1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Heb nooit gehouden van onmannen, helaas wordt dit in stand gehouden door de meeste vrouwen vandaag de dag waardoor veel van dit soort mannen dus kosten willen delen. De waarheid is dat alleen vrouwen die hun waarde niet kennen en alles eraan doen om maar getrouwd te zijn mannen financieel bijstaan(kosten delen). Een echte man al dit nooit toelaten en werkt zich liever kapot dan hij zijn vrouw vraagt om geld.

    Nooit zal ik een man geld geven. Zijn geld is mijn geld en mijn geld is van mij.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door MannelijkeMan Bekijk reactie
    Mag een man dan ook eisen dat de vrouw thuis blijft en niet gaat werken als hij voor alles zorgt? :-)
    Jazeker!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Waarom vind je dat er iets tegenover het recht van de vrouw staan?

    Inprincipe mag de man dat eisen, maar het zou wel raar zijn als dat ook zou gelden voor een halal werkplek. Dan neigt het naar sabotage.
    Hmm, hier ben ik het niet mee eens. Als wij beroep doen op onze recht(onderhoud) en hij vraagt aan je dat je thuis blijft en zorgt voor de kinderen etc hier is niks op tegen! Mannen mogen iets terug verwachten zoals respect en gehoorzaamheid, goedheid etc zolang hij haar voorziet in haar rechten. Hij doet je ook een gunst!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Volgens het geloof heeft de vrouw het recht om niet te werken en thuis te blijven. De man wanneer hij een vrouw huwt, neemt de verantwoordelijkheid over haar.
    Hij moet voor haar zorgen. De vrouw is niet verplicht om te werken. Maar het is ook niet, dat het verboden is voor haar om te werken.

    Beste is dat de man werkt en de vrouw thuis kookt, het huis onderhoudt en voor kinderen zorgt. Dit kun je als man wel bereiken onder voorwaarde, dat de vrouw een bescheiden vrouw is en dus niet materialistisch is en veel eist.

    Leer bescheiden leven, dan kun je natuurlijk leven in harmonie met geloof.
    Sterker door Strijd

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Helaas voor jou heeft die baarmoeder allang dr werk gedaan. Alhamdulilah.

    Maar je hebt zeker een punt, ik zal een vrouw die nog geen kinderen heeft altijd aanmoedigen te gaan trouwen.

    Ik offer zelfs mijn kinderwens liever op dan ik met een man kosten ga delen. Ik breng geen generatie van losers voort. Daar is mijn baarmoeder te kostbaar voor.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door pads Bekijk reactie
    Ik offer zelfs mijn kinderwens liever op dan ik met een man kosten ga delen. Ik breng geen generatie van losers voort. Daar is mijn baarmoeder te kostbaar voor.
    de baarmoeder van de vrouw moet gehoorzame kinderen voortbrengen die Godsvrezende mensen zullen worden..

    geld is onzin.... als je teveel ruzie maakt om geld, dan ben je of materialistisch of je stelt verkeerde prioriteiten in je leven.
    Sterker door Strijd

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    de baarmoeder van de vrouw moet gehoorzame kinderen voortbrengen die Godsvrezende mensen zullen worden..

    geld is onzin.... als je teveel ruzie maakt om geld, dan ben je of materialistisch of je stelt verkeerde prioriteiten in je leven.
    Broke. Meer heb ik niet te zeggen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door pads Bekijk reactie
    Broke. Meer heb ik niet te zeggen.
    ach ja komt goed.. succes weetje
    Sterker door Strijd

  9. #39
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door pads Bekijk reactie
    Broke. Meer heb ik niet te zeggen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    maak je toch geen zorgen meisje, wees niet bang

    de zon schijnt nog steeds en het regent ook nog steeds, dus het komt allemaal goed.
    Sterker door Strijd

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ach ja komt goed.. succes weetje
    Bedankt. Succes met geld maken!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    187
    11-12-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Geld is niet belangrijk is een klassieker dat gebruikt wordt door mannen die geen cent te makken hebben.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Als een vrouw vanwege geld met de man trouwt, dan zal elke cent die ze krijgt in het huwelijk haar enorm duur komen te staan.

    ze zal geen rust vinden in haar huwelijk, en dat geld zal je terug betalen met hoofdpijn, onrust, verdriet en ongeluk..

    als geld in jouw leven de prioriteit is, dan is de lamp in je hoofd nog niet aangegaan
    Sterker door Strijd

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Geld is belangrijk is een klassieker dat gebruikt wordt door vrouwen met een gapende kontgat die te veel misbruikt zijn door narcisten in hun puberjaren en door hen gevormd zijn

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    https://www.urbandictionary.com/defi...=alpha%20widow

    Stinkende kanker viskutten blijf vooral bij die mannen en laat degenen die normaal zijn