1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Ben je aseksueel

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik zou voorstellen 1 x per maand. Maar goed als mijn vrouw erop zou aandringen en me verleiden, dan misschien 2 of 3 keer. Maar sowieso echt niet elke dag ! !
    oke oké NU komen we ergens !!!!

    Maar dan mket het wel zo zijn dat je GOED mket kunnen acteren en doen alsof je SUPER ZIN hebt en ook goed kunt presteren zonder dat je zij hebt ….

    Want als je daar te werk gaat als een persoon die geen zin heeft dan is dat natuurlijk ook een afknapper voor een vrouw !!!

    En het is ook een afknapper voor een GEZINDE vrouw als zij steeds dr initiatief moet nemen ….

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door kippendief Bekijk reactie
    Ben je aseksueel
    Nee, maar ik wil gewoon bewust omgaan met zulke dingen. Waarom zou ik zomaar mijn zaad verspillen?

    Echt waar, als je elke dag seks wil, dan ben je echt niet goed in je hoofd.

    Ik heb ook andere hobby's in mijn leven. Elke dag is gewoon ziek. Oversekst is dat.
    Sterker door Strijd

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Het gaat wel moeilijk voor jou worden ouwe !!!

    Je wilt een onderdanige vrouw en ze moet ook nog A sexueel zijn !!! Pfffff succes

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Het gaat wel moeilijk voor jou worden ouwe !!!

    Je wilt een onderdanige vrouw en ze moet ook nog A sexueel zijn !!! Pfffff succes
    Maar als mijn vrouw veel en echt van mijn houdt, dan kan ze toch ook rekening houden met wat ik wil?
    Sterker door Strijd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Maar als mijn vrouw veel en echt van mijn houdt, dan kan ze toch ook rekening houden met wat ik wil?
    ik hoop het voor je . Dat je zo eentje vind

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik vind dit wel heel belangrijk !!!! En mensen die hier niet goed mee omgaan vind ik SMERIGE VIEZE MENSEN !!!

    Een vrouw die A sexueel is en toch gewoon een huwkijk in stapt ….. is voor mij het zelfde als een man die HOMO is en dan alsnog een huwkijk in stapt met een vrouw !!!!!

    Dit kun je als man/ vreouw niet maken .


    Ga gewoon op zoek naar een vrouw die ook zo is o safi . Dr zijn er genoeg zoals een lid zei

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik hoop het voor je . Dat je zo eentje vind
    Waarom zou een maagd vrouw opeens zo zijn, zoals jij dat omschrijft?

    Als een vrouw die maagd is, nooit seks gehad heeft, dan is ze niet veel gewend en dan gaat ze echt niet zo zijn, denk ik..
    Sterker door Strijd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Waarom zou een maagd vrouw opeens zo zijn, zoals jij dat omschrijft?

    Als een vrouw die maagd is, nooit seks gehad heeft, dan is ze niet veel gewend en dan gaat ze echt niet zo zijn, denk ik..
    ze is misschien niet veel gewend maar ze heeft net zoals een man een OERGEVOEL !!! Vergis je daar niet in !!!!!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    .. is voor mij het zelfde als een man die HOMO is en dan alsnog een huwkijk in stapt met een vrouw !!!i
    Juist mannen die veel seks hebben met vrouwen, worden homo's!

    Een man die veel seks heeft met vrouwen, raakt op een gegeven moment op vrouwen uitgekeken en gaat steeds zijn seksuele grenzen verleggen..

    Ik ben juist de echte man..
    Sterker door Strijd

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Waarom zou een maagd vrouw opeens zo zijn, zoals jij dat omschrijft?

    Als een vrouw die maagd is, nooit seks gehad heeft, dan is ze niet veel gewend en dan gaat ze echt niet zo zijn, denk ik..
    brier ik praat nu SERIEUS met je !!! Ik dol vaak hier !!!

    Maar dit meen ik echt .

    Kijk je hebt vaak aangeven dat je een maagd wilt !!! En dan hun ik je ook !!!!


    Maar in jou gevel zou ik voor een vrouw gaan die door ervaring weet dat ze genoeg aan 1 keer per maand heeft !

    Stel je trouwt een maagd en jiji kunt haaar njet bevredigen dan vind ik dat heel zielig voor haar en jou . En dat gaat een grote effect hebben op de rest can de huwkijk !


    Ik zal je eerlijk zeggen . Een vrouw waar ik maar 1 keer per maand boven op mag klimmen van haar zal ik SCHEIDEN al heb ik 39 kinderen met haar .

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Juist mannen die veel seks hebben met vrouwen, worden homo's!

    Een man die veel seks heeft met vrouwen, raakt op een gegeven moment op vrouwen uitgekeken en gaat steeds zijn seksuele grenzen verleggen..

    Ik ben juist de echte man..
    hmmmmm weet ff niet wat ik niet zeggen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nee, maar ik wil gewoon bewust omgaan met zulke dingen. Waarom zou ik zomaar mijn zaad verspillen?

    Echt waar, als je elke dag seks wil, dan ben je echt niet goed in je hoofd.

    Ik heb ook andere hobby's in mijn leven. Elke dag is gewoon ziek. Oversekst is dat.
    oke ik begrijp het wel maar.
    Vergeet niet dat een vrouw depressief wordt wanneer ze haar seksualiteit moet onderdrukken. En een vrouw is zeker geen extensie van jouw morele verhevenheid of "leuk gezelschap" terwijl jij als een verheven celibaat neerkijkt op de gezonde mensen die jij neerzet als dieren. Zij is een mens met haar eigen belangen en behoeften.

    dus ik zou gaan voor een vrouw met een laag libido dan is daar niets mis mee. Doe hier goed onderzoek naar en neem dit niet lichtjes op.vrouwen houden er niet van om hierover ontgoocheld te worde.

    Als je niet aseksueel bent heb je sws psychologische problemen dan heb ik het over het beeld dat jij over seks hebt. Ontwikkeld.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door kippendief Bekijk reactie
    Als je niet aseksueel bent heb je
    sws psychologische problemen dan heb ik het over het beeld dat jij over seks hebt. Ontwikkeld.
    Je bent zelf psychisch als je elke dag seks wil.
    Juist hyperseksualiteit is een psychische aandoening.
    Sterker door Strijd

  15. #30
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je bent zelf psychisch als je elke dag seks wil.
    Juist hyperseksualiteit is een psychische aandoening.
    Hyperseksualiteit is vaker seks hebben op een dag en niet 1x op een dag. Elke dag seks hebben is gezond en meestal wil de vrouw dat ook (ligt aan de leeftijd)