1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-05-2014

    Salam broeders zusters ik ben heel erg ziek door siher

    Hallo broeders zusters ik ben heel erg ziek door siher moeilijk slapen nachtmerries ik ben in een keer verandert en benauwde en huilen zonder reden ik doe roqia thuis maar dit is voor mij moeilijk ik lijdt elke zou iemand mij kunnen helpen met goei imam die Sebab doet God zal jullie belonen ik lijdt elke dag en benauwdt graag jullie hulp iemand waar je ervaring met siher weghalen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-05-2014

    Help

    Help

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-05-2014

    Up up

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-05-2014

    Help help

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2019

    Hoe komt het dat je zo zeker van je zaak bent? Ik denk toch wel dat je een gebedshuis binnen kunt lopen voor raad en advies.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.441
    26-12-2013

    Hoe weet je dat het sihr is en niet een paniekaanval?

    Heb je stress in je leven op dit moment? Is er iets ergs gebeurd? Of heb je echt aanleiding te geloven dat je van iemand iets hebt gegeten wat met slechte bedoelingen aan jou is gegeven?

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum beste zuster,

    Soennahdokter.
    Grote Visserijstraat 85A, 3026 CD Rotterdam, Netherlands

    +31 10 751 1780

    Shifae in sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Een vrouw dient ALTIJD haar ma7ram mee te nemen. Zo werkt de soennahdokter
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    98
    24-11-2012

    Salaam alikom, moge allah swt her voor je vergemakkelijken!! Moge allah swt jouw imaan versterken en jou macht terug laten nemen over jezelf! Shayateen worden onder ander gevoed door angst en wanhoop. Raap jezelf op en zeg tegen jezelf tot hier en niet verder!! Pak koran dagelijks en voed je ziel met surah bakara of andere suraht!
    Smeer jezelf elke dag met olijfolie en musk en citeer daar koran op!
    Drink elke dag rokia water.
    Eet elke dag 7 dadels na fajr.
    Het liefst Ajwa..
    Doe je adkar van avond en adkar van ochtend
    Bid fajr
    Doe vrijwillige gebeden.
    Voor je benauwdheid raad ik je hijama aan en dan op je borstkast laten doen.
    Dit allemaal maakt de shayateen zwak!
    Mocht je sihr hebben in je maag. Moet je rokia water drinken (1 liter ongeveer) op leeg maag en overgeven, dit doe je een paar keer per week.
    Ik heb meegekregen dat als je minder nachtermerries wil..
    Dan pak je Ajwa dadels en haal je de de pit uit. Daarin stop je habat sawda zaadjes en Safraandraadjes. Deze dadels moet je stomen. En dan in een bakje doen. Elke avond voor je gaat slapen neem je 1 dadel in. Beste zuster sta sterk in je schoenen. Allah ziet alles, heb vertrouwen in hem. Hoe meer je in allah gelooft hoe sterker je gaat worden. Doe veel duaa, dat zijn ook je wapens! Allah ie 3awnak.
    Volg deze raqi op YouTube : asrar achifaa
    Hij geeft hele goede adviezen!
    Als je nummer van raki wilt, kan je me pmen.

    En inderdaad als je naar een raki gaat, Laltijd mahram mee. En als iemand beweert sihr te kunnen weghalen, blijf uit de buurt van die persoon... Je moet echt oppassen met waar je naartoe gaat

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8
    26-01-2012

    meld je aan bij de groep van Akhawaat Dyaa(Facebook). Zij kunnen je hier verder meehelpen

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum beste zuster, hoe gaat het met je? Heb je inmiddels stappen ondernomen? Neem contact op met soenah dokter

    Ghayr in sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Moge Allaah je genezing schenken.ameen!
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    378
    11-12-2011

    Pm mij voor goed iemand kan weg halen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-05-2014

    Salam dames ik zoek nog steeds hulp

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door amana127 Bekijk reactie
    Hallo broeders zusters ik ben heel erg ziek door siher moeilijk slapen nachtmerries ik ben in een keer verandert en benauwde en huilen zonder reden ik doe roqia thuis maar dit is voor mij moeilijk ik lijdt elke zou iemand mij kunnen helpen met goei imam die Sebab doet God zal jullie belonen ik lijdt elke dag en benauwdt graag jullie hulp iemand waar je ervaring met siher weghalen
    Moge Allah SWT u nieuwe gezondheid schenken ameen Ya Rabb AlAlamien
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾