1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Binnenkort zwangerschaps topic van 9 maanden incl fotos.

    Wij zijn van plan om rond oktober / november dit jaar een baby te verwekken. Als het lukt in die korte tijd, dan ga ik een topic openen van 9 maanden (mits de baby niet overlijd in de buik van haar mama..) incl foto van baby direct na de geboorte.

    Dat wou ik even vermelden.

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    2 dagen voor de vruchtbaarste dag volop aan de gang gaan dan is het zo raak .

    Je kan ook de temperatuur meten op de vruchtbaarste dag stijgt de temperatuur van fe vrouw . En dr zijn ook testen waaruit je kunt op maken waneer de vruchtbaarste dag is …..


    Dit weten vrouwen … wanneer een vrouw een man wilt KLEMMEN ….. dan komen ze altijd rond deze periode AANKAKKEN …..

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    2 dagen voor de vruchtbaarste dag volop aan de gang gaan dan is het zo raak .

    Je kan ook de temperatuur meten op de vruchtbaarste dag stijgt de temperatuur van fe vrouw . En dr zijn ook testen waaruit je kunt op maken waneer de vruchtbaarste dag is …..


    Dit weten vrouwen … wanneer een vrouw een man wilt KLEMMEN ….. dan komen ze altijd rond deze periode AANKAKKEN …..
    Bij de eerste kind was 2de ronde raak. Ik streste me te pletter toen het niet lukte eerste ronde, ik begon aan mezelf te twijfelen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Bij de eerste kind was 2de ronde raak. Ik streste me te pletter toen het niet lukte eerste ronde, ik begon aan mezelf te twijfelen.
    oke oké … nergens voor nodig om te stressen..

    Wat ook belangrijk is …. Is dat de vrouw niet overmatig “SCHOON” moet zijn ….. JUIST dr natuurlijke VOCHT/SLIJM/AFSCHEIDING…. Is juist goed … dat zorgt er vóór dat de mannelijke zaadcellen MAKKELIJKER /SNELLER bij de eicel canned vrouw kan komen … dat geeft net dat EXTRA zetje …..


    Tegenwoordig maken vrouwen zich TE VEEL schoon … dat eigenlijk tegen de NATUUR can de vrouw ik gaat ….wat betreft zwanger raken

  8. #8
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    What The hell heb ik nou net gelezen?!
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    https://www.famme.nl/afscheiding-vruchtbare-periode/


    Een paar dagen nadat je lichaam dit vruchtbare slijm aanmaakt, krijg je je eisprong. Het slijm verandert omdat rond het moment van de eisprong, de eicel veel oestrogeen aanmaakt. Dit hormoon zorgt ervoor dat je cervixslijm helder en elastisch wordt.
    De samenstelling heeft een groot voordeel voor het sperma, het is de perfecte omgeving voor de zaadcellen. In dit slijm kunnen zaadcellen tot wel 24 uur overleven

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    What The hell heb ik nou net gelezen?!
    wat vind je hier raar aan als ik vragen mag

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-06-2021

    19tanger77 je weet alles in detail

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door LalaMouna2.0 Bekijk reactie
    19tanger77 je weet alles in detail
    tuurkijk weet ik dat !!!!!

    Als man zijnde MOET je dat WETEN!!!!!

    Je mket weten waar je mee te maken (vrouw) hebt …..

    Sukkeltjes weten precies wat voor motor die en die auto heeft … weten precies de OPSTELLING van Barcelona ….

    Maar van de vrouw waar mee ze leven weten ze geen REET????!

    Wat is dat voor jager ?????? Een jager hoort te WETEN wat zijn PROOI drijft … wat zijn prooi wilt … hoe zijn prooi BEWEEGT …

    Op deze manier zie je die MANIERTJES en TRUUKJES …. Van MIJLEN VER aan komen !!!!!

    Dr is geen vrouw op aarde die mij wat WIJS kan maken wat betreft vrouwen …. Ik weet meer over hun dan dat ze over hun zelf weten …

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zoiets is leuk om bij te houden voor later. Voor jullie zelf! Waarom zulke intieme zaken delen met de rest van de wereld?

    Ga maar snel mijn haar masker uitspoelen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    tuurkijk weet ik dat !!!!!

    Als man zijnde MOET je dat WETEN!!!!!

    Je mket weten waar je mee te maken (vrouw) hebt …..

    Sukkeltjes weten precies wat voor motor die en die auto heeft … weten precies de OPSTELLING van Barcelona ….

    Maar van de vrouw waar mee ze leven weten ze geen REET????!

    Wat is dat voor jager ?????? Een jager hoort te WETEN wat zijn PROOI drijft … wat zijn prooi wilt … hoe zijn prooi BEWEEGT …

    Op deze manier zie je die MANIERTJES en TRUUKJES …. Van MIJLEN VER aan komen !!!!!

    Dr is geen vrouw op aarde die mij wat WIJS kan maken wat betreft vrouwen …. Ik weet meer over hun dan dat ze over hun zelf weten …
    Aan de ander kant kan het zo zijn dat een vrouw niet wilt dat een man zoveel weet over de vrouw. Beste is zulke zaken geheim houden.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zoiets is leuk om bij te houden voor later. Voor jullie zelf! Waarom zulke intieme zaken delen met de rest van de wereld?

    Ga maar snel mijn haar masker uitspoelen.
    Ag joh we leven maar 1x. Vind dit niet echt intiem. Is normaalste zaak van de wereld kind opwekken.