Had meteen eten besteld !!!!! mn eten werd geserveerd ….. toen kwam ze binnen !!!! En was STOMVERBAASD dat ze me als een NEANDERTHALER aan het eten zag …..

    Ze zegt ben je al begonnen ???? Ik zeg … ja je ziet het !!!!!! En begon GRETIG door te eten ……

    Ze nam plaats en ik zei toen dat ik er niet van hou als een vrouw te laat komt en helemaal op de eerste DATE!!! Ze zei toen sorrry !!!! Ik zei oké geen probleem …

    Ik bestelde wat te drinken. vóór dr ….. en hebben toen een beetje over koetjes en kalfjes gepraat ….. mn biord was bijna leeg .

    In totaal iets van 15 min samen aan tafel gezeten … toen r vroeg ik om de rekening en heb betaalt en zei toen …. Was leuk en we spreken elkaar in sha Allah ….

    Ze was boos en zei ik ben helemaal uit Utrecht gekomen bla bla bla ….. toen zei ik … ja ik begrijp je !!!! TIJD IS KOSTBAAR !!!!!


    Safi fuck haar en weg wezen …..

    ze zit nu achter me aan … maar ik laat haar nog ff die 3 of 4 weken WACHTEN … voor dat ik een nieuwe afspraak met dr maak .
    Why zoveel puntjes :/

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    ZDat had ik nog niet door
    Jammer.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Doe je dan ook zo psychologisch achtig met je liefdestaal en schriftje enzo? Want dan zou ik wel wegrennen of voor je je schamen.
    Nee dat doe ik niet. De lat meteen (te) hoog leggen vind ik niet zo verstandig. Ik ben gewoon mezelf en als het klikt zit er misschien meer in, anders niet.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Soms schaam ik me voor mijn dates, dan hebben zo zo een latex broekje aan of van die hoge zwarte suede stilettos waar ze niet op kunnen lopen en een hoofddoek. Respect voor de hoofddoeken onder ons, maar pfff dan laten ze foto zien met mooie kantoor outfit komen ze op date hebben ze stilettos en nepwimper die half geplakt is. Ja dan schaam ik me gewoon en ben dan binnen 15min weg. Altijd die telefoontje van mn moeder als smoes
    Dat heb je ook met mannen. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) 'off' is dan is dit zeker een afknapper.

  14. #29
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Jaaaa (geen grap!).
    Twosant gag a oetschma. Volgende keer moeten we onze re3qar gebruiken.
    Sincerity is the face of the soul.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Blijkbaar wel, daarom nam ze nog contact met je op. Tussen de regels lees ik ook veel aannames. Doe gewoon relaxed, ook als ze te laat komt. Verwachtingen te hoog gespannen en te graag willen werkt contra-productief. Geef haar een datum voor een 2e date.
    eerlijk gezegd TOTAAL geen VERWACHTINGEN……. Dit soort dingen zie ik als kleine TESTJES die vrouwen vaak hebben …. En dan moet je ze ff het verschil laten zien tussen de jongens die ze gewend is en met de man met wie ze te MAKEN heeft …..


    Nogmaals …. Als ze op tijd kan komen op dr werk .. dan houdt dat in dat ze het KAN … en dr werk SERIEUS NEEMT ……gespannen ? Te graag Willen? In tegendeel juist …. Als ik netjes en braaf zou blijven hangen … zou ik te graag willen …

    Mohim iedereen is anders …….ik ben juist heel los in de omgang …maar TESTJES die pak ik gewoon zonder wrok aan