1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    WHO: Extra besmettelijke Delta-variant corona op weg wereldwijd dominant te worden

    Delta is wereldwijd goed op weg de overheersende variant van het coronavirus te worden, zegt WHO-hoofdwetenschapper Soumya Swaminathan.





    Dat komt doordat deze mutatie extra besmettelijk is.

    De Delta-variant dook dit voorjaar voor het eerst op in India, dat vervolgens met een zeer zware tweede coronagolf worstelde, en werd daarna ook vastgesteld in andere landen.

    In het Verenigd Koninkrijk gaat het nu in 99 procent van alle besmettingsgevallen om de Delta-variant. Een week geleden was dat 90 procent.

    Ook in Moskou raken steeds meer mensen besmet met deze variant. Daar gaat het om bijna 90 procent van de gevallen. De Russische hoofdstad worstelt met een toename van het aantal infecties. Vrijdag werden 9056 nieuwe positieve testen gemeld, een nieuw dagrecord. Moskou heeft daarom de eerder ingevoerde beperkingen verlengd.

    Het is niet bekend hoeveel mensen wereldwijd besmet zijn met de Delta-variant. Daarvoor moet extra onderzoek worden gedaan. Dat gebeurt niet in alle landen. In sommige landen, waaronder Nederland, wordt alleen steekproefsgewijs onderzoek gedaan naar virusvarianten.

  2. #2
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Aitmeloul variant geeft aids
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #3
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Aitmeloul variant geeft aids
    Benitouzine
    Geduld is de sleutel

  4. #4
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Benitouzine
    Ik heb vandaag ontbeten met shwa, toen werd ik wakker
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #5
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Ik heb vandaag ontbeten met shwa, toen werd ik wakker
    Bessaha.

    Ga dat zo eten.
    Geduld is de sleutel

  6. #6
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Bessaha.

    Ga dat zo eten.
    Allah yselmak
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Net nu de lockdown is opgeheven komt daar de extra besmettelijke delta-variant aangewandeld.
    Dan kunnen we precies met de winter weer opslot.

    Wie nou nog niet doorheeft dat dit is opgezett, mag van mij bij het grof vuil.



    Groet.