1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Welkom in de wereld van de Marokkaanse vrouw.Op den duur gaan ze een boek schrijven onder leiding van een rechtse feministe die hun gebruikt.Die verteld ze ,meid dik het een beetje aan zodat ze je zielig vinden,en samen verdienen we wat centjes.iets als ala die turk lala Gul
    Ja.. Rechtse feministen brainwashen hen om hun gezinnen kapot te maken.

    Zulke mensen praten een getrouwde vrouw een slachtofferrol aan. Je kunt veel meer uit het huwelijk halen, dan je denkt meid! Laat hem niet de baas spelen, dit is de 21e eeuw!
    Sterker door Strijd

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Begrijp er geen zak van wat je nu weer allemaal zegt.Mens doe rustig.
    Ik ben zeer kalm. Trouw met bekeerde/Nederlandse vrouwen om de juiste redenen en niet voor eigen belang. Ook zij verdienen rechtvaardigheid en rechten die Allaah de vrouwen geschonken heeft. Je begrijpt het wel, je doet alsof je neus bloedt. Vind ik prima.

  3. #198
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Pffff even google-translate erbij pakken.Ook bij jouw is er geen touw aan vast te knopen.
    Komt door mn voorouders. [emoji57]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door pads Bekijk reactie
    Zal ik je maar gelijk geven zodat je beter kan slapen vanavond? Prima, je hebt helemaal gelijk. Zo’n type ben ik inderdaad.
    Ja, je geeft het wel eerlijk toe. Maar een normale man heeft dit meteen door.

    Ook al de man zich zou schikken naar jouw wensen, dan nog zou je niet tevreden zijn. Want als je niet in kleine dingen tevreden bent, ben je ook niet in grote dingen dankbaar en tevreden.

    Met deze mentaliteit zal je niet in staat zijn om deel te nemen aan het huwelijk. Het huwelijk is niet voor iedereen. Als je alleen van jezelf houdt, trouw met jezelf aub en ga niet iemands leven kapot maken en die van je kinderen.
    Sterker door Strijd

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja, je geeft het wel eerlijk toe. Maar een normale man heeft dit meteen door.

    Ook al de man zich zou schikken naar jouw wensen, dan nog zou je niet tevreden zijn. Want als je niet in kleine dingen tevreden bent, ben je ook niet in grote dingen dankbaar en tevreden.

    Met deze mentaliteit zal je niet in staat zijn om deel te nemen aan het huwelijk. Het huwelijk is niet voor iedereen. Als alleen van jezelf houdt, trouw met jezelf aub en ga niet iemands leven kapot maken en die van je kinderen.
    #sarcasme

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Je gaat echt meteen zwaar in de aanval.Is er iets gebeurt?? Ik zie die Marokkaanse mannen die getrouwd zijn een heel gelukkig leven hebben,ze hebben kinde4 en die vrouwen zijn ook gelukkig.
    Zie ook marokkaanse mannen met een marokkaanse getrouwd zijn.Mannen die te vaak te lang bij de moskee blijven hangen en vaak in hun eentje naar familie gaan.Als ze maar niet thuis hoeven te zijn.Snap je
    Ok.

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door pads Bekijk reactie
    #sarcasme
    Zo zijn mensen tegenwoordig. Leven zonder opoffering. Ze willen de brede en wijde weg bewandelen. Maar ze weten niet dat de brede weg naar de hel leidt. Juist de smalle en nauwe weg leidt tot de redding.
    Sterker door Strijd

  8. #203
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja hier is het niet makkelijk maar soms zijn er wel plekken waar je 98% van de tijd alleen met vrouwen bent, en dan heel af en toe een man. Al zijn die wel schaars.
    Ik heb ook geen haat ofzo naar werkende vrouwen want ik kan me best inleven in sommige situatie, ik vertelde enkel maar hoe ik het zie. En iedereen kiest uiteindelijk wat voor hun het beste werkt.

    Dat is ook het plan inchallah. Eerst een jaartje met 2 werken om wat kapitaal op te bouwen en dan mijn man als zelfstandige beginnen inchallah en ik mijn studies afronden. Ik wil dan na mijn diploma ook iets op zelfstandige basis doen.
    Moge Allah de weg ernaartoe voor jullie vergemakkelen en die doel met succes behalen. ❤

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Eeuwige zelfde tegenargumenten van de Marokkaanse vrouwtjes.Beetje VN-achtige verhaal in een mooi jasje gestoken.Maar inhoudelijk op de reputatie en het gedrag van de Marokkaanse vrouw ingaan,nee ho maar dat weer niet.Het is altijd de man de man de man.Word zo moe van jullie marokkaanse meisjes.
    Dat is wat jullie altijd zullen blijven,kleine meisjes.
    Ja de man moet alles in standhouden. En als hij thuis komt, moet hij ook nog naar gezeur luisteren en romantisch zijn. Want ja het is een hormonale vrouw die haar behoeftes heeft. De hele dag werken en dan moet je nog haar perverse behoefte dag in dag uit bevredigen. Letterlijk werkslaaf en seksslaaf. Daar is niets eervols aan.
    Sterker door Strijd

  10. #205
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja hier is het niet makkelijk maar soms zijn er wel plekken waar je 98% van de tijd alleen met vrouwen bent, en dan heel af en toe een man. Al zijn die wel schaars.
    Ik heb ook geen haat ofzo naar werkende vrouwen want ik kan me best inleven in sommige situatie, ik vertelde enkel maar hoe ik het zie. En iedereen kiest uiteindelijk wat voor hun het beste werkt.

    Dat is ook het plan inchallah. Eerst een jaartje met 2 werken om wat kapitaal op te bouwen en dan mijn man als zelfstandige beginnen inchallah en ik mijn studies afronden. Ik wil dan na mijn diploma ook iets op zelfstandige basis doen.
    Moge Allah azza wa jall het voor jullie vergemakkelijken. Ameen.

    Als zelfstandige werken is meest ideaal en tegen die tijd zijn jullie kinderen ook iets ouder en zelfstandiger. Allah ya3awenkoem
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Moge Allah de weg ernaartoe voor jullie vergemakkelen en die doel met succes behalen. ❤
    Ameen inchallaah wa iyaaki. Dankje wel
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Daarom vermijd ik Marokkaanse vrouwen.Zoal zo die in NL.Die in marokko uit bepaalde gebieden minder.
    Marokkaanse hebben dit van westerse geleerd. Dus een westerse vrouw is geen alternatief.
    Sterker door Strijd

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Beter importeren uit je eigen dorp waar iedereen elkaar kent./.
    Sterker door Strijd

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door EL-TORRO Bekijk reactie
    Ben ik niet mee eens.Wollah je hebt Nederlandse vrouwen die zijn 1000 keer beter dan Marokkaanse.Veel loyaler betrouwbaarder en met meer normen en waarden en zelfrespect..
    Als dat waar was, was ik een geïntegreerde Hollander geworden, helaas is het niet waar.
    Sterker door Strijd

  15. #210
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nou excuses niet aanvaard. Mij eerst willen vernederen en dan je dan excuseren, zo werkt het niet. Je denkt alles te weten terwijl je 0,0 weet.
    Gelijk 101 vooroordelen. Nu komt je ware aard naar boven. Gênant word het enkel voor jou, mijn man beledigen omdat hij uit marokko komt terwijl de jouwe daar zelf van komt.

    Een visum kan je vernieuwen he, en als je geld hebt en al regelmatig naar europa bent geweest krijg je makkelijk een nieuwe visum. Jammer dat je me niet kent want het is helemaal geen smoes of "ik beweer dat", nee het is echt zo. Daarom zeker dat alle kinderen weg zijn gegaan na de dood van hun moeder.

    Moest ie met een marokaanse uit europa getrouwd zijn was het niet voor de papieren zeker, maar met een nl/be is het gelijk aaah het is voor de papieren. Looool echt waar.


    Mn ware aard, nou best. En dan toch niet?
    Je vernederen...dat was niet de opzet, en doe je vooral zelf door wat jezelf allemaal nu en in het verleden hebt geplaatst, maar goed ik heb slechts opgeschreven wat velen denken.


    Btw mn man had zn verblijf hier gewoon door zn voorouders. Gewoon tot zn tienerjaren in Marokko verbleven. Zn vader wilde ze uiteindelijk toch bij zich hebben hier. Heb je dan weer niet goed onthouden. Zijn vader is gewoon een analfabeet uit de bergen. De reden dat hij marokko verliet is bekend.
    En btw, kijk er niet op neer, maar de vader is altijd directeur en rijk en ze willen ook nooit vanwege je papieren met je trouwen.
    Klopt als een tobbis. Waar jij happy van wordt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran