1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    je GELOOFT niks van Tanger ….

    Maar ondertussen ben je mijn TEXTEN die op hiërogliefen LIJKEN met alle leestekens en hoofdletters waar gaan touw aan vast te knopen is l met pijn en moeite aan het ONTCIJFEREN BENT …terwijl je man op de bank zit en m SLAPEND Rijk aan het worden is ..:…
    Neen hoor. Diagonaal lezen.

    Jouw tekst doet bij mij pijn.

    Juno geeft een samengevat tekstbericht en daar ga ik op in.

    Van Birko geloof ik niks en van jou ook niet (het is te zeggen alles mbt jullie 2).

    De rest is heeq oe heeq.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ina kaydahona la 3adiem.

    Vrouwen zijn sluw. Jaaaa
    Vrouwen zijn slim. Jaaaa
    Vrouwen gaan door het vuur. Jaaaa

    Al is ze 1 lopende contract.

    Niya bij zulke types helpt niet. Maar dit is gewoon algemeen. Ik geloof niks van die Birko of Tanger hier op het forum.

    Misschien heeft Tanger wel een deuk opgelopen wat Vrouwen betreft want die jonge lolitas in de jaren 90 moesten nooit aanschuiven om binnen te mogen in een discotheek. Koeiereet of geen koeiereet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Contract bedoel je daarmee de huwelijksakte? Ja dan kunnen we wel stellen dat die zwaar in mijn voordeel is. Zij advocate ik uitkeringtrekker. Wie minder verdient vangt altijd geld.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Neen hoor. Diagonaal lezen.

    Jouw tekst doet bij mij pijn.

    Juno geeft een samengevat tekstbericht en daar ga ik op in.

    Van Birko geloof ik niks en van jou ook niet (het is te zeggen alles mbt jullie 2).

    De rest is heeq oe heeq.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ah jij gelooft niet?ik hou van bewijs brengen. Wil je bijv bewijs dat ze master rechtsgeleerdheid studeert?

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Neen hoor. Diagonaal lezen.

    Jouw tekst doet bij mij pijn.

    Juno geeft een samengevat tekstbericht en daar ga ik op in.

    Van Birko geloof ik niks en van jou ook niet (het is te zeggen alles mbt jullie 2).

    De rest is heeq oe heeq.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    maak je njet druk . 90% van de vrowien uit de 2 topics waar jullie me hebben weggepest lezen mijn texten in andere topics …

    Sommige stukken zelfs op mn nickname om al mn texten te kunnen lezen …..

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Vaak niet want voor het huwelijk heb je vaak verliefdheid waardoor je blind wordt. Als jij bijv last hebt van stemmingswisselingen of een andere psychische probleem of je hebt een duivelse karakter , dan kun je er vanuitgaan da je gaat scheiden. Mijn vrouw is wel goed, het is alsof er gister niks is gebeurd. We zijn het al vergeten.

    We gaan onze huwelijk niet voor zoiets verknallen. Is ook niet gezond voor je kindje als je uit elkaar gaat.
    jij loopt rond met het idee in jouw hoofd dat je jouw echtgenote iets moet aandoen
    en vindt het heerlijk de blauwe plek op haar arm te zien
    je kickt erop, komt mentaal klaar
    ik ben duivels
    alsof je gedwongen samenleeft met iemand tegen jouw zin
    je ziet jouw echtgenote ook (ik hoop onbewust) als volwaardig vijand of concurrent
    je zet jouw wil of zin voor dat van jouw kind en diens veiligheid, gezondheid : puberaal
    je hebt geen idee hoe f* up jij in elkaar zit

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    hoynon

    laat birko met rust... laat hem gewoon...

    doe zo dan tegen mij als je durft...
    Sterker door Strijd

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    jij loopt rond met het idee in jouw hoofd dat je jouw echtgenote iets moet aandoen
    en vindt het heerlijk de blauwe plek op haar arm te zien
    je kickt erop, komt mentaal klaar
    ik ben duivels
    alsof je gedwongen samenleeft met iemand tegen jouw zin
    je ziet jouw echtgenote ook (ik hoop onbewust) als volwaardig vijand of concurrent
    je zet jouw wil of zin voor dat van jouw kind en diens veiligheid, gezondheid : puberaal
    je hebt geen idee hoe f* up jij in elkaar zit
    Nee.

    Ze sloeg mij, ik sloeg terug. Niks meer niks minder.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Nee.

    Ze sloeg mij, ik sloeg terug. Niks meer niks minder.
    BIRKO … mannen en vrowien zijn GELIJK ….. tot er punt komt waar de vrouw er NEGATIEF uit komt …..

    Islam zegt dat de vrouw mag WERKEN en jaar GELD is haar GELD .. en de man mket voor de ONDERHOUD ZORGEN !!!!!!!! En dan komen ze met 1000000000 BEWIJZEN ….

    Dan komt de man en zegt !!!!!!! Ja oké maar een man mag z’n vrouw VERBIEDEN ….. te WERKEN !!!!!! Zodat ze tot MIJN BESCHIKKING is .. en njet 8 uur per dag tot BESCHIKKING is van ALFRED de ADFELINGS MANAGER …

    Dan VERANDWRD de ZAAK ……

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    BIRKO … mannen en vrowien zijn GELIJK ….. tot er punt komt waar de vrouw er NEGATIEF uit komt …..

    Islam zegt dat de vrouw mag WERKEN en jaar GELD is haar GELD .. en de man mket voor de ONDERHOUD ZORGEN !!!!!!!! En dan komen ze met 1000000000 BEWIJZEN ….

    Dan komt de man en zegt !!!!!!! Ja oké maar een man mag z’n vrouw VERBIEDEN ….. te WERKEN !!!!!! Zodat ze tot MIJN BESCHIKKING is .. en njet 8 uur per dag tot BESCHIKKING is van ALFRED de ADFELINGS MANAGER …

    Dan VERANDWRD de ZAAK ……
    Laat haar werken. Beste. Geld brengen op die tafel, gauw.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Nee.

    Ze sloeg mij, ik sloeg terug. Niks meer niks minder.
    jullie leven gewoon in een black ops scene

    halal hoor en noem mij vooral duivels
    20-21 tijden zijn waanzin

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    jullie leven gewoon in een black ops scene

    halal hoor en noem mij vooral duivels
    20-21 tijden zijn waanzin
    Enige wat eigenlijk een probleem was is dat ze dat voor me broertje en moeder deed. Dat vond ik miljard keer erger dan zoeen stootje van haar. Thuis doet ze dat ook wel is eens in de zoveel tijd, maar dan wordt ik hoogstens beetje boos klaar.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Enige wat eigenlijk een probleem was is dat ze dat voor me broertje en moeder deed. Dat vond ik miljard keer erger dan zoeen stootje van haar. Thuis doet ze dat ook wel is eens in de zoveel tijd, maar dan wordt ik hoogstens beetje boos klaar.
    weet ik
    nu maak je er een al stoot van, wat een duivelse manipulator
    heb je haar ondertussen al een schuldgevoel aangepraat
    doordat je jou altijd the center of attention waant (wat tieners hebben) en ervanuit ging dat jouw familie aan het kijken was, alles heeft gezien, 's avonds thee dronk en het er nog uitvoerig over had
    et cetera, heb je dat tikje 1000 x groter opgevat
    je hebt geen idee hoe f* up je bent

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    volgens mij ben je uitgehuwelijkt voor 50 EUR

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    weet ik
    nu maak je er een al stoot van, wat een duivelse manipulator
    heb je haar ondertussen al een schuldgevoel aangepraat
    doordat je jou altijd the center of attention waant (wat tieners hebben) en ervanuit ging dat jouw familie aan het kijken was, alles heeft gezien, 's avonds thee dronk en het er nog uitvoerig over had
    et cetera, heb je dat tikje 1000 x groter opgevat
    je hebt geen idee hoe f* up je bent
    ik ben de moeilijkste niet!!!!!

    Een vrouw hoest zeer zeker niet op eiren te lopen in mijn bij zijn …. Maar ik vind respect in OPENBAAR wel belangrijk en hecht daar veel waarde aan …..

    Binnen de muren van het huis vind ik dat er WEL SPELING moet zijn om wat VERDER te GAAN …

    Ik zou me de zeer zeker aan storen als mn vrouw me zo een tik zou geven als een hondje waar iedereen bij zou zijn ….
    Maar dat zou mij njet overkomen … omdat ik een vrouw ruim voor tijd al op dr plek heb gezet

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik ben de moeilijkste niet!!!!!

    Een vrouw hoest zeer zeker niet op eiren te lopen in mijn bij zijn …. Maar ik vind respect in OPENBAAR wel belangrijk en hecht daar veel waarde aan …..

    Binnen de muren van het huis vind ik dat er WEL SPELING moet zijn om wat VERDER te GAAN …

    Ik zou me de zeer zeker aan storen als mn vrouw me zo een tik zou geven als een hondje waar iedereen bij zou zijn ….
    Maar dat zou mij njet overkomen … omdat ik een vrouw ruim voor tijd al op dr plek heb gezet
    ook al had zijn vrouw gedronken van een flesje in plaats van hem een tikje te geven, had hij dat persoonlijk opgevat
    of stel je voor dat ze moest hoesten
    waarom moest je zo hoesten waarom waarom kom hier ik moet jouw arm blauw maken
    sel3a

    2uur later tegen zijn vrouwelijke concurrent:
    "kijk wat je hebt gedaan, jouw arm is blauw"