1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ewa Flower nog steeds geen date
    Jij bent hier toch de seriële dater, dwangmatig opzoek naar de volgende met steeds onbeschikbare, ongepaste (volgens jou) ontmoeteningen? I.p.v. een mooie ontmoeting/connectie die je verder wil verkennen (hoe een echte volwassen date hoort te zijn).


    Ik date niet.

  2. #257
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Jij bent hier toch de seriële dater, dwangmatig opzoek naar de volgende met steeds onbeschikbare, ongepaste (volgens jou) ontmoeteningen? I.p.v. een mooie ontmoeting/connectie die je verder wil verkennen (hoe een echte volwassen date hoort te zijn).


    Ik date niet.

    nou nou..... oke, eerlijk? Mijn laatste date was gisteren, maar even serieus dit was de 3e ontmoeting en ze wou shoppen!! Ik dacht oke, shoppen..... vrouwen en shoppen, ze pakte een tas van €400 en ze wou dat ik die ging betalen die grappenmaakster!! Dan ben je toch gestoord? Serieus, Flower, ben je dan niet gestoord? Weet je wat ze zei? Jongens die straatwijs zijn zijn eleganter en minder gierig. Ik dacht denk jij maar lekker wat je wil, die tas betaal je lekker zelf, we kennen elkaar niet zo lang! Maar ze weet natuurlijk wat voor baan ik heb, dus ze dacht owh die kan het makkelijk betalen het eten heb ik wel zelfbetaald maar het liefst had ik dat ze dat zelf zou betalen, want ik hoef haar nooit meer te zien

  3. #258
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Jij bent hier toch de seriële dater, dwangmatig opzoek naar de volgende met steeds onbeschikbare, ongepaste (volgens jou) ontmoeteningen? I.p.v. een mooie ontmoeting/connectie die je verder wil verkennen (hoe een echte volwassen date hoort te zijn).


    Ik date niet.
    dit is nou juist waarom mensen vaak een nare bijsmaak hebben na een date … zooooooo veeel druk …. Zooooo veel verwachtingen ……


    Ik stap er juist luchtig in …. Zonder verwachtingen ….. en heb zoiets van dat ik een leuke avond wil met lekkere eten … als de date ook nog mee valt dan is dat mooi meegenomen… zo niet dan heb ik toch nog een leuke avond gehad……

  4. #259
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dit is nou juist waarom mensen vaak een nare bijsmaak hebben na een date … zooooooo veeel druk …. Zooooo veel verwachtingen ……


    Ik stap er juist luchtig in …. Zonder verwachtingen ….. en heb zoiets van dat ik een leuke avond wil met lekkere eten … als de date ook nog mee valt dan is dat mooi meegenomen… zo niet dan heb ik toch nog een leuke avond gehad……
    Daar heb je de datinggoeroe. Je gelooft dat de dingen die je zegt, een zeer gedegen experimentele ondergrond hebben. Je lijkt het allemaal te weten, liefdesgoeroe, vrouwenexpert, maar het enige wat ontbreekt is iemand om het echt mee te delen.

    Verwachtingen zijn een controle-actie die voortvloeit uit ons onvermogen om onze teleurstelling rond een onmetelijke behoefte te accepteren.

  5. #260
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Daar heb je de datinggoeroe. Je gelooft dat de dingen die je zegt, een zeer gedegen experimentele ondergrond hebben. Je lijkt het allemaal te weten, liefdesgoeroe, vrouwenexpert, maar het enige wat ontbreekt is iemand om het echt mee te delen.

    Verwachtingen zijn een controle-actie die voortvloeit uit ons onvermogen om onze teleurstelling rond een onmetelijke behoefte te accepteren.
    Niet zo aardig van me. Excuus.

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    nou nou..... oke, eerlijk? Mijn laatste date was gisteren, maar even serieus dit was de 3e ontmoeting en ze wou shoppen!! Ik dacht oke, shoppen..... vrouwen en shoppen, ze pakte een tas van €400 en ze wou dat ik die ging betalen die grappenmaakster!! Dan ben je toch gestoord? Serieus, Flower, ben je dan niet gestoord? Weet je wat ze zei? Jongens die straatwijs zijn zijn eleganter en minder gierig. Ik dacht denk jij maar lekker wat je wil, die tas betaal je lekker zelf, we kennen elkaar niet zo lang! Maar ze weet natuurlijk wat voor baan ik heb, dus ze dacht owh die kan het makkelijk betalen het eten heb ik wel zelfbetaald maar het liefst had ik dat ze dat zelf zou betalen, want ik hoef haar nooit meer te zien
    Misschien moet je innerwerk doen, want je treft steeds de verkeerde? Misschien ligt het aan jou.

  7. #262
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Niet zo aardig van me. Excuus.
    njet aardig ??? Je zegt niks verkeerds in mijn ogen …… maar ik begrijp dat je je lolbroekje vandaag aan hebt ….

    Maar dat is wat ik ooo bedoel .. als je die controle actie weg kaat …. En je niet druk maakt om de teleurstelling dan kan de date alleen maar mee vallen …..

    Wat ik vaak om mee heen zie bij mensen is dat ze ze zich enkel focussen op hun doel .. maar nooit stuk staan bij ene worst case scenario…. Als je ook wat tijd besteed aan een worst case scenario dan is de teleurstelling vaak ook minder hard …..


    Ik heb ook nooit spijt can dr dingen in mn leven omdat ik alle scenario’s overpeins en als het dan niet loopt zoals ik zou willen dan heb ik daaar heel snel vrede mee

  8. #263
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Misschien moet je innerwerk doen, want je treft steeds de verkeerde? Misschien ligt het aan jou.
    Jaa jaa misschien ligt het aan mij juist door te daten leer je jezelf beter kennen en wat je wel en niet accepteert van de ander.

    Ik raad je aan wat minder boeken te lezen en uit je hol te komen en kijken wat voor wereld voor je opengaat. Je zal versteld staan, tegenwoordig is het daten om het daten zoals 19tanger77 zegt dus sws zal je zeker iemand treffen of misschien net als ik een paar per week dan kan je de beste selecteren

  9. #264
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Jaa jaa misschien ligt het aan mij juist door te daten leer je jezelf beter kennen en wat je wel en niet accepteert van de ander.

    Ik raad je aan wat minder boeken te lezen en uit je hol te komeb en kijken wat voor wereld voor je opengaat. Je zal versteld staan, tegenwoordig is het daten om het daten zoals 19tanger77 zegt dus sws zal je zeker iemand treffen of misschien jet als ik een paar per week dan kan je de beste selecteren
    Play love detective: kijk naar je datinggeschiedenis. Maak een tijdlijn. Vraag jezelf af waarom je met die meiden hebt gedate en zoek naar een patroon. Wees eerlijk tegen jezelf. Leer je attachment style en ontdek hoe je opvoeding en sociame milieu invloed heeft op wie je kiest.

    Geen dank.

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    njet aardig ??? Je zegt niks verkeerds in mijn ogen …… maar ik begrijp dat je je lolbroekje vandaag aan hebt ….

    Maar dat is wat ik ooo bedoel .. als je die controle actie weg kaat …. En je niet druk maakt om de teleurstelling dan kan de date alleen maar mee vallen …..

    Wat ik vaak om mee heen zie bij mensen is dat ze ze zich enkel focussen op hun doel .. maar nooit stuk staan bij ene worst case scenario…. Als je ook wat tijd besteed aan een worst case scenario dan is de teleurstelling vaak ook minder hard …..


    Ik heb ook nooit spijt can dr dingen in mn leven omdat ik alle scenario’s overpeins en als het dan niet loopt zoals ik zou willen dan heb ik daaar heel snel vrede mee
    Psychisch beschouwd, een mooie gezonde levenshouding.

  11. #266
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Psychisch beschouwd, een mooie gezonde levenshouding.
    ja vind ik ook … dat is wat ik al mn fans hier op Marokko.nl wil mee geven ….. een gezonde levenshouding ……

  12. #267
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Play love detective: kijk naar je datinggeschiedenis. Maak een tijdlijn. Vraag jezelf af waarom je met die meiden hebt gedate en zoek naar een patroon. Wees eerlijk tegen jezelf. Leer je attachment style en ontdek hoe je opvoeding en sociame milieu invloed heeft op wie je kiest.

    Geen dank.
    Owhh gaan we op die tour....laat my jou analyseren.... je bent een beetje onbetrouwbaar over daten, je bent puur, krachtig en mooi. En je wilt een liefdevolle, gezonde en duurzame huwelijk. Je bent al enige tijd uit een relatie en denkt dat je misschien klaar bent om weer verliefd te worden. Je weet dat er zoveel meer mogelijk is, maar je durft niet. Vooral door wat je hier leest op m.nl Dus een zachte herinnering voor jou er zit wijsheid in elke moeilijke ervaring die je hebt gehad in je liefdesleven. Je zal nu de beste kiezen en treffen. Ik zie jou, omdat ik mezelf in jou zie. Geen zelfbelang, gewoon echte empathie en medeleven

  13. #268
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    En zo opereert eenieder vanuit zijn eigen brein.

  14. #269
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Droge Je doet geneens moeite om te zeggen of het waar is of om te ontkrachten.

    Je zit nu op 108 reacties
    Ik zal in deze reactie niet bezuinigen op integriteit. Het zit namelijk zo: of men het wil toegeven of niet, ik denk dat het willen van een mooi intiem partnerschap en het nog niet hebben, een van de meest pijnlijke menselijke ervaringen kan zijn die men kan doormaken. Als het aankomt op daten dan is men het ene moment op weg naar een potentiele huwelijkssverbinding en voelt men zich tevreden, enthousiast en hoopvol over de toekomst en het volgende moment op de downswing van afwijzing, frustratie, verwarring en uitzichtloosheid over de toekomst. Het is een jungle.

  15. #270
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Daten is vermoeiend. Je leuke ik meenemen, enthousiast.... etc en dan shit... je hebt weer wat gevonden wat je niet leuk vindt....

    Tja... misschien zoek je er wel naar.... allaha3lem. Tip. Geen details delen... is je zonde openbaren... welkom.... extra bestraffing in t hiernamaals