1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko meldt 481 nieuwe besmettingen en 8,05 miljoen volledig gevaccineerden

    In de laatste 24 uur zijn 481 nieuwe besmettingen vastgesteld. In totaal zijn tot dusver 525.924 besmettingen geregistreerd.



    Het Marokkaanse Ministerie van Volksgezondheid meldde vandaag 8 nieuwe coronadoden. Tot dusver zijn 9.233 mensen in het land overleden aan de gevolgen van het longvirus COVID-19.

    Het laatste etmaal zijn 450 personen hersteld van het coronavirus. Het aantal herstellingen is opgelopen tot 512.937. Het herstelpercentage in Marokko is 97,6%.

    Tot dusver hebben ​​​​​​​​​9.374.710 mensen de eerste coronaprik ontvangen, daarvan hebben inmiddels ​​​​​​​​​​​​8.057​.159 ook de tweede inenting gehad.

  2. #2
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    De helft gaat dood die sinopharm hebben genomen
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #3
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    De helft gaat dood die sinopharm hebben genomen
    Ik zou er geen 1 nemen, ook geen Pfizer.

  4. #4
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Ik zou er geen 1 nemen, ook geen Pfizer.
    Ik krijg bijna uitnodiging als ik nos moet geloven. Ik denk ik ga gewoon nemen.

    Ga ik kapot, ma3lish. Het was leuk geweest ahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahshahaha hahahahahahahhaahahahahahahah
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #5
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Ik krijg bijna uitnodiging als ik nos moet geloven. Ik denk ik ga gewoon nemen.

    Ga ik kapot, ma3lish. Het was leuk geweest ahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahshahaha hahahahahahahhaahahahahahahah
    Ja de druk is groot bij veel mensen. Iedereen wil normaal kunnen bewegen, wat dat betref heeft de overheid een goede timing...

  6. #6
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Ja de druk is groot bij veel mensen. Iedereen wil normaal kunnen bewegen, wat dat betref heeft de overheid een goede timing...
    Het is maar een griepje
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...