1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Vraag aan dames over: niet veel seksueel ingesteld te zijn

    Zouden jullie dames kunnen trouwen met een man die niet erg seksueel ingesteld is?

    Aangezien ik niet getrouwd ben en me niet bezig houd met seksualiteit, beschouw ik seksualiteit als een middel om kinderen te krijgen.

    Als ik getrouwd zou zijn, dan zou denk ik ook zo denken. Gewoon seksualiteit met je vrouw hebben, zodra we een kind willen?

    Ik zou denk ik om de drie, vier weken met me vrouw naar bed gaan, dus gemiddeld 1 keer maand, of minder zelfs.

    Ik ben gewoon niet extreem seksueel ingesteld.

    Dus ik wil een vrouw niet perse voor de seks, maar meer voor de gezelligheid en om kinderen te krijgen?

    Ben ik raar? Graag serieuze reactie...
    Sterker door Strijd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Zou dat zelf niet kunnen maar er zijn vrouwen die ook zo zijn dus zou het wel uitvragen als je iemand leert kennen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Nee je bent niet raar. Is voor vele vrouwen een droom. Niet alles draait om gemeenschap idd.
    Dank je voor je bericht. Ik ben blij dat je zegt dat niet alles draait om gemeenschap, want we zijn mensen, geen dieren.
    Sterker door Strijd

  4. #4
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Zouden jullie dames kunnen trouwen met een man die niet erg seksueel ingesteld is?

    Aangezien ik niet getrouwd ben en me niet bezig houd met seksualiteit, beschouw ik seksualiteit als een middel om kinderen te krijgen.

    Als ik getrouwd zou zijn, dan zou denk ik ook zo denken. Gewoon seksualiteit met je vrouw hebben, zodra we een kind willen?

    Ik zou denk ik om de drie, vier weken met me vrouw naar bed gaan, dus gemiddeld 1 keer maand, of minder zelfs.

    Ik ben gewoon niet extreem seksueel ingesteld.

    Dus ik wil een vrouw niet perse voor de seks, maar meer voor de gezelligheid en om kinderen te krijgen?

    Ben ik raar? Graag serieuze reactie...
    Je bent niet raar je bent gewoon een vrouw en doet alsof je een man bent

  5. #5
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Nee je bent niet raar. Is voor vele vrouwen een droom. Niet alles draait om gemeenschap idd.
    Die gast is gewoon een vrouw. Een man zou nooit zoiets zeggen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Er zijn ook mannen die een vrouw willen gewoon vanwege de sfeer en de gezelligheid om dus niet alleen te zijn bijvoorbeeld.

    Ik vind het niet goed om je vrouw vanuit het perspectief van je driften te benaderen.
    Sterker door Strijd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Zou dat zelf niet kunnen maar er zijn vrouwen die ook zo zijn dus zou het wel uitvragen als je iemand leert kennen.
    Ken je zulke? Heb je veel, of niet veel zulke vrouwen?
    Sterker door Strijd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Een man die die niet meerdere keren per week zoniet elke dag opgewonden of laat ik het zo zeggen niet erg zou vinden om sex te hebben . Daaar is iets mee aan de hand .

    Zoals jiji het beschrijft dat je 1 keer per maand wilt en dat al bijna met tegenzin . Houd in dat je gewoon A sexueeel bent .

    Ik vind het wel heeeeeeel erg GOED van jou dat je dit aangeeft en in sha Allah ook zult AANGEVEN aan je toekomstige of specifiek op zoek gaat naar een vrouw die ook A SEXUEEL is …..

    Het zou denk ik een HEl zijn om met een A SEXUELE partner te belanden .. een ware nachtmerrie!!!!!


    Veeel respect voor jou !!! Echt waar dat meen ik

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Dat is iets dat je nu nog niet kunt weten. Je maakt beslissingen over situaties die je nog niet kent. Het ontbreekt je aan cruciale informatie. Zonder aanvullende info kun je ook geen goede beslissingen maken.
    waat zeg jiji nou man !!!!! Elke gezonde man die is een tikkende tijdbom zodra die de pubertijd in gaat !!!!!

    Geloof me nou maar al heb je als man 15 nooit een vrouw gehad dan zul je als GEZONDE man ALSNOG die OERDRANG hebben !!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Veeel respect voor jou !!! Echt waar dat meen ik
    Nee man. Ik ben niet A seksueel. Ik heb wel seksuele energie. Maar die energie kun je beter aan iets nuttigs besteden.

    Je kan toch ook met je vrouw praten en wandelen hand in hand. Waarom zou je elke dag met je vrouw naar bed willen? Dat zijn heidense praktijken.

    Je vrouw is je dame en niet een stuk vlees om te bespringen.
    Sterker door Strijd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nee man. Ik ben niet A seksueel. Ik heb wel seksuele energie. Maar die energie kun je beter aan iets nuttigs besteden.

    Je kan toch ook met je vrouw praten en wandelen hand in hand. Waarom zou je elke dag met je vrouw naar bed willen? Dat zijn heidense praktijken.

    Je vrouw is je dame en niet een stuk vlees om te bespringen.
    1 keer per maand is behoorlijk A SEXUEEL en dan ben ik nog mild !!!!

    Tuurkijk kan ik met een vrouw wandelen en praten en hand in hand lopen … maar zodra we thuis zijn dan laat ik haar alle hoeken van het huis zien ene trek ik haar helemaal UIT ELKAAR !!!!!

    Weet je wat voor energie dat kost om bij zo een een wandeling haar gezeur aan te horen ???? Moet die energie daarna echt kwijt !!!


    vreouw is zeer zeker een stuk vlees de ik wil bespringen als een slager !!!!

    Als ik haar maar 1 keer kan bespringen in een maand dan is ze NUTTELOOS voor maar . Dan ga ik liever met mn vrienden wandelen en praten

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nee man. Ik ben niet A seksueel. Ik heb wel seksuele energie. Maar die energie kun je beter aan iets nuttigs besteden.

    Je kan toch ook met je vrouw praten en wandelen hand in hand. Waarom zou je elke dag met je vrouw naar bed willen? Dat zijn heidense praktijken.

    Je vrouw is je dame en niet een stuk vlees om te bespringen.
    ik wil je wel adviseren om specifiek op zoek te gaan naar een 1 keer in de maand vrouw !!!!!


    zou echt weg zijn voor een vrouw als zij njet A sexueel is

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    1 keer per maand is behoorlijk A SEXUEEL en dan ben ik nog mild !!!!

    Tuurkijk kan ik met een vrouw wandelen en praten en hand in hand lopen … maar zodra we thuis zijn dan laat ik haar alle hoeken van het huis zien ene trek ik haar helemaal UIT ELKAAR !!!!!

    Weet je wat voor energie dat kost om bij zo een een wandeling haar gezeur aan te horen ???? Moet die energie daarna echt kwijt !!!


    vreouw is zeer zeker een stuk vlees de ik wil bespringen als een slager !!!!

    Als ik haar maar 1 keer kan bespringen in een maand dan is ze NUTTELOOS voor maar . Dan ga ik liever met mn vrienden wandelen en praten
    Te veel seks is niet goed voor je. Het bezorgt je een schuldgevoel achteraf.

    Beter gewoon met controle.

    Seks is geen primaire behoefte. Het is iets secundair.
    Sterker door Strijd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik wil je wel adviseren om specifiek op zoek te gaan naar een 1 keer in de maand vrouw !!!!!


    zou echt weg zijn voor een vrouw als zij njet A sexueel is
    Ik zou voorstellen 1 x per maand. Maar goed als mijn vrouw erop zou aandringen en me verleiden, dan misschien 2 of 3 keer. Maar sowieso echt niet elke dag ! !
    Sterker door Strijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Te veel seks is niet goed voor je. Het bezorgt je een schuldgevoel achteraf.

    Beter gewoon met controle.

    Seks is geen primaire behoefte. Het is iets secundair.
    I confess!!!!! I am GUILTY AS HELL!!!! Dus kom maar op met die schuldgevoelens!!!!!!


    kijk het is NIET erg dat je zo bent !!!! Is het ABNORMAAL???? Ja dat is het wel !!!! Maar is NIET ERG!!!


    Het word pas erg als je gaat trouwen en je komt bij een vrouw die niet A sexueel is … dan is het WEL ERG!!!!


    Dus gewoon op zoek gaan naar een vrouw die net als jji is !