1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Ze zijn er geloof me.maar die kom je niet zo maar tegen.Het is niet die Marokkaanse troep zoals op deze site of die alle straten bevolken.
    Zulke nette Hollandse zitten echt niet op jou en mij te wachten. Zulke huwen met nette Hollandse heren.
    Sterker door Strijd

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Heb je behoorlijk mis.
    Ze willen geen hollandse man juist.die trouwen meestal met een buitenlander omdat ze de hollandse man niet mans genoeg vinden.vaak drinken en roken die vrouwen ook niet.ken een marokkaan of drie in mijn omgeving die zo een vrouw hebben.
    Je word best jaloers op ze.maarja ze zijn wel schaars.
    Juist Hollandse mannen hebben succes. Toegang tot het systeem en connecties.

    Je kan mij niet wijs maken, dat een nette Hollandse jou of mij zou willen.

    Misschien ben jij een uitzondering, maar kom op, Hollanders zijn van eigen volk eerst.
    Sterker door Strijd

  3. #213
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Juist Hollandse mannen hebben succes. Toegang tot het systeem en connecties.

    Je kan mij niet wijs maken, dat een nette Hollandse jou of mij zou willen.

    Misschien ben jij een uitzondering, maar kom op, Hollanders zijn van eigen volk eerst.
    Nou nou.. niet zo onzeker zijn..

  4. #214
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Nou nou.. niet zo onzeker zijn..
    Het was niet aan jou gericht. Niet gelijk bijdehand doen.
    Sterker door Strijd

  5. #215
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zus, waar haal je de energie vandaan?

    Alles is best zolang er nergens dwang is. Elk potje past een dekseltje.
    Daar hebben mijn voorouders[emoji23] voor gestreden, dat ik ontwikkeld ben. [emoji849]
    Alleen kwamen mijn voorouders hier gewoon om te werken en verder geen igheshewen met ik had ook in marokko kunnen trouwen waar ik het goed had ipv met jou te trouwen. Nee die kwamen hier nichan om te werken. En bleven moslims zonder verdere igheshiwen.

    En de rest van de zusters, jullie ook een fijne vrijdag!
    Wat versta jij onder je woorden? Wanneer ben je ontwikkeld en wanneer niet en is dwang altijd slecht gezien je zegt: zolang er nergens dwang is?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #216
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dat is jou probleem. Je vergelijkt elke marokaan die naar hier is gekomen met je analfabete schoonfamilie die vanonder een berg uit Marokko komt. Opgeleide marokkanen met een universitair diploma die het goed hebben IN MAROKKO klinkt je onbekend in de oren, daarom denk je dat ieeeeeedereen zoals je schoonfamilie uit de rif is.
    Is trouwens niet de eerste keer dat je denigrerend doet over marokkaanse marokkanen, be3da je eigen volk

    Ik voel mij niet vernedert alhamdoulilah. Ik zeg dat jij mij wou vernederen door je manier van praten en dit lekker openbaar, had je gedacht dat iedereen lekker met je mee zou lachen maar mooi niet.
    Ik schaam me voor niets. Moest ik mijn man niets meer te bieden hebben dan papieren was hij 6 jaar geleden al gescheiden van mij. Dat heeft namelijk geen invloed op zijn papieren omdat hij er heeft door de geboorte van ons kind.

    Je hebt het altijd over de moeders die hun zoontjes opvoeden als prinsen en zo de stereotypes in stand houden, wel je moeder zou je beter eens heropvoeden met die bekrompen gedachtegang van je dat elke man van daar enkel trouwt met een van hier voor papieren.

    Op een punt heb je wel gelijk, dat vele marokkaanse vrouwen zo denken. Dat komt omdat ze, zoals ik eerder al zei, van onder een of andere berg komen uit marokko en dat als standaard nemen om te vergelijken. Maar als je eens naar de steden gaat in marokko zie het verschil. Maar zo ver zijn jullie nog niet, nee, jullie denken dat de tijd daar stil is blijven staan toen je overgrootouders naar hier kwamen. En ja, altijd vakanties in de rif kan ik je geen ongelijk geven dat je zo denkt.
    Nee heb het verwijderd.

    Succes met het vinden van betaalde arbeid.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #217
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dat is jou probleem. Je vergelijkt elke marokaan die naar hier is gekomen met je analfabete schoonfamilie die vanonder een berg uit Marokko komt. Opgeleide marokkanen met een universitair diploma die het goed hebben IN MAROKKO klinkt je onbekend in de oren, daarom denk je dat ieeeeeedereen zoals je schoonfamilie uit de rif is.
    Is trouwens niet de eerste keer dat je denigrerend doet over marokkaanse marokkanen, be3da je eigen volk

    Ik voel mij niet vernedert alhamdoulilah. Ik zeg dat jij mij wou vernederen door je manier van praten en dit lekker openbaar, had je gedacht dat iedereen lekker met je mee zou lachen maar mooi niet.
    Ik schaam me voor niets. Moest ik mijn man niets meer te bieden hebben dan papieren was hij 6 jaar geleden al gescheiden van mij. Dat heeft namelijk geen invloed op zijn papieren omdat hij er heeft door de geboorte van ons kind.

    Je hebt het altijd over de moeders die hun zoontjes opvoeden als prinsen en zo de stereotypes in stand houden, wel je moeder zou je beter eens heropvoeden met die bekrompen gedachtegang van je dat elke man van daar enkel trouwt met een van hier voor papieren.

    Op een punt heb je wel gelijk, dat vele marokkaanse vrouwen zo denken. Dat komt omdat ze, zoals ik eerder al zei, van onder een of andere berg komen uit marokko en dat als standaard nemen om te vergelijken. Maar als je eens naar de steden gaat in marokko zie het verschil. Maar zo ver zijn jullie nog niet, nee, jullie denken dat de tijd daar stil is blijven staan toen je overgrootouders naar hier kwamen. En ja, altijd vakanties in de rif kan ik je geen ongelijk geven dat je zo denkt.

  8. #218
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Zijn analfabeten niet ontwikkeld en zij die wel kunnen lezen en schrijven wel?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #219
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Haha..gesproken als een waar erelid van vlaams belang...over ware gezicht gesproken.
    Ga stuk om je reactie.
    Allah koenfl3wen oe safi.
    Weet je dan wel wat vlaams belang is ik leg enkel maar uit hoe jij denkt. Want jij doet denigrerend over marrokanen van daar.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #220
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik trek me terug. Had het bij mn eerste excuus moeten laten.

    Abdars, dat was sarcasme naar een andere fan van me.

    Sommigen hebben niet de kans gehad om te studeren, maar moesten enkel overleven. Wellicht soort van analfabeet, maar zoveel beter in ichlaaq en anderszins ontwikkeld.

    Hier laat ik het dan echt bij.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #221
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Weet je dan wel wat vlaams belang is ik leg enkel maar uit hoe jij denkt. Want jij doet denigrerend over marrokanen van daar.
    Succes met het vinden van betaalde arbeid.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #222
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het was niet aan jou gericht. Niet gelijk bijdehand doen.
    Nee daar ging ik ook al vanuit dude. Als je dit al bijdehand vindt.

  13. #223
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dat is jou probleem. Je vergelijkt elke marokaan die naar hier is gekomen met je analfabete schoonfamilie die vanonder een berg uit Marokko komt. Opgeleide marokkanen met een universitair diploma die het goed hebben IN MAROKKO klinkt je onbekend in de oren, daarom denk je dat ieeeeeedereen zoals je schoonfamilie uit de rif is.
    Is trouwens niet de eerste keer dat je denigrerend doet over marokkaanse marokkanen, be3da je eigen volk

    Ik voel mij niet vernedert alhamdoulilah. Ik zeg dat jij mij wou vernederen door je manier van praten en dit lekker openbaar, had je gedacht dat iedereen lekker met je mee zou lachen maar mooi niet.
    Ik schaam me voor niets. Moest ik mijn man niets meer te bieden hebben dan papieren was hij 6 jaar geleden al gescheiden van mij. Dat heeft namelijk geen invloed op zijn papieren omdat hij er heeft door de geboorte van ons kind.

    Je hebt het altijd over de moeders die hun zoontjes opvoeden als prinsen en zo de stereotypes in stand houden, wel je moeder zou je beter eens heropvoeden met die bekrompen gedachtegang van je dat elke man van daar enkel trouwt met een van hier voor papieren.

    Op een punt heb je wel gelijk, dat vele marokkaanse vrouwen zo denken. Dat komt omdat ze, zoals ik eerder al zei, van onder een of andere berg komen uit marokko en dat als standaard nemen om te vergelijken. Maar als je eens naar de steden gaat in marokko zie het verschil. Maar zo ver zijn jullie nog niet, nee, jullie denken dat de tijd daar stil is blijven staan toen je overgrootouders naar hier kwamen. En ja, altijd vakanties in de rif kan ik je geen ongelijk geven dat je zo denkt.



    Het heeft niet zozeer te maken met platteland versus stads mentaliteit eerder onwetendheid en gebrek aan opvoeding, danwel gebrek aan kennis met betrekking tot de deen.

    Een praktiserende moslim(a) hoeft geen universiteitsgraad te bezitten immers een goede akhlaa9 volstaat in de omgang met mensen


    Ik krijg plaatsvervangende schaamte soms en vraag me oprecht met enige regelmaat af wat met de komende generaties? Allah yahdi ma lhala9. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #224
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Juist Hollandse mannen hebben succes. Toegang tot het systeem en connecties.

    Je kan mij niet wijs maken, dat een nette Hollandse jou of mij zou willen.

    Misschien ben jij een uitzondering, maar kom op, Hollanders zijn van eigen volk eerst.
    Niet doen als kuffaar hemels zijn en netjes en succesvol. Allah heeft beschreven wie succesvol is en wie niet en wie goed is en wie niet.

    Kuffaar zijn niet succesvol bij allah noch zijn ze netjes noch zijn ze goed. En zij waarin Allah wel goedheid ziet, leidt Hij naar de Islam. En in NL zullen ze Hollandse bekeerde vrouwen en mannen met wie in het huwelijk eindigen? Met hollanders? Nee, vaak met een Marokkaanse of Turkse vrouw of man.

    Dat is wat de feiten zijn. Wat is er netjes en succesvol aan kafirat? Ongelovig zijn in Allah en daden zoals het plegen van zina en khamr drinken en relates nemen en samenwonen en kids krijgen zonder huwelijksakte, als normaal en goed zien? Is dit wat je noemt succesvol?

    Een kafir(a) zal nooit zo succesvol en goed zijn zoals een moslim(a). Zoals de profeet sallallaahu alayhi wa sallam zei, een mismaakte gelovige vrouw is beter dan een ongelovige vrouw al wekt haar verschijning indruk op je op.

    De ergste moslim(a) is beter dan de beste kafir(a), besef dit goed. En met moslim(a) doel ik op degenen die geen daden verrichten of zeggen die hun Islam teniet doet en hen dus uit de Islam haalt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #225
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik trek me terug. Had het bij mn eerste excuus moeten laten.

    Abdars, dat was sarcasme naar een andere fan van me.

    Sommigen hebben niet de kans gehad om te studeren, maar moesten enkel overleven. Wellicht soort van analfabeet, maar zoveel beter in ichlaaq en anderszins ontwikkeld.

    Hier laat ik het dan echt bij.
    Alhamdoelilah zuster.

    De beste der mensheid en het voorbeeld voor de werelden was een analfabeet en hij is gekozen door Allah boven de werelden en hij heeft de allerhoogste gradatie in akhira.

    Kunnen lezen en schrijven is heel goed, maar het maakt je niet ontwikkeld. Ontwikkeld zijn is een zuivere deen hebben, je akhlaq goed hebben in opvolging van de profeten alayhoem salam, je daden verrichten in lijn met de tevredenheid van Allah.

    Helaas zien men als ontwikkeld: gestudeerd, goed geld verdienen, status hebben enz. Maar dat is fout. Want van de moeshrikien van kuraych waren er tig die geleerd waren en status hadden en rijk waren maar allemaal waren verloren terwijl de masakien succesvol waren en de profeet sallallaahu alayhi wa sallam volgden vanwege hun intelligentie in het herkennen en accepteren van de waarheid en het willen van het goede.

    Moge Allah ons ontwikkelen tot mensen waarover Hij tevreden is en moge Hij ons succesvol maken op een manier waar Hij tevreden over is en moge Allah ons qana3a geven en ons beschermen tegen arrogantie en hoogmoed en ons niet laten neerkijken op andere mensen. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”