1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-07-2020

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    dit is zooo waar. Merk t echt bij mannen. Zonder te beledigen ofzo maar ze doen eerst helemaal moeite voor je nr. Daarna merk je gewoon die heeft met 10 andere contact. Je vraagt gewoon normaal contact tijd om elkaar te leren kennen maar ze geven je die steeds minder want ze denken dat ze je binnen hebben. En daarna ben je het zat en gaan ze op de blok. Ken ook meiden waarvan iemand dan opeens na paar maanden weer reageert van hey hoe is het. Dit vind ik zoo vieze actie. Blijkbaar al zn contacten weg
    Dit is precies wat er gebeurt, maar dit is zowel bij mannen als vrouwen.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door bemoreyou Bekijk reactie
    Dit is precies wat er gebeurt, maar dit is zowel bij mannen als vrouwen.
    Ja kan best, trieste mensen die spelen. Zelf oudere mannen van 1e generatie doen dit want ze krijgen veel aandacht van vrouwen uit Marokko. Opeens willen ze hun 1e vrouw niet meer die altijd zo zorgzaam en goed is geweest voor hem.

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Upp

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-07-2020

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Ja kan best, trieste mensen die spelen. Zelf oudere mannen van 1e generatie doen dit want ze krijgen veel aandacht van vrouwen uit Marokko. Opeens willen ze hun 1e vrouw niet meer die altijd zo zorgzaam en goed is geweest voor hem.
    Ik snap je punt maar binnen onze gemeenschap zijn er echt heel veel problemen.

    Als dit de enige was dan was het makkelijk op te lossen. En belangrijk ook om naar de oorzaak te kijken.

    Wat denk jij dat de oorzaak is?

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door bemoreyou Bekijk reactie
    Ik snap je punt maar binnen onze gemeenschap zijn er echt heel veel problemen.

    Als dit de enige was dan was het makkelijk op te lossen. En belangrijk ook om naar de oorzaak te kijken.

    Wat denk jij dat de oorzaak is?
    Oorzaak is gebrek aan islamitische normen en waarden. Als je maar blijft kijken naar vrouwen zonder schaamte en geen aglaaq hebt om iemand eerlijk en met respect te behandelen dan krijg je dit. Mensen die niet empatisch zijn en meer dan egoistisch

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-07-2020

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Oorzaak is gebrek aan islamitische normen en waarden. Als je maar blijft kijken naar vrouwen zonder schaamte en geen aglaaq hebt om iemand eerlijk en met respect te behandelen dan krijg je dit. Mensen die niet empatisch zijn en meer dan egoistisch
    Nee oorzaak zit dieper, probeer nog es de oorzaak te raden.

  7. #82
    Distinguished.

    Reacties
    320
    31-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Behoorlijk wat hypothese en speculaties, nog even en één van jullie kan zo een Nobelprijs binnenharken.
    < This space is for rent >

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door bemoreyou Bekijk reactie
    Nee oorzaak zit dieper, probeer nog es de oorzaak te raden.
    Zeg jij t maar als t weet

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door bemoreyou Bekijk reactie
    Ik denk dat het grootste probleem in 2021 is het grote aanbod en het makkelijke contact via internet.

    Dus als je met iemand aan het praten bent dat je dan al tegen jezelf zegt van deze man of vrouw mist iets en er zijn er genoeg dus deze houd ik als reserve. En ondertussen ben je met 10 aan het pm-en of appen en je denkt dat je het voor het kiezen hebt. Maar omdat je jouw interesse en intenties verspreid hebt verdwijnen ze op een gegeven moment allemaal.

    Op één persoon concentreren + de juiste pure intentie + kort respectvol contact en evaluatie + basiseisen = geschikte partner
    Niets aan toe te voegen...

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Heeft 1 van jullie dames onlyfans

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Ik vind het jammer dat je oordeelt zuster. Ten eerste draait het niet om uiterlijk. De sleutel tot een goed huwelijk omvat niet de uiterlijk maar heeft andere aspecten die belangrijker zijn. Als jij uiterlijk erg belangrijk vindt dan zeg ik ga er voor. Weet dat er ook zusters en broeders zijn die andere aspecten belangrijker vinden.

    Ten tweede; er zijn broeders en zusters die er goed uit zien en verzorgd zijn maar de tijd niet vinden of hebben om iemand in het dagelijks leven tegen te komen. Of niet uit een omgeving komt om iemand tegen te komen. Niet voor iedereen is dit weggelegd.

    Ten derde; zijn er broeders die schaamte kennen of zich ongemakkelijk voelen om een zuster buiten het internet aan te spreken.

    Uiterlijk is wat je ogen zien. Maar geef je hart en ziel de tijd om iemands innerlijk in te zien alvorens je een oordeel hebt over iemand. Een persoon is niet volmaakt vanwege zijn uiterlijk. Want uiterlijk zegt niet alles. En uiterlijk kan je zoeken maar wie zegt dat daar het geluk in zit?

    Een goed en oprecht persoon vinden is goud waard. Dat zul je pas beseffen als je het ervaart..

    Klopt zeker
    Levensgenieter❤️

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    20
    08-06-2018

    Ahahah sjeejtje

  13. #88
    Mijn eigen ridder

    Reacties
    3.240
    31-07-2005

    Ik weet niet of ik moet lachen om de reacties, of ik huilen moet om de reacties of gewoonweg wegwimpelen.

    Net zoals dat drie kinderen een dakloze voor een tram hebben gegooid. Deze wereld is gewoon SobhanAllah, de moslim is gewoon SobhanAllah. Kufar halen uit naar moslims, moslims halen uit naar elkaar, broeders halen uit naar zusters en vice versa, dan heb je nog het hele Arabische moslim, nee Berberse moslim. Waar stopt het eigenlijk? Wanneer stopt het barbarisme?



    Ta9wa is soms ver te zoeken tegenwoordig en dan heb ik het niet over deze website specifiek.

    Ik zou zeggen IQRA, surah al Alaq, Als je gelovig bent doe je seba en bouwt en vertrouwt op jouw heer. Leeftijd, geen leeftijd, wat een hoop onzin joh. Je krijgt dat wat voor je gemaakt is.

    SobhanAllah we noemen ze kufar maar kunnen anno nu meer van ze leren dan van elkaar.
    Vive la résistance

  14. #89
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Nee, maar ik zou zelf niet via hier willen zoeken.

  15. #90
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Dit is de zogenaamde marouanc met zijn mindgames en talloze fictieve personages. Tbs help pak hem en vergeet zijn onderbroekje niet. Iefffff

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk