1. #526
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ZyclonB Bekijk reactie

    Naast het nakomen van onze plichten tegenover Allah azza wa jall dienen we ook ons gedrag te verbeteren.

    Een goede moslim kan dus niet anders dan een goed mens met goede gedragskenmerken zijn.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #527
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @Rasiel nergens heb ik hier beweerd perfect te zijn. Sterker nog wanneer je mijn topic's aandachtig zou lezen dan had je dit geweten!


    Jij bent gewoon verblind door je haat op het koningshuis en reageert dit af op mij. Prima moet je helemaal zelf weten. Ik word er echt niet minder koningsgezind door.

    Dat ik zaken hier niet openlijk deel heb ik eerder in deze topic al aangegeven dit ter voorkoming van opruiing en fitna.

    Tot slot ik heb dat gezegd en ik blijf het zeggen over christenen en Rabijnen. Zij hebben een akhlaa9 waar je U tegen zegt. En stralen goedheid uit Allahoema baarik.

    Moge Allah azza wa jall hen leiden naar ISLAM.




    Jullie pretenderen moslims te zijn. Lees de topic maar even grondig door ik krijg in ieder geval plaatsvervangende schaamte. Allah yahdi ma khala9
    Ten eerste wil je jouw mond dicht houden? Ik sprak namelijk niet met jou maar met Labrigade. Ik had het over zijn statement dat niemand perfect is en ik bevestigde dit alleen door te zeggen dat JIJ ook niet perfect bent. Begrijpend lezen is blijkbaar nog een dingetje waar jij moeite mee hebt.

    Ten 2e, ik heb precies geen ene moer in deze hele topic gezegd over de koning of koningsgezindheid van jou. Dus als jij anderen het advies wilt geven om beter op te letten op de dingen die jij zegt, dan adviseer ik dat jij je eigen advies opvolgt omtrent mij.

    Ten 3e vind ik het apart dat jij het hebt over voorkoming van fitna wanneer deze hele topic niets minder is dan dat en dat de verantwoordelijkheid daarvan volledig bij jou ligt aangezien jij deze topic hebt geopend en in jouw hypocrisie door blijft hameren.

    Moge Allah jou vervloeken voor wat je zegt over dat ik pretendeer moslim te zijn. Jij weet niks over mij en wat er in mij hart omgaat en Allah weet dat het beste.

    Letterlijk te gek voor woorden dat jij op komt met man en macht voor christenen en joden maar jouw mede moslims ervan beschuldigd te doen alsof ze moslims zijn. Jouw hypocrisie kent geen eind. Schaamte is ver te zoeken bij jou, zo te merken.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  3. #528
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Ten eerste wil je jouw mond dicht houden? Ik sprak namelijk niet met jou maar met Labrigade. Ik had het over zijn statement dat niemand perfect is en ik bevestigde dit alleen door te zeggen dat JIJ ook niet perfect bent. Begrijpend lezen is blijkbaar nog een dingetje waar jij moeite mee hebt.

    Ten 2e, ik heb precies geen ene moer in deze hele topic gezegd over de koning of koningsgezindheid van jou. Dus als jij anderen het advies wilt geven om beter op te letten op de dingen die jij zegt, dan adviseer ik dat jij je eigen advies opvolgt omtrent mij.

    Ten 3e vind ik het apart dat jij het hebt over voorkoming van fitna wanneer deze hele topic niets minder is dan dat en dat de verantwoordelijkheid daarvan volledig bij jou ligt aangezien jij deze topic hebt geopend en in jouw hypocrisie door blijft hameren.

    Moge Allah jou vervloeken voor wat je zegt over dat ik pretendeer moslim te zijn. Jij weet niks over mij en wat er in mij hart omgaat en Allah weet dat het beste.
    Jij hebt het over MIJ in het OPENBAAR en doet valse uitlatingen en verwacht van mij dat ik mijn mond houd?


    Dan heb ik slecht nieuws voor JOU. Dit is een openbaar forum voor IEDEREEN.

    Dat jij niets hebt met het koningshuis is jouw goed recht. Wat ik niet snap is waarom je deze topic dan blijft opzoeken?

    Lees jou reacties maar even terug en ik kan je verzekeren dat weinig leden jou nog netjes van repliek zouden dienen.

    Zoek eerst op wat fitna betekent vooraleer je mijn topic bestempeld als zijnde "fitnatopic" Het valt mij op dat sommigen hier met gemak allerlei termen rondstrooien zonder flauw benul (van de betekenis ervan).


    Wat betreft jouw laatste zin: nou weet je ook hoe het voelt. Inderdaad alleen Allah azza wa jall weet het beste

    En ik vervloek niemand en zal dat ook nooit doen. Ongeacht wat anderen allemaal naar mij toe hebben gezegd. Moge Allah azza wa jall ons leiden. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #529
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Naast het nakomen van onze plichten tegenover Allah azza wa jall dienen we ook ons gedrag te verbeteren.

    Een goede moslim kan dus niet anders dan een goed mens met goede gedragskenmerken zijn.
    Up,


    Vanavond weer een zeldzame foto van onze geliefde koning Mohammed VI ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #530
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Jij hebt het over MIJ in het OPENBAAR en doet valse uitlatingen en verwacht van mij dat ik mijn mond houd?


    Dan heb ik slecht nieuws voor JOU. Dit is een openbaar forum voor IEDEREEN.

    Dat jij niets hebt met het koningshuis is jouw goed recht. Wat ik niet snap is waarom je deze topic dan blijft opzoeken?

    Lees jou reacties maar even terug en ik kan je verzekeren dat weinig leden jou nog netjes van repliek zouden dienen.

    Zoek eerst op wat fitna betekent vooraleer je mijn topic bestempeld als zijnde "fitnatopic" Het valt mij op dat sommigen hier met gemak allerlei termen rondstrooien zonder flauw benul (van de betekenis ervan).


    Wat betreft jouw laatste zin: nou weet je ook hoe het voelt. Inderdaad alleen Allah azza wa jall weet het beste

    En ik vervloek niemand en zal dat ook nooit doen. Ongeacht wat anderen allemaal naar mij toe hebben gezegd. Moge Allah azza wa jall ons leiden. Ameen
    Wat ik hier te zoeken heb? Je zegt het toch echt zelf lieve schat. Dit is een OPENBAAR forum voor IEDEREEN. Heb ik een reden om ergens te willen zijn los van het feit dat ik dat wil?

    Jij leest mijn reacties duidelijk niet, want anders had je wel door dat ik niks over de koning had gezegd of over jouw koningsgezindheid. Dus nogmaals volg je eigen advies maar op.

    Pardon? Ik heb nooit tegen iemand hier op deze hele forum gezegd dat zij pretenderen moslim te zijn. Jij als moslima zijnde zou juist de ernst van die woorden moeten inzien en begrijpen dat dat uitlatingen zijn dat gepaard gaan met een grote verantwoordelijkheidsgevoel. Jij beschuldigt mensen van iets waarvan de kennis alleen bij Allah ligt en jij doet deze beschuldiging niet uit een zuiver intentie of met het gerinste bewijs maar eerder omdat je niet tegen kritiek kunt en op je teentjes bent getrapt.

    Ik walg oprecht van mensen zoals jij.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  6. #531
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    iswa toen jij voor het eerst hier begon werd je vriendjes met iblis alias joker en tig andere nick, in die tijd heeft iblis je geprikt met astrazeneca en dansen bij jansen, jullie vormden samen met die oushizan een coalitie om mij te vernederen dat is jullie niet gelukt in tegendeel ik heb jullie vernerderd die osuizan ligt nog ergens te janken,

    ti7to met T bone Xi hahahaha me3za habtat be9ra tel3at

    toen hebben jullie het gemunt op oa prinsesje een vrouw , zo laf zijn jullie gewoon shmayet
    ik lees prinsesje reacties , is gewoon een nette meid .

  7. #532
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Up,


    Vanavond weer een zeldzame foto van onze geliefde koning Mohammed VI ❤
    liever van hassan 2 maak ze gek

  8. #533
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bij alles wat ik zeg denk ik tien keer na in tegenstelling tot sommigen hier.

    Pretendeer als in "doen alsof" ik heb NOOIT gezegd jullie zijn geen moslim. Die kennis bezit Allah azza wa jall ❤

    Jullie gedragingen spreken voor zich. Een ieder die jullie reacties leest zal pas écht walgen.

    Openbaar forum voor iedereen MET inachtneming van de huisregels.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #534
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door ZyclonB Bekijk reactie
    BrAnus je zoekt te veel aandacht.
    Oprotten met je persoonsverwisselingen. Jij die denkt dat Iblis een engel is natuurlijk steun je een takfiriyyah die noor ziet in rabbijnen.

    Je hebt je kant gekozen, succes daarmee
    daarom ben je onwetend wees eerlijk , zeg eerlijk wat zegt die aya baqara 34 lees het in arabisch of in elke andere vertaling , en ik zei al aya zegt het niet ik .

    jij doet voor als een moslim een vrome moslim ,maar dat ben jij echt niet ,

    shoef ba al 3alawi verteld hoe een moslim hoort te zijn

    https://www.youtube.com/watch?v=Uo9TrFYtkKU

    ghir be de7k , nta dima m3ebbes ellendig


    branus is iblis, ik ben XI alias T Bone

  10. #535
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    liever van hassan 2 maak ze gek
    Ze hebben teveel aandacht gekregen. Heb ze op negeer gezet. Ik plaats foto's van het koningshuis in sha Allah en wie het niet bevalt pech voor hun. Genoeg andere rubrieken.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #536
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Ben jij neutraal wanneer jij opkomt voor een ander dan? Klinkt een beetje tegenstrijdig zo vind je niet? Bovendien is het heeeeeeeeeeeelll makkelijk om dingen te copy en pasten. Daar zit geen moeite in, begrijpen is een andere kunst.

    Zij gebruikt haar deen als wapen, als argument om haar gedrag en standpunten goed te praten die duidelijk grensoverschrijdend zijn. Wanneer jij nour ziet in gezichten van rabijnen en daarbij komt met Aya's die niet relevant zijn..dan moet je wel met jouw gezonde verstand vraagtekens stellen daarbij toch of zie ik dat verkeerd?

    Je zegt zelf dat geen enkel mens perfect is. Prinses3arbia is dat al helemaal niet. Verre van perfect en haar bereidwilligheid om zich te mengen in discussies en fitna zou ook een teken voor jou moeten zijn om te beseffen dat zij niet zo onschuldig is als dat jij wilt dat ze is.

    Voor de rest ben ik uitgepraat hiero, maar ik zou mijn ogen toch open blijven houden als je haar oh zo goed in de gaten houd. Want het is niet alleen maar rozengeur en manenschijn gap. Genoeg dingen die ze zegt die niet door de beugel kunnen. Mocht je een voorbeeld daarvan willen dan verwijs ik je door naar mijn o.t
    baas
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  12. #537
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    het is allemaal het werk van iblis el memsoeg alias joker, die stuurt iedereen rode puntjes met scheld kanonnen .

    die is altijd bezig met stoken tussen de leden . iswa is niet zo laag als deze iblis , iswa is wanna be isisi met leeghoofd ,
    7a9ir en ISWA kan niet op mij lijken. Daarvoor heb je talent nodig
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  13. #538
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    King Mohammed VI is close friends with King Abdullah II of Jordan and the two have supported one another since becoming kings in the same year of 1999, after their fathers deaths.


    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #539
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    7a9ir en ISWA kan niet op mij lijken. Daarvoor heb je talent nodig
    nta fik el fara , iswa is tegen el firaaan

  15. #540
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    King Mohammed VI is close friends with King Abdullah II of Jordan and the two have supported one another since becoming kings in the same year of 1999, after their fathers deaths.


    straks kom tdm onze pater die gaat zeggen die groene is is van satan iblis